Doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ga mezelf haastenvoor een (toch wel) behulpzame Godlike, als ie wilt
En de rest een fijne dag enzo, iedereen is klaar met werken, en ik moet nog
Maargoed, anders kan ik niet sporten en leuke dingen doen enzo, dus achen het werken is ook leuk
. Naja, doei
Moet pieter dr naast komen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:10 schreef Ynske het volgende:
thuis en in bed
neejquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet pieter dr naast komen?
ik vraagt het vast voor hem
De vraag is: "Wil je erbij horen dan?"quote:
Die vraag is niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:48 schreef MacVincent het volgende:
[..]
De vraag is: "Wil je erbij horen dan?"
Zoals ik al zei, ze wil het niet en ik wil het niet en mogelijk walgt ze al van mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet pieter dr naast komen?
ik vraagt het vast voor hem
Derde topic vandaag al . . .quote:
Lekker gezellige tiep ben je dan . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:08 schreef Ynske het volgende:
ik wil t niet, omdat niemand aan me moet komen,
daarnaast heb ik hier een eenpersoonsbed staan
echt totaal niemand mag er nu bij komen liggen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker gezellige tiep ben je dan . . .![]()
Zal me nog es uitsloven . . .
quote:
Of iedereen zit in zijn zeiknatte tuinstoel te genieten van de zonquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?![]()
Hoe oud is je moederquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Oud genoeg om m'n moeder te zijn . . .quote:
Broodje. Had niet zo'n zin om te koken vanavond . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?
We hebben een:quote:
shoarmabboerquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
B
O
E
R
Snijbonenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraanquote:
Rare snijboon . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
O
E
R
Ik ben er gek opquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:43 schreef melismay het volgende:
[..]
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraan
succesquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks maar is een SMS'je sturen naar een meisje dat ik via internet ken, we hadden goed contact maar beide weinig op MSN de laatste tijd is kijken hoe het met er is
quote:
De meeste staat alleen op busyquote:
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinken![]()
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..
kom er regelmatig dan![]()
Hij vind mij ook aardig haha
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet platquote:
Spannendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet plat
Maar goed op het eerste gezicht een leuk meisje dus wie weet
Ik krijg ook vaak korting alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekje
hoiquote:
Hoi, hai & tabee . . .quote:
Pc fixxen van een vriendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat gaan de singles doen vanavond?
in het park zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk weer een poging wagen om Prinses Cassima te bevrijden uit de handen van de grootvizier . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat "de singles" gaan doen vanavond weet ik niet, maar ik ga denk ik chatten en lezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Kamer opruimenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
welk park??quote:
Oooow gezelligquote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
Ik moet vroeg gaan slapen eigenlijk, moet morgen weer werken en heb een druk weekend voor de boeg. Best balen als die wekker morgen weer gaat om 5.15
Kwart over vijf !!!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
Ik moet vroeg gaan slapen eigenlijk, moet morgen weer werken en heb een druk weekend voor de boeg. Best balen als die wekker morgen weer gaat om 5.15![]()
TC2's (ik ben ten allertijden 1) volgende poging tot een verovering . . .quote:
Ik slaap de laatste tijd meestal pas om vier uurquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kwart over vijf !!!!![]()
![]()
Jij bent ook niks gewend, die van mij gaat dagelijks om 5 uur al af en dan loopt zij over 1x 5.15 uur te zeuren . . .
Ik slaap helemaal niet meer . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef Christine het volgende:
Ik slaap de laatste tijd meestal pas om vier uur![]()
Ik nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De rest heeft al een naamtopic gehad.![]()
Ik niet hoor!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De rest heeft al een naamtopic gehad.![]()
Omsingled is het woord.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:40 schreef Christine het volgende:
Is er trouwens al iemand ontsingeld? Ik volg het hier niet meer zo
In your dreams, dude. There can only be one and that happens to be me . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
Even voor de duidelijkheid, er is één TC en dat ben ik.![]()
Jij bent ThunderChild, ik ben al TC sinds ik in februari 2001 lid werd van deze bende.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In your dreams, dude. There can only be one and that happens to be me . . .![]()
![]()
![]()
Ja laten we kinderen van tien hoog gooien om de boel beneden wat bij te kleuren. Wie doet er mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
wat een dooie boel hier
Dacht dat jij lekker in het Vondel zatquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
wat een dooie boel hier
nee joh, eerst ff rustig koffie drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dacht dat jij lekker in het Vondel zat
of eendenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja laten we kinderen van tien hoog gooien om de boel beneden wat bij te kleuren. Wie doet er mee?
Welke heb je gekocht Sabrina?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ben net naar de groothandel geweest en even wat dvd's gekocht. De rest van mijn avond ben ik op msn te vinden, is er niemand online of is het saai dan ben ik zo weer ergens anders te vinden.
Verder ben ik niet ontsingeld.
ja, een hele lieve baby eendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeker geen slecht idee, heb jij eenden dan op je balkon?![]()
Bad boyfriend of was je zelf weer bezig ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef saaw het volgende:
ja, een hele lieve baby eend
waar een zeker persoon mijn schoen op heeft gegooit vanmiddag
Legally Blonde 2quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht Sabrina?
@ Godt: Wat kijk je?
i didn't do itquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bad boyfriend of was je zelf weer bezig ??
hahaha, valt toch best mee?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Legally Blonde 2
Hide and Seek
Philadelphia
Fight Club
Hitch
En toen heb ik me maar ingehouden.
was er dan iets onduidelijk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi schatje
Even voor de duidelijkheid, er is één TC en dat ben ik.![]()
Ach gosjie, welk stuk onbenul gooit nou zijn schoen naar een onschuldig, lief klein eendje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ja, een hele lieve baby eend
waar een zeker persoon mijn schoen op heeft gegooit vanmiddag
Jij en inhouden ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Legally Blonde 2
Hide and Seek
Philadelphia
Fight Club
Hitch
En toen heb ik me maar ingehouden.
nja verder was ie wel lief hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach gosjie, welk stuk onbenul gooit nou zijn schoen naar een onschuldig, lief klein eendje?![]()
![]()
Tis alleen een dierenbeultje. Ach, zo hebben we allemaal onze gebreken . . .quote:
hij s best groot opzichquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tis alleen een dierenbeultje. Ach, zo hebben we allemaal onze gebreken . . .![]()
![]()
Ik vind het wel netjes dit aantal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en inhouden ??![]()
Philadelphia jaren terug gezien (en daarna op TV talloze malen), goeie film. Hitch van het weekend gezien, was een leuke film. Verwachtte er niet veel van . . .
Lieve schat, je vergeet regel 1: Ik (= ThunderChild = TC al dan niet met een 1) heb altijd gelijk . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Eigenlijk niet, maar die ThunderChild krijgt even te grote praatjes.![]()
hij noemt je 'lieve schat'quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lieve schat, je vergeet regel 1: Ik (= ThunderChild = TC al dan niet met een 1) heb altijd gelijk . . .![]()
ik ben gevleidquote:
Wordt niet uitgezonden vanavond . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef Tranceptor het volgende:
OK zet de tv maar aan op Nederland 2. Het is tijd voor Avro's Sterrenslag![]()
De opnames zijn wel vanavond, bukken!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt niet uitgezonden vanavond . . .
Ik kom wel met eentjequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Stelling: Vrouwen zijn meer sexueel dan mannen (qua denken etc)
Dat lijkt me een beetje onzin.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Sommigequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Hoezo dan??quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
het is een stelling, of je bent het ermee eens, of nietquote:
Leugenachtig!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
verklaar je naderquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
In welk hoekje van het park ga je bedelen?![]()
Net als bij bijna alles verschilt dat enorm per persoon, ik ken meiden die bijna nooit zin hadden en ik ken er ook die ik niet van me af kon slaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Dachten ze daar maar meer aanquote:
Tel.nr's?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Net als bij bijna alles verschilt dat enorm per persoon, ik ken meiden die bijna nooit zin hadden en ik ken er ook die ik niet van me af kon slaan
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?quote:
quote:
Gelijk huwlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
die periode heb ik bij haar al gehadquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.quote:
geduld geduldquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
En al een date Metro?
En wel op een msn chickquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef PPWB84 het volgende:
maar t scheelt dat ik op haar niet helemaal hotel de botel was..de liefde was al snel bekoeld. maar ik hield t maar aan, ze zat toch wat verder weg. maar tot mn schrik maakte zij het toen op een gegeven moment uit.
hoiquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds singleEn ik maak daar een sport van
Hey, leef jij ook nog ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Terug van weggeweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo sport van maken??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.![]()
Daar wil jij geen telnr vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikik hield t alleen niet zo lang met ze uit.
Vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef Metro2005 het volgende:
Die was namelijk niet alleen van mij niet af te slaan
In dit geval terechtquote:
TCquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.![]()
Schijnheilig ventje.![]()
[..]
Vrouwen![]()
Ik heb geen akties. Ik ben geen supermarkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TC
Hoe stond het met je eigen akties?![]()
Zo denk ik er ook wel es over. Heb er ééntje gehad and it nearly killed me . . .quote:
Ik vond dat gesprek met jou en dat meisje anders nogal eng. Kan wel begrijpen als meiden daarvoor hard wegrennen. Overdrijven mag best, maar doe het dan in stilte.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikik hield t alleen niet zo lang met ze uit.
wat vond je eng. dat ik zo opdringerig overkom, steeds om bevestiging vraag, haar niet genoeg aan het woord liet en niet gelijk luisterde toen ze weg wilde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond dat gesprek met jou en dat meisje anders nogal eng. Kan wel begrijpen als meiden daarvoor hard wegrennen. Overdrijven mag best, maar doe het dan in stilte.
Het was zo benauwend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
wat vond je eng. dat ik zo opdringerig overkom, steeds om bevestiging vraag, haar niet genoeg aan het woord liet en niet gelijk luisterde toen ze weg wilde?
quote:Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden.
Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische
stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde
geslacht seks-gek.
als ik te goed of wijs zou zijn voor deze wereld, dan zou ik misschien harder werken, minder lui zijn, geld geven aan mensen in afrika, mensen niet benauwen, socialer zijn en me minder laten leiden door mn gevoel. Als ik te goed zou zijn dan was ik hier ook niet. Ik ben hier ook maar om te leren. En naast al die vervelende eigenschappen heb ik ook goede punten ja en die bracht ik even naar voren, want iedereen maakt me nu af vanwege dat gesprek. Daarin maak ik zeker fouten ja en daar leer ik van en volgende keer probeer ik ze niet te maken. Jullie hebben gelijk. Maar het komt omdat ik ontzettend op zoek ben naar liefde. maar door op deze manier ernaar op zoek te gaan is fout. je kunt het niet afdwingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef PPWB84 het volgende:
[quote]Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.![]()
Schijnheilig ventje.![]()
[..]
Niet te snel oordelen vriendik zeg nergens dat ik te goed ben voor deze wereld.
Hé, één van mijn sekswetenswaardighedenquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
Zo,
, alhoewel, eigenlijk voel ik mezelf helemaal niet zo moe.
[..]
Hé, één van mijn sekswetenswaardigheden
Lievie, niet teveel van aantrekken (zeg ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef PPWB84 het volgende:
als ik te goed of wijs zou zijn voor deze wereld, dan zou ik misschien harder werken, minder lui zijn, geld geven aan mensen in afrika, mensen niet benauwen, socialer zijn en me minder laten leiden door mn gevoel. Als ik te goed zou zijn dan was ik hier ook niet. Ik ben hier ook maar om te leren. En naast al die vervelende eigenschappen heb ik ook goede punten ja en die bracht ik even naar voren, want iedereen maakt me nu af vanwege dat gesprek. Daarin maak ik zeker fouten ja en daar leer ik van en volgende keer probeer ik ze niet te maken. Jullie hebben gelijk. Maar het komt omdat ik ontzettend op zoek ben naar liefde. maar door op deze manier ernaar op zoek te gaan is fout. je kunt het niet afdwingen.
Aan de andere kant zal ik daarom wel vooreeuwig single, maagd en kinderloos blijvenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef sweetgirly het volgende:
En in het algemeen, volgens mij helpt zoeken naar liefde helemaal niks.
Je vindt het of je vindt het niet, je komt het tegen of je komt het niet tegen. Van afdwingen, is nog nooit iemand wijzer geworden, behalve de marktkoopman.
Oh jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef dawg het volgende:
Ja.![]()
Waarom ik trouwens? Bied je je aan? Of zal ik het naar jou terugsturen? Dan heb ik over 4 dagen geweldige sex.
Yep, en ik kom er soms ook maar niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef dawg het volgende:
Ben je weer tegen jezelf aan het praten, sweetgirlygirl?![]()
Je leed, moet je altijd met een vleugje humor nemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
Yep, en ik kom er soms ook maar niet uit.
Gedeeltelijk, laat ik het zo zeggen: 'het voelt zo aan iig'. Dus aan de andere kant zou ik zeggen, mensen dwing maar af, want ik bak er niks van iig.
Ik doe mee!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal ik daarom wel vooreeuwig single, maagd en kinderloos blijven![]()
drama-mood en handen in de lucht gooit
Wedden dat je dit nog leest?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef sweetgirly het volgende:
4 op een rijen nu ga ik snel weer verder ga, heel blij
Ah, ben ik niet alleen de drama-queen voor deze avondquote:
Dan stel je het uit. Sim-pel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Betrapt
was op vouwen sucks, en uitstellen is leuker![]()
Postopkrikkert!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef sweetgirly het volgende:
en ik lul soms ook teveel, kan zo een topic in me uppie volspammen, geloof ik
Ben ik nu aan het doenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet alleen de drama-queen voor deze avond, zo voelt het nl even.
Ze zouden een dramatische handen-in-de-lucht-gooi-smiley moeten hebben.
Bij deze, is deze het even, met een beetje fantasie, maar dan die armen omgekeerd en omhoog.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
Ben ik nu aan het doen![]()
Wou 24 uur op bed liggen, en ga zo speedy conzales snel mijn was op vouwen, en wie weet lig ik er dan 24.01 uur in
wel heel amateuristisch zelf-gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ahhhh, geweldig!
Hij bestaat! Wat leuk!
Dat haal je niet. Je nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat je om 00.02 toch nog even moet kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het doen![]()
Wou 24 uur op bed liggen, en ga zo speedy conzales snel mijn was op vouwen, en wie weet lig ik er dan 24.01 uur in
Daar heb je wel lang op gezeten dan. Wel 8 minuten!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel heel amateuristisch zelf-gemaakt
ben ook nog even naar de wc geweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar heb je wel lang op gezeten dan. Wel 8 minuten!
Je bent niet alleen lief, maar ik kan je ook beter volgen de laatste tijd lijkt welquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Lievie, niet teveel van aantrekken (zeg ik). Maar het is zo.
Je wordt niet afgekraakt, en iedereen heeft minpunten, zo ook mensen die het altijd bij anderen beter weten. Zelfs ik heb minpunten, uhm, even nadenken hoor... Grappie, flauw
.
Maar je zegt en benoemt de kern van je probleem (en wat zijn problemen, kunnen ook nihil zijn toch?) zelf al heel goed, prima toch. Beseffen van.. is het halve werk, zegt men altijd. Of niet? Dan heb ik die bij deze verzonnen.
En in het algemeen, volgens mij helpt zoeken naar liefde helemaal niks.
Je vindt het of je vindt het niet, je komt het tegen of je komt het niet tegen. Van afdwingen, is nog nooit iemand wijzer geworden, behalve de marktkoopman.oh wat ben ik weer humoristisch en flauw
Ik had al bijna een Photoshopcursus voor je gezocht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben ook nog even naar de wc geweest
3 minutes and counting.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef sweetgirly het volgende:
Die naam van die smiley, is ook geweldig
Oh, doe ik toch nog iets goeds in mijn levenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef PPWB84 het volgende:
Je bent niet alleen lief, maar ik kan je ook beter volgen de laatste tijd lijkt wel![]()
Het zou een rare boel worden Warboel, als iedereen tegen zichzelf zou gaan lullen op fok en/of ergens anders ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef warboel het volgende:
Hier een sport van maken is zeker geen slecht idee...dan zou ik eindelijk eens een sport weten te vinden waar ik wél goed in ben![]()
Ik zou zo alle mogelijke prijzen in de wacht slepen![]()
Eh, ik volg er even helemaal niks meer van. Zal wel aan mij liggen, maar dat is niet nieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het zou een rare boel worden Warboel, als iedereen tegen zichzelf zou gaan lullen op fok en/of ergens anders ook. Zag het wel voor me
.
even een vraagje..was shakepeare nou homo of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef CherryLips het volgende:
sommige meisjes moeten leren dat ze eten ook kunnen doorslikken en verteren
Ik dacht, betrek je er ook even bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef warboel het volgende:
Eh, ik volg er even helemaal niks meer van. Zal wel aan mij liggen, maar dat is niet nieuw![]()
Nou vat ik 'm. Maar ik had het dus over het eerdere idee om van het hele vrijgezel-zijn maar een sport te maken. Dan zou ik ook een van de grote winnaars zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik dacht, betrek je er ook even bij
Maar dacht (even) een sport maken van spiegellullen om maar met Dawg's woorden te spreken. Of bedoelde je wat anders, dat kan ook, dan volgde ik het niet meer.
vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
even een vraagje..was shakepeare nou homo of niet![]()
Wat een rare vragen stel jij zo laat op de avond, wel slimquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
even een vraagje..was shakepeare nou homo of niet![]()
Ahhh, ok, we zijn weer lekker duidelijk allemaal nu, de vaagheid van fok somsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef warboel het volgende:
Nou vat ik 'm. Maar ik had het dus over het eerdere idee om van het hele vrijgezel-zijn maar een sport te maken. Dan zou ik ook een van de grote winnaars zijn![]()
Bij in jezelf praten trouwens ook, maar da's een ander verhaal![]()
Heb je er snel moeite mee om jezelf te volgen? Dat is meestal het enige dat mij nog redelijk goed luktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef sweetgirly het volgende:
Ik kan beter de was (nog) even gaan opvouwen, voordat ik mezelf niet meer volg![]()
Mwah, valt eigenlijk wel mee soms, ik ga soms iets te snel voor mezelf, in hoeverre dat dan kan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef warboel het volgende:
Heb je er snel moeite mee om jezelf te volgen? Dat is meestal het enige dat mij nog redelijk goed lukt![]()
Kwam ineens in me op, maar er was nogal wat onduidelijkheid over. Hij lag met iedereen in bed geloof ik. Maar zij studeert Engels, dus ik dacht misschien weet zij het. Shall I compare thou to a summer's day?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat een rare vragen stel jij zo laat op de avond, wel slim.
Prince the artist was iig bi. Of dat er wat mee te maken heeft, weet ik niet![]()
Ik zei toch dat je slim wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kwam ineens in me op, maar er was nogal wat onduidelijkheid over. Hij lag met iedereen in bed geloof ik. Maar zij studeert Engels, dus ik dacht misschien weet zij het. Shall I compare thou to a summer's day?![]()
Als je het zo zegt, dan...geloof ik het welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mwah, valt eigenlijk wel mee soms, ik ga soms iets te snel voor mezelf, in hoeverre dat dan kan eigenlijk. Volgens mij kan dat niet eens. En hé, vandaar je naam natuurlijk
. Nee, niet scherp van mezelf, maar wel goed gekozen van jou dan
.
En chaos is leuk soms, zonder is het ook maar saai etc.
Alles is chaos, zegt ze op haar Platonische stoel, ja. Dus Warboel, je bent van harte welkom op de planeet die chaos heet.
Tenminste dat had gekund, je kan ook gewoon alles doorhebben/opmerken en dan ben je ook slim.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef sweetgirly het volgende:
Ik zei toch dat je slim was
Flirten op zijn Pim's
Word ik nog bijna nieuwsgierig ook waar de naam dan vandaan komt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:26 schreef warboel het volgende:
Als je het zo zegt, dan...geloof ik het wel![]()
Dat ik toevallig deze naam heb heeft natuurlijk een andere reden, maar hij wordt zo inderdaad wel toepasselijk. Aardig van je om mij dat even door te laten krijgen![]()
Het is eigenlijk heel simpel, hoor, de herkomst van mijn naam: ik zat te denken wat nou een leuke schermnaam zou zijn toen ik zag dat mijn bureau toch er toch eigenlijk wel behoorlijk rommelig bij stond. Dan ga je vanzelf denken aan woorden als 'rommeltje' , 'rotzooi' e.d. (ik tenminste welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:30 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Word ik nog bijna nieuwsgierig ook waar de naam dan vandaan komt natuurlijk.
En wou net zeggen, ik zit vandaag op mijn compi-stoel, complimentjes vrij af het halen bij sweetgirly. Ja, das best lief dan toch weer van mezelf
. Doe het met plezier.
Ahhhh, vandaar. Bureau's zijn soms zo handig wat dat betreftquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:36 schreef warboel het volgende:
Het is eigenlijk heel simpel, hoor, de herkomst van mijn naam: ik zat te denken wat nou een leuke schermnaam zou zijn toen ik zag dat mijn bureau toch er toch eigenlijk wel behoorlijk rommelig bij stond. Dan ga je vanzelf denken aan woorden als 'rommeltje' , 'rotzooi' e.d. (ik tenminste wel) en zo kwam ik dus op 'warboel' uit.
Vond ik wel leuk; vandaar dus![]()
ik was al wat onzeker of dat thou...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had wel een mysterieuze vriend enzo
Er ligt nog steeds wel een en ander aan spullen op, maar het ligt er nu een beetje georganiseerder bij. Dus nu valt het wel weer even mee met die warboelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ahhhh, vandaar. Bureau's zijn soms zo handig wat dat betreft.
Zo zie je maar weer. Maar hij is leuk idd, Warboel! Is je bureau nu nog steeds een warboel of is hij inmiddels netjes
Je moet niet te lief worden, dan word ik benauwendquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je slim was
Flirten op zijn Pim's
Das mooi Warboel, een beetje organisatie in de chaos, das altijd handig als het een warboel isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:39 schreef warboel het volgende:
Er ligt nog steeds wel een en ander aan spullen op, maar het ligt er nu een beetje georganiseerder bij. Dus nu valt het wel weer even mee met die warboel![]()
Doei, en veel plezier met de was! Ik kan het me niet voorstellen, maar het moet ook gebeurenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:42 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Das mooi Warboel, een beetje organisatie in de chaos, das altijd handig als het een warboel is.
Okee, nou mensen, ik ben weer een koelkast rijker, het was gezellig en aangenaam en nu ga ik mijn was opvouwen.
Doei
Wat lieffffff, benauwend.. dat is/klinkt lief!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
Je moet niet te lief worden, dan word ik benauwend![]()
Of ik ben een porno-film aan het kijken, dat kan ook nogquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:45 schreef sweetgirly het volgende:
Wat lieffffff, benauwend.. dat is/klinkt lief!![]()
Ok, I'm off
Trust enzo alvast, mocht ik nog (tussendoor) wat te spammen hebben, dan doe ik dat, anders lijkt het weer op het SG-syndroom enzo. Maar zoniet, dan ben ik mijn bedje etc in gegaan en mijn fantastische Osho-boek aan het lezen.
Goodnight and sweetdreams![]()
Je bent niet de enige...meestal hoef ik het niet eens te zeggen, maar is het zo wel duidelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:41 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Je moet niet te lief worden, dan word ik benauwend![]()
je komt vast nog wel terug. is dat boek nog steeds over die vrouw die in het bad van een adonis gaat liggen die nietsvermoedend thuiskomt?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Of ik ben een porno-film aan het kijken, dat kan ook nog
ok, flauw![]()
en ciao!
Ik word inderdaad niet van onduidelijkheid beschuldigd denk ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:48 schreef warboel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige...meestal hoef ik het niet eens te zeggen, maar is het zo wel duidelijk![]()
Duidelijkheid is ook wat waard. Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik overal zo helder in benquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:52 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik word inderdaad niet van onduidelijkheid beschuldigd denk ik.
nee ik ben te benauwend, te helder. ik zal drop letten en t anders gaan doen. Ik ga wel teksten chrijven als ik niet weet wat ik met mn gevoel moet.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:55 schreef warboel het volgende:
[..]
Duidelijkheid is ook wat waard. Nu moet ik alleen nog zorgen dat ik overal zo helder in ben![]()
Hallo vrijgezelle QyRoZ, doei vrijgezelle QyRoZ.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:00 schreef QyRoZ het volgende:
Hallo singles, doei singles.
ik was andere topics aant checkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, ik!
Maar nu ben jij off line. En bovendien is het topic zo goed als vol.
Thanx, het was idd weer niet al te spectaculair, maar heb er toch wat van weten te maken, lees: zo snel mogelijk opvouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:43 schreef warboel het volgende:
Doei, en veel plezier met de was! Ik kan het me niet voorstellen, maar het moet ook gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:49 schreef PPWB84 het volgende:
je komt vast nog wel terug. is dat boek nog steeds over die vrouw die in het bad van een adonis gaat liggen die nietsvermoedend thuiskomt?![]()
Jah, dat haalt maar was uit, dat checkt maar andere topics. Hoe moet je hier nu ooit een fatsoenlijk gesprek over single-zijn en, let's face it, volstrekte eenzaamheid hebben?quote:
quote:
Ik was het ook niet van plan. Ik kan me de ernstige draaiingen voorstellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:40 schreef Mukie het volgende:
Hebben jullie al eens was opgehangen als je teut bent?
Hoe lang heeft die kat daar gezeten, dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:42 schreef sweetgirly het volgende:
<knip enorm verhaal>
Leuk, dat soort vriendinnen. Die moet ik ook eens aanschaffen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:45 schreef Mukie het volgende:
Hihihi ik ga maar slapen dan
Kan er niets aan doen, moest voor 2 drinken
Vriendin van me voelde zich niet zo lekker, dus als wat voor mij werd besteld, was het steeds dubbel. En nee zo zag ik het niet, het was echt zo
Lekker tochquote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:47 schreef broer het volgende:
[..]
Leuk, dat soort vriendinnen. Die moet ik ook eens aanschaffen.
Ik heb gewoon zelf te veel gedronken op die barbecue van vanavond. Dat ging me ook net iets te goed af...
Misschien is Beach daar wel heel tevreden mee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:47 schreef Mukie het volgende:
van die irritante kerels die na 5 minuten al waren uitgeluld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |