Of iedereen zit in zijn zeiknatte tuinstoel te genieten van de zonquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?![]()
Hoe oud is je moederquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Oud genoeg om m'n moeder te zijn . . .quote:
Broodje. Had niet zo'n zin om te koken vanavond . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?
We hebben een:quote:
shoarmabboerquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
B
O
E
R
Snijbonenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraanquote:
Rare snijboon . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
O
E
R
Ik ben er gek opquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:43 schreef melismay het volgende:
[..]
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraan
succesquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks maar is een SMS'je sturen naar een meisje dat ik via internet ken, we hadden goed contact maar beide weinig op MSN de laatste tijd is kijken hoe het met er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |