Op de seconde op tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg
Zou hij willenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef Eilanden het volgende:
is TR een nieuwe mod?of is TerroRobbie misschien stiekem toch een kloon van DG?
wat zullen we [suiben] 7 dagen langquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
En nee Jawi dat gaat niet over jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
Wat nau!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
Zulke mensen moet je eigenlijk het cafe uitwerkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Oeioeioei...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Nostalgie,van voor jouw VBL-tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja nu we het er toch over hebben.. waar slaat die blije tekening op?
Daar heb je gelijk in, er is geen juiste manier, maar dat toontje van Smeets daar kan ik me mateloos aan ergeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Geen kritiek nu. Wat moet je wel doen dan ?
Dictatuur enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zal nooit lang zonder Harry in de OP staan![]()
Graagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Nemen we er nog eentje op de nieuwe mascotte?
* clauwheee inschenkt
Wat mag het zijn Bluezzie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag
Wij hebben al een kadootje(sssjjjjt)
Ja het gaat erg goed enzoquote:
Ik ook van jou hoorquote:
Ze komt niet eens uit Brabantquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze komt toch niet van dat kampje aan de jan sluiterstraat eh
Wel van een kamp?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze komt niet eens uit Brabant
Sluyterstraat zou wel heel erg dichtbij zijn wat dat betrefd
Jaaaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja het gaat erg goed enzo
en met jou?
absoluut,heb ook niets tegen zequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wonen anders hele aardige mensen hoor![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "AFCA" laten tattoeren.![]()
De helft van jouw voornemens heb ik al gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "FCDB" laten tattoeren.![]()
hehehehequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De helft van jouw voornemens heb ik al gedaan![]()
Ook met gothische letters?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "FCDB" laten tattoeren.![]()
Slaap zachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Hooolss! Nacht:*
* clauwheee dr bedje in duikt~:Y
Maar daar zal het bij blijven,nog een paar maandjes en dan prijkt er een mooi plaatsje op mijn armquote:
quote:
Watdan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar zal het bij blijven,nog een paar maandjes en dan prijkt er een mooi plaatsje op mijn arm
Je hoor. Ze heeft een hele lieve tatoo op haar bovenarm.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoor. Ze heeft een hele lieve tatoo op haar bovenarm.![]()
Ik vind je ook lief Vaduzquote:
Ik vind jou ook geen type om mod te zijn, maar ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
Vind ik haar helemaal geen type voor
Trusteh.quote:
Ga effe lekker bij de FA's klagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen type om mod te zijn, maar ja.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga effe lekker bij de FA's klagen![]()
Geil tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ook met gothische letters?![]()
Ohja, ben weer terug. had geen slaap![]()
Ben je er klaar voor???????quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
Vind ik haar helemaal geen type voor
Veel beter dan je oude!quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen met een kanon op hun arm moeten preventief geweigerd worden op dit forum
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry meid,vind hem niet denderend
Droplul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry meid,vind hem niet denderend
Dat noemen ze slijmquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef Bananenman het volgende:
Tattoo's aan de binnenkant van je mond zijn pas hip
en dit is al een hele speciale dag voor Axel, ookal weet hij dat nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het al gaar denk je![]()
Axel heeft er een cheerleader bij hè
Hé, straks zijn er 3 mods geband in één weekquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
want? Ik heb een eigen mening?
Sukkeltje
Help me eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dit is al een hele speciale dag voor Axel, ookal weet hij dat niet
Zijn er al 2 gebanned?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, straks zijn er 3 mods geband in één week![]()
![]()
neem de geboortedag van Axel en haal daar 9 maanden vanafquote:
Ik ook niet. Postte tong 2 Hools geleden dacht ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
aha ok
(zegt me verder niks hoor, ik kom zelden buiten voetbal
)
Gefelicteerd aan mama van Axel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
8 juli ondertussen, mooi moment om te gaan pitten
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Postte tong 2 Hools geleden dacht ik![]()
en ik vind hem wel geinig maar het is mijn maat nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Kusje op de tatoo van Bluezzie
Ik vind het best een mooie kleur. Staat best wel okay gewoon op een spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemen
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En DG, je moet gewoon minder bier drinken, dan pas je hem vast wel
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Maud! Gefeliciteerd bjoro en mama!
Ik ben zat, maar ik kan nog typen!!
Nee dat is nou ook niet echt een award om trots op te zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.
Ik moet al die stomme tour spelletjes nog invullen, morgen ook weer geen tijd. Wil wel die prijzen winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er nou dronken achter de pc zitten..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.
Het duurt wat langer en ik maak veel te veel spaties die ik iederee keer weer weg moet halen. Maar het gaat goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef Superheld het volgende:
Dronken en dan zo kunnen typen?![]()
Hoeveel heb je er op? 2?![]()
Kijk het begint al.quote:
Ik ga maar lekker slapen, trusten Hoolsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt nog effe snel een afzakkertje halen
blijkbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat iedereen weg?
in dat geval blijf ik effe hangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Mooi, iedereen weg.
Ik zet de bbq even aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Mooi, iedereen weg.
Ik zet de bbq even aan.
kom net weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat iedereen weg?
mis je hem?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
Voor hoelang is cultheld eigenlijk gebanned?
Nederland komt snel dichterbij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:47 schreef mitt het volgende:
[..]
![]()
elke avond bbq zeker? geen wonder dat jullie daar de dikste van Amerika zijn
denk nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
Voor hoelang is cultheld eigenlijk gebanned?
Niet meer dan in NL, wel veel andere tenten met burgers die 10x zo lekker zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Om elke hoek een Burger King of een Mac?
Zie m'n plaatje in het SPT chatgebeuren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me ook, dat snappen ze daar veel beter.
met de auto, alleen het is drama rond het Gelredome i.v.m. de wegwerkzaamheden (ruim een uur rondgereden op de terugweg )quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi, het vervoer terug was ook geen probleem?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:oi
concert wasna Richard Ashcroft
bijzonder om eindelijk eens live een aantal The Verve hits te horen en daarna Coldplay in één woord bijzonder
voorste vak met mn blauwe bandjequote:
ach voor jou is t Gelredome vast opgewarmdquote:
ergens rond de middenstip, mooie plek opzichquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorste vak met mn blauwe bandjeter hoogte van de rechterboxen rij ongeveer een meter of 5 van t hek
en jij?
[..]
ach voor jou is t Gelredome vast opgewarmd
opzich stond k mooierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ergens rond de middenstip, mooie plek opzich
geluid klonk iig perfect bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich stond k mooier
k kreeg kippenvel toen hij over Londen begon en bij t begin van Clocks
idd ook mooi dat hij weer zong over zn liefde voor ellebogen likkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geluid klonk iig perfect bij mij
idd mooie woorden van Chris
hehe idd, duik zo m'n nest maar eens in, m'n voetjes kan ik goed voelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd ook mooi dat hij weer zong over zn liefde voor ellebogen likken
idd veel moeten staan daar voorin. Voordeel is dat je dit concert dus sowieso terug kan gaan luisteren als 3FM t uitzendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hehe idd, duik zo m'n nest maar eens in, m'n voetjes kan ik goed voelen.
heb alleen maar gestaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd veel moeten staan daar voorin. Voordeel is dat je dit concert dus sowieso terug kan gaan luisteren als 3FM t uitzend
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb alleen maar gestaan.
Concert ff streamen en op mp3 zetten dus
quote:
goed idee laat ik ook maar eens op één oor gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook dat dat genieten was zeg, een goede vriend van me is ook geweest. Ik ga maar eens naar m'n hol, het is een mooie tijd om te gaan slapen, welterusten!
Ik hoop het maar ga nergens meer van uit. Positief is iig dat Vloet weg is!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:16 schreef PyTh het volgende:
Lucky you DS.
Ik denk dat Roda dit jaar hoge ogen gaat gooien trouwens
* Eilanden moet plotseling Bloesie een bezoekje brengen schiet me ineens zo te binnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:53 schreef Bluezz het volgende:
Bakkies binnengooid
Ik zit met een bloedmooie meid aan de balie
Weinig klandizie krijg ik dus vrees ik
Neem eens een fotoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:53 schreef Bluezz het volgende:
Bakkies binnengooid
Ik zit met een bloedmooie meid aan de balie
Weinig klandizie krijg ik dus vrees ik
Dan kom je nooit meer thuis.quote:
Puber...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Neem eens een foto
hoe oud is ze ??
vrijgezel ?
Goede morgen iedereen![]()
![]()
Koffie lekker
Nee te lang vrijgezelquote:
quote:
Is dit een compliment?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:22 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden moet ook wennen aan de nieuwe icon van Clau .... het is eeeeeeeh oogverblindend!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden aait SCH door zijn weelderige krullenbol
Jij bent ook het zonnetje in huis hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:35 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is ervandoor naar Amsterdam
Dagje beurstijger spelen
Grooooooooooooooooooooooooooooaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr
Ik hoop het.. vind het nu allemaal wel erg spannend worden...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:02 schreef clauwheee het volgende:
Ok dan Sientje! Gaat vast goed komen!
Dan is het toch een verdagdagquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
Oe, gefeliciteerd Bjoro, vrouw en Maud met haar eerste verjaardag.
De rest enkel een goede morgen.
maar de echte bikkels zijn dan natuurlijk ook al weer een tijdje aan het werkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zie dat jij langer wakker bent dan ik. [afbeelding]
Mquote:
Ja maar jij bent tukker en ik nietquote:
Ja godver zegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uitgehoord
Haar vriend is 26
Maar ach... daar voel je niets van he
Hoe is het kindertjes?
Wat een hoer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uitgehoord
Haar vriend is 26
Hoe is het kindertjes?
Vanaf 7.30u alweerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar de echte bikkels zijn dan natuurlijk ook al weer een tijdje aan het werk
ik ben ook 26quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uitgehoord
Haar vriend is 26
Hoe is het kindertjes?
Wonen ze al samen??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uitgehoord
Haar vriend is 26
Hoe is het kindertjes?
We moeten eigenlijk eerst nog even een foto hebben..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ben ook 26
en die vriend is het probleem niet
Niet ?? iedere telefoon heeft toch tegenwoordig een cameraquote:
Dus ze woont nog niet samen...???quote:
De mijne niet... moet uit ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
Niet ?? iedere telefoon heeft toch tegenwoordig een camera
de mijne kan zelfs niet eens bellenquote:
ideaalquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
de mijne kan zelfs niet eens bellen
en binnenshuis kan ik ook al niet gebeld worden. maar dat ligt aan de provider.quote:
boeiendquote:
dat is een ander gebruiksvoorwerp, maar die werkt inderdaad uitstekendquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Bjoro het volgende:
ff een update:
Namen voluit: MAUD
Geboren: 07-07-2005
Tijd: 20:59 u
Lengte: 51 cm
Gewicht: 3500 gr
Mamma en kind doen het prima, Maud heeft lekker doorgeslapen, pappa ook
Oe, verlegen. Ik houd wel van een beetje onderdanig.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef Bluezz het volgende:
Ze is verlegen en heet Lisette
Nou de rest doen jullie zelf maar hoor
Goed manquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:25 schreef Bjoro het volgende:
Bonjour
allemaal bedankt voor jullie bijdrage aan dat voor ons nu al legendarische topic
(vooral ome SCH leuke update !)
ff een update:
Namen voluit: MAUD
Geboren: 07-07-2005
Tijd: 20:59 u
Lengte: 51 cm
Gewicht: 3500 gr
Mamma en kind doen het prima, Maud heeft lekker doorgeslapen, pappa ook
SOA geeft je natuurlijk een slecht imago, k kom dadelijk langs met iets voor mn oma die k verzorg, dat klinkt vast beterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oe, verlegen. Ik houd wel van een beetje onderdanig.![]()
Ik stap al in de auto met m'n nep-SOA, of is dat niet jullie afdeling?
ALs ze m'n piem0l ziet, is natuurlijk wel om.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SOA geeft je natuurlijk een slecht imago, k kom dadelijk langs met iets voor mn oma die k verzorg, dat klinkt vast beter
* appelsientje rent naar de bloemenzaak voor een bloemetje voor z'n omaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SOA geeft je natuurlijk een slecht imago, k kom dadelijk langs met iets voor mn oma die k verzorg, dat klinkt vast beter
leuk joh bestaan die nogquote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:36 schreef Bluezz het volgende:
*water neerzet voor Pyth*
Vandaag werken en vanavond naar WoW
Jemig dat is lang geleden dat ik die zag...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk joh bestaan die nog
[afbeelding]
mogge btw
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij heeft appelsientje de "baby gok topic" gewonnen
een druiper is niet zo aanlokkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
ALs ze m'n piem0l ziet, is natuurlijk wel om.
helaas bestaan ze niet meer, Naomi en Mandyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk joh bestaan die nog
[afbeelding]
mogge btw
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Jullie kunnen je gewoon bij haar aanmelden voor de "liesbreukexpress" is niet eng, en zit in het goeie gebied
ik had de datum ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig dat is lang geleden dat ik die zag...
ook nooit meer wat van gehoord
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....
Overigens kutziekenhuis hier:
Ik zou eind juni geopereerd worden aan m'n knie, maar kreeg maar niets te horen, een paar keer gebeld wanneer ik geholpen zou worden, ging m'n arts ook nog op vakantie in de maand juli, met als gevolg dat ik geen vakantie kon boeken. Ik gisteren weer bellen: " We weten nog lang niet wanneer u geholpen wordt, maar u kunt gerust boeken, want het wordt sowieso augustus en mocht het tijdens uw vakantie worden, wordt u gewoon de eerst volgende keer ingepland." Heb ik gisterenavond m'n vakantie naar Gran Canaria geboekt, bellen ze vanochtend op dat ik me op 29 juli moet melden voor een opname.![]()
Godsgruwelijke kutzooi.
Loopt lekker langs elkaar heen daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....
Overigens kutziekenhuis hier:
Ik zou eind juni geopereerd worden aan m'n knie, maar kreeg maar niets te horen, een paar keer gebeld wanneer ik geholpen zou worden, ging m'n arts ook nog op vakantie in de maand juli, met als gevolg dat ik geen vakantie kon boeken. Ik gisteren weer bellen: " We weten nog lang niet wanneer u geholpen wordt, maar u kunt gerust boeken, want het wordt sowieso augustus en mocht het tijdens uw vakantie worden, wordt u gewoon de eerst volgende keer ingepland." Heb ik gisterenavond m'n vakantie naar Gran Canaria geboekt, bellen ze vanochtend op dat ik me op 29 juli moet melden voor een opname.![]()
Godsgruwelijke kutzooi.
Ik heb even rustig in laten werken en terug gebeld dat ik toch echt op vakantie ga, en dat zij maar moeten zorgen dat ik na m'n vakantie meteen aan de beurt ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]fijn
en dan nu zeggen ze zeker dat diegenen die dat zei dat niet had moeten zeggen?
Als Sandmanian Zeeuw wakker is komt ie hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef DeTolk het volgende:
Is de Banner voor Mw. Maud al klaar?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als Sandmanian Zeeuw wakker is komt ie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |