M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.quote:
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n vader wil niks kopen in Lombok kanaleneiland etc. En daar is alleen iets te kopen in die prijsklasse of je moet buiten Utreg gaan zitten. Hij wil namelijk dat het huis de waarde blijft behouden of gaat stijgen ivm hypotheek.
We hebben ons daarom nu ingeschreven voor een nieuwbouwproject die volgende zomer klaar is
Dat 1e zit in het basispakket, die 2e is een uitbreiding die vooralsnog niet voor handen isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja is wel te begrijpen ook natuurlijk...
Als je een beetje coole gozer bent en een lekker wijf meeneemt naar zo'n kijkavond, heb je zo een kamer.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Die awards gaan over afgelopen seizoen eh? Dan nomineer ik JaWi voor TT supporter award![]()
![]()
Blij dat ik in het rustige Ermelo woonquote:
Kan nou niet over de snelweg naar huis...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik in het rustige Ermelo woon
suc6quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Kan nou niet over de snelweg naar huis...
moet door Nijmegen heen...
Houdoe
Mijn oudste is er heen geweest, en heeft, omdat ie helemaal in de film zat, gewoon zijn popcorn niet aangeraaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef Suijk het volgende:
Ik hoor alleen maar matige reacties, bleuzz.
Ik niet, maar vrienden van me waren er erg enthousiast overquote:
Nee cultheld!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
Awards? Komen er weer awards?
TT-award gaat standaard naar Loekie.
![]()
Jij ?? ik kan me daar niet bij voorstellenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dorp. Ben er net 10 minuten, kom ik gelijk in een vechtpartij terecht.![]()
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....quote:
Nah... je moet hem echt op filmdoek zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Againzender het volgende:
Nog niet, maar mijn collega heeft hem al op DVD dacht ik te horen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |