Op de seconde op tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg
Zou hij willenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef Eilanden het volgende:
is TR een nieuwe mod?of is TerroRobbie misschien stiekem toch een kloon van DG?
wat zullen we [suiben] 7 dagen langquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
En nee Jawi dat gaat niet over jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
Wat nau!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
Zulke mensen moet je eigenlijk het cafe uitwerkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Oeioeioei...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Nostalgie,van voor jouw VBL-tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja nu we het er toch over hebben.. waar slaat die blije tekening op?
Daar heb je gelijk in, er is geen juiste manier, maar dat toontje van Smeets daar kan ik me mateloos aan ergeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Geen kritiek nu. Wat moet je wel doen dan ?
Dictatuur enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zal nooit lang zonder Harry in de OP staan![]()
Graagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Nemen we er nog eentje op de nieuwe mascotte?
* clauwheee inschenkt
Wat mag het zijn Bluezzie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag
Wij hebben al een kadootje(sssjjjjt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |