Veel plezier daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Even inpakken, morgen ben ik ook voor een tijdje weg.
Ik ook niet...wil er ook niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij ?? ik kan me daar niet bij voorstellen
Ga je met SCH meequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Even inpakken, morgen ben ik ook voor een tijdje weg.
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Allemaal flikkers...
moet jij dan ook niet volgen?
Ach, het is bijna weekend. Mag het een keertje.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewend![]()
Joden rennen altijd weg?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat was wel een hele erge inkopper CM, ik ben beter van je gewend![]()
Ik ga naar de Ardennen, hij niet toch?quote:
Belgen hebben draaidoppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:53 schreef Cart_man het volgende:
Niet te hopen voor je
Mocht hij wel daarheen gaan, vergeet je dan geen kurk?.
* Cart_man is bang dat SCH opeens de hoek om komt lopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Belgen hebben draaidoppen.
En fluister eens niet zo
Tis net of je roddelt
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
He Cart-man, ga je mee naar Ajax-Feyenoord?
De avond ervoor dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:55 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, dank je.![]()
Ik heb besloten om nooit meer een stap in de arena te zetten.
Woensdag op de Calibier of een van de andere?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
Nee, niet naar de Ardennen, ga een weekje naar de Tour de France.
Waar gaat ie nu weer naar toe ?quote:
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Woensdag op de Calibier of een van de andere?
Neem je leuk souvenirtje mee/
DOS37 is Twente Supporter.quote:
Zondag wordt het weer mooi weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Het rommelt hier nog steeds goed, maar echt geregend heeft het nog niet...
Tot 2009, nog een heel eind dus...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DOS37 is Tukker en dus Twente Supporter.
N'Kufo heeft bijgetekend
Vanochtend was het hier wel weer raakquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:02 schreef DarkShine het volgende:
Het rommelt hier nog steeds goed, maar echt geregend heeft het nog niet...
Gewoon een hele Rabo-fiets meenemen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.
Wil je een Rabo-bidon?
Kan Twente over 2 jaar nog een hoop centjes vangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef tong80 het volgende:
Ja ik las het net. Valt me mee van deze wereldreiziger.
Nee joh, de tourkaravan gooit veel leukere dingen naar buiten altijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zondag op de Balsace, dan naar Courchevel en dan idd Galibier, dan nog de start een keer bekijken ofzo.
Wil je een Rabo-bidon?
Goed dat ik dan vrij heb.quote:
Waarom niet meteen de ploegleiderswagen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon een hele Rabo-fiets meenemen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |