Op de seconde op tijd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
te vroeg
Zou hij willenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:25 schreef Eilanden het volgende:
is TR een nieuwe mod?of is TerroRobbie misschien stiekem toch een kloon van DG?
wat zullen we [suiben] 7 dagen langquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
En nee Jawi dat gaat niet over jouquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:29 schreef Eilanden het volgende:
BS....? de code [suib]?????Teveel bier op?
Wat nau!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
Ik vraag me eigelijk al af sinds ik in Hools post wat dat ene lelijke figuur er steeds in doet, die met die peuk en die knuppel![]()
Zulke mensen moet je eigenlijk het cafe uitwerkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Oeioeioei...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:33 schreef Bananenman het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
[..]
Wat nau!
Iemand die niet eens de oer-hooligan Harry ken?
Trouwes nu ik hiero toch ff bent: gevelisiteert met die nieuwe babie boven me kop.![]()
Nostalgie,van voor jouw VBL-tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja nu we het er toch over hebben.. waar slaat die blije tekening op?
Daar heb je gelijk in, er is geen juiste manier, maar dat toontje van Smeets daar kan ik me mateloos aan ergeren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
Geen kritiek nu. Wat moet je wel doen dan ?
Dictatuur enzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die zal nooit lang zonder Harry in de OP staan![]()
Graagquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Nemen we er nog eentje op de nieuwe mascotte?
* clauwheee inschenkt
Wat mag het zijn Bluezzie?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Graag
Wij hebben al een kadootje(sssjjjjt)
Ja het gaat erg goed enzoquote:
Ik ook van jou hoorquote:
Ze komt niet eens uit Brabantquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze komt toch niet van dat kampje aan de jan sluiterstraat eh
Wel van een kamp?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ze komt niet eens uit Brabant
Sluyterstraat zou wel heel erg dichtbij zijn wat dat betrefd
Jaaaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja het gaat erg goed enzo
en met jou?
absoluut,heb ook niets tegen zequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wonen anders hele aardige mensen hoor![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "AFCA" laten tattoeren.![]()
De helft van jouw voornemens heb ik al gedaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "FCDB" laten tattoeren.![]()
hehehehequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De helft van jouw voornemens heb ik al gedaan![]()
Ook met gothische letters?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga eerst mijn bierbuik nog wat verder kweken en dan daarboven "FCDB" laten tattoeren.![]()
Slaap zachtquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:39 schreef clauwheee het volgende:
Hooolss! Nacht:*
* clauwheee dr bedje in duikt~:Y
Maar daar zal het bij blijven,nog een paar maandjes en dan prijkt er een mooi plaatsje op mijn armquote:
quote:
Watdan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar daar zal het bij blijven,nog een paar maandjes en dan prijkt er een mooi plaatsje op mijn arm
Je hoor. Ze heeft een hele lieve tatoo op haar bovenarm.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoor. Ze heeft een hele lieve tatoo op haar bovenarm.![]()
Ik vind je ook lief Vaduzquote:
Ik vind jou ook geen type om mod te zijn, maar ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
Vind ik haar helemaal geen type voor
Trusteh.quote:
Ga effe lekker bij de FA's klagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind jou ook geen type om mod te zijn, maar ja.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga effe lekker bij de FA's klagen![]()
Geil tochquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:40 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ook met gothische letters?![]()
Ohja, ben weer terug. had geen slaap![]()
Ben je er klaar voor???????quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
Vind ik haar helemaal geen type voor
Veel beter dan je oude!quote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen met een kanon op hun arm moeten preventief geweigerd worden op dit forum
Ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry meid,vind hem niet denderend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |