Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Postte tong 2 Hools geleden dacht ik![]()
en ik vind hem wel geinig maar het is mijn maat nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Kusje op de tatoo van Bluezzie
Ik vind het best een mooie kleur. Staat best wel okay gewoon op een spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemen
Ik drink geen bierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
En DG, je moet gewoon minder bier drinken, dan pas je hem vast wel
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Maud! Gefeliciteerd bjoro en mama!
Ik ben zat, maar ik kan nog typen!!
Nee dat is nou ook niet echt een award om trots op te zijn denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.
Ik moet al die stomme tour spelletjes nog invullen, morgen ook weer geen tijd. Wil wel die prijzen winnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie gaat er nou dronken achter de pc zitten..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt niet in aanmerking voor de George Best-award, dus.
Het duurt wat langer en ik maak veel te veel spaties die ik iederee keer weer weg moet halen. Maar het gaat goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef Superheld het volgende:
Dronken en dan zo kunnen typen?![]()
Hoeveel heb je er op? 2?![]()
Kijk het begint al.quote:
Ik ga maar lekker slapen, trusten Hoolsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt nog effe snel een afzakkertje halen
blijkbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat iedereen weg?
in dat geval blijf ik effe hangenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Mooi, iedereen weg.
Ik zet de bbq even aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef popolon het volgende:
Mooi, iedereen weg.
Ik zet de bbq even aan.
kom net weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaat iedereen weg?
mis je hem?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
Voor hoelang is cultheld eigenlijk gebanned?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |