Dan stel je het uit. Sim-pel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Betrapt
was op vouwen sucks, en uitstellen is leuker![]()
Postopkrikkert!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:49 schreef sweetgirly het volgende:
en ik lul soms ook teveel, kan zo een topic in me uppie volspammen, geloof ik
Ben ik nu aan het doenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:46 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet alleen de drama-queen voor deze avond, zo voelt het nl even.
Ze zouden een dramatische handen-in-de-lucht-gooi-smiley moeten hebben.
Bij deze, is deze het even, met een beetje fantasie, maar dan die armen omgekeerd en omhoog.
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
Ben ik nu aan het doen![]()
Wou 24 uur op bed liggen, en ga zo speedy conzales snel mijn was op vouwen, en wie weet lig ik er dan 24.01 uur in
wel heel amateuristisch zelf-gemaaktquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ahhhh, geweldig!
Hij bestaat! Wat leuk!
Dat haal je niet. Je nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat je om 00.02 toch nog even moet kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:51 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het doen![]()
Wou 24 uur op bed liggen, en ga zo speedy conzales snel mijn was op vouwen, en wie weet lig ik er dan 24.01 uur in
Daar heb je wel lang op gezeten dan. Wel 8 minuten!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel heel amateuristisch zelf-gemaakt
ben ook nog even naar de wc geweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:54 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar heb je wel lang op gezeten dan. Wel 8 minuten!
Je bent niet alleen lief, maar ik kan je ook beter volgen de laatste tijd lijkt welquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Lievie, niet teveel van aantrekken (zeg ik). Maar het is zo.
Je wordt niet afgekraakt, en iedereen heeft minpunten, zo ook mensen die het altijd bij anderen beter weten. Zelfs ik heb minpunten, uhm, even nadenken hoor... Grappie, flauw
.
Maar je zegt en benoemt de kern van je probleem (en wat zijn problemen, kunnen ook nihil zijn toch?) zelf al heel goed, prima toch. Beseffen van.. is het halve werk, zegt men altijd. Of niet? Dan heb ik die bij deze verzonnen.
En in het algemeen, volgens mij helpt zoeken naar liefde helemaal niks.
Je vindt het of je vindt het niet, je komt het tegen of je komt het niet tegen. Van afdwingen, is nog nooit iemand wijzer geworden, behalve de marktkoopman.oh wat ben ik weer humoristisch en flauw
Ik had al bijna een Photoshopcursus voor je gezocht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben ook nog even naar de wc geweest
3 minutes and counting.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef sweetgirly het volgende:
Die naam van die smiley, is ook geweldig
Oh, doe ik toch nog iets goeds in mijn levenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:57 schreef PPWB84 het volgende:
Je bent niet alleen lief, maar ik kan je ook beter volgen de laatste tijd lijkt wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |