Ja lijkt me ook wel leuk... zo'n awardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik wil heel graag een award winnen, die in SPT smaakt naar meer
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:25 schreef Bluezz het volgende:
http://www.controversy.nl/index2.htm B&B leuk !!!
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bentquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Grootste gloryhunter komend jaar-award gaat zeker naar DG.
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:31 schreef Chen het volgende:
TerroRobbie, waar kan ik zien wie genomineerd hebben enzo... ?
Die ga je dan zeker winnen jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
Hebben we nog een calimero award?
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent ook niet zo'n beetje jaloers dat je nog niet genomineerd bent
quote:
Terecht toch, Arsenalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het slechts debiel dat hij wel een seizoenkaart voor arsenal pakt maar ondertussen wel de helft van de wedstrijden van FCDB mist.![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nergens, althans ik ben er ook niet achter waar...
Ja, inderdaad weekend tot en met maandag(ochtend)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag Bos, weekend!
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:48 schreef appelsientje het volgende:Go Bos, Go Bos
we hebben de Bde O
de S
Booooooooooooooooooooooooooooooos![]()
Hoi,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |