Droplul.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sorry meid,vind hem niet denderend
Dat noemen ze slijmquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef Bananenman het volgende:
Tattoo's aan de binnenkant van je mond zijn pas hip
en dit is al een hele speciale dag voor Axel, ookal weet hij dat nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het al gaar denk je![]()
Axel heeft er een cheerleader bij hè
Hé, straks zijn er 3 mods geband in één weekquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
want? Ik heb een eigen mening?
Sukkeltje
Help me eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dit is al een hele speciale dag voor Axel, ookal weet hij dat niet
Zijn er al 2 gebanned?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hé, straks zijn er 3 mods geband in één week![]()
![]()
neem de geboortedag van Axel en haal daar 9 maanden vanafquote:
Ik ook niet. Postte tong 2 Hools geleden dacht ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
aha ok
(zegt me verder niks hoor, ik kom zelden buiten voetbal
)
Gefelicteerd aan mama van Axel.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
8 juli ondertussen, mooi moment om te gaan pitten
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ook niet. Postte tong 2 Hools geleden dacht ik![]()
en ik vind hem wel geinig maar het is mijn maat nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer dat het zo'n vies kleurtje is.. Anders wilde ik je polootje wel overnemen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:01 schreef tong80 het volgende:
Trusten hoolers. Kusje op de tatoo van Bluezzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |