Nederland komt snel dichterbij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:47 schreef mitt het volgende:
[..]
![]()
elke avond bbq zeker? geen wonder dat jullie daar de dikste van Amerika zijn
denk nog wel een tijdjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef Radegast het volgende:
Voor hoelang is cultheld eigenlijk gebanned?
Niet meer dan in NL, wel veel andere tenten met burgers die 10x zo lekker zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Om elke hoek een Burger King of een Mac?
Zie m'n plaatje in het SPT chatgebeuren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me ook, dat snappen ze daar veel beter.
met de auto, alleen het is drama rond het Gelredome i.v.m. de wegwerkzaamheden (ruim een uur rondgereden op de terugweg )quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooi, het vervoer terug was ook geen probleem?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:16 schreef rubbereend het volgende:oi
concert wasna Richard Ashcroft
bijzonder om eindelijk eens live een aantal The Verve hits te horen en daarna Coldplay in één woord bijzonder
voorste vak met mn blauwe bandjequote:
ach voor jou is t Gelredome vast opgewarmdquote:
ergens rond de middenstip, mooie plek opzichquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voorste vak met mn blauwe bandjeter hoogte van de rechterboxen rij ongeveer een meter of 5 van t hek
en jij?
[..]
ach voor jou is t Gelredome vast opgewarmd
opzich stond k mooierquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ergens rond de middenstip, mooie plek opzich
geluid klonk iig perfect bij mijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich stond k mooier
k kreeg kippenvel toen hij over Londen begon en bij t begin van Clocks
idd ook mooi dat hij weer zong over zn liefde voor ellebogen likkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geluid klonk iig perfect bij mij
idd mooie woorden van Chris
hehe idd, duik zo m'n nest maar eens in, m'n voetjes kan ik goed voelen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd ook mooi dat hij weer zong over zn liefde voor ellebogen likken
idd veel moeten staan daar voorin. Voordeel is dat je dit concert dus sowieso terug kan gaan luisteren als 3FM t uitzendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hehe idd, duik zo m'n nest maar eens in, m'n voetjes kan ik goed voelen.
heb alleen maar gestaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd veel moeten staan daar voorin. Voordeel is dat je dit concert dus sowieso terug kan gaan luisteren als 3FM t uitzend
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb alleen maar gestaan.
Concert ff streamen en op mp3 zetten dus
quote:
goed idee laat ik ook maar eens op één oor gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me ook dat dat genieten was zeg, een goede vriend van me is ook geweest. Ik ga maar eens naar m'n hol, het is een mooie tijd om te gaan slapen, welterusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |