ALs ze m'n piem0l ziet, is natuurlijk wel om.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SOA geeft je natuurlijk een slecht imago, k kom dadelijk langs met iets voor mn oma die k verzorg, dat klinkt vast beter
* appelsientje rent naar de bloemenzaak voor een bloemetje voor z'n omaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SOA geeft je natuurlijk een slecht imago, k kom dadelijk langs met iets voor mn oma die k verzorg, dat klinkt vast beter
leuk joh bestaan die nogquote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:36 schreef Bluezz het volgende:
*water neerzet voor Pyth*
Vandaag werken en vanavond naar WoW
Jemig dat is lang geleden dat ik die zag...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk joh bestaan die nog
[afbeelding]
mogge btw
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij heeft appelsientje de "baby gok topic" gewonnen
een druiper is niet zo aanlokkelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
ALs ze m'n piem0l ziet, is natuurlijk wel om.
helaas bestaan ze niet meer, Naomi en Mandyquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
leuk joh bestaan die nog
[afbeelding]
mogge btw
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Jullie kunnen je gewoon bij haar aanmelden voor de "liesbreukexpress" is niet eng, en zit in het goeie gebied
ik had de datum ook goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig dat is lang geleden dat ik die zag...
ook nooit meer wat van gehoord
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....
Overigens kutziekenhuis hier:
Ik zou eind juni geopereerd worden aan m'n knie, maar kreeg maar niets te horen, een paar keer gebeld wanneer ik geholpen zou worden, ging m'n arts ook nog op vakantie in de maand juli, met als gevolg dat ik geen vakantie kon boeken. Ik gisteren weer bellen: " We weten nog lang niet wanneer u geholpen wordt, maar u kunt gerust boeken, want het wordt sowieso augustus en mocht het tijdens uw vakantie worden, wordt u gewoon de eerst volgende keer ingepland." Heb ik gisterenavond m'n vakantie naar Gran Canaria geboekt, bellen ze vanochtend op dat ik me op 29 juli moet melden voor een opname.![]()
Godsgruwelijke kutzooi.
Loopt lekker langs elkaar heen daar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Auw, volgens mij voel ik iets knappen....
Overigens kutziekenhuis hier:
Ik zou eind juni geopereerd worden aan m'n knie, maar kreeg maar niets te horen, een paar keer gebeld wanneer ik geholpen zou worden, ging m'n arts ook nog op vakantie in de maand juli, met als gevolg dat ik geen vakantie kon boeken. Ik gisteren weer bellen: " We weten nog lang niet wanneer u geholpen wordt, maar u kunt gerust boeken, want het wordt sowieso augustus en mocht het tijdens uw vakantie worden, wordt u gewoon de eerst volgende keer ingepland." Heb ik gisterenavond m'n vakantie naar Gran Canaria geboekt, bellen ze vanochtend op dat ik me op 29 juli moet melden voor een opname.![]()
Godsgruwelijke kutzooi.
Ik heb even rustig in laten werken en terug gebeld dat ik toch echt op vakantie ga, en dat zij maar moeten zorgen dat ik na m'n vakantie meteen aan de beurt ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]fijn
en dan nu zeggen ze zeker dat diegenen die dat zei dat niet had moeten zeggen?
Als Sandmanian Zeeuw wakker is komt ie hier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:19 schreef DeTolk het volgende:
Is de Banner voor Mw. Maud al klaar?
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als Sandmanian Zeeuw wakker is komt ie hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |