Het zou een rare boel worden Warboel, als iedereen tegen zichzelf zou gaan lullen op fok en/of ergens anders ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:55 schreef warboel het volgende:
Hier een sport van maken is zeker geen slecht idee...dan zou ik eindelijk eens een sport weten te vinden waar ik wél goed in ben![]()
Ik zou zo alle mogelijke prijzen in de wacht slepen![]()
Eh, ik volg er even helemaal niks meer van. Zal wel aan mij liggen, maar dat is niet nieuwquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Het zou een rare boel worden Warboel, als iedereen tegen zichzelf zou gaan lullen op fok en/of ergens anders ook. Zag het wel voor me
.
even een vraagje..was shakepeare nou homo of nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:04 schreef CherryLips het volgende:
sommige meisjes moeten leren dat ze eten ook kunnen doorslikken en verteren
Ik dacht, betrek je er ook even bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:06 schreef warboel het volgende:
Eh, ik volg er even helemaal niks meer van. Zal wel aan mij liggen, maar dat is niet nieuw![]()
Nou vat ik 'm. Maar ik had het dus over het eerdere idee om van het hele vrijgezel-zijn maar een sport te maken. Dan zou ik ook een van de grote winnaars zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:09 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik dacht, betrek je er ook even bij
Maar dacht (even) een sport maken van spiegellullen om maar met Dawg's woorden te spreken. Of bedoelde je wat anders, dat kan ook, dan volgde ik het niet meer.
vast welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
even een vraagje..was shakepeare nou homo of niet![]()
Wat een rare vragen stel jij zo laat op de avond, wel slimquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:08 schreef PPWB84 het volgende:
even een vraagje..was shakepeare nou homo of niet![]()
Ahhh, ok, we zijn weer lekker duidelijk allemaal nu, de vaagheid van fok somsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef warboel het volgende:
Nou vat ik 'm. Maar ik had het dus over het eerdere idee om van het hele vrijgezel-zijn maar een sport te maken. Dan zou ik ook een van de grote winnaars zijn![]()
Bij in jezelf praten trouwens ook, maar da's een ander verhaal![]()
Heb je er snel moeite mee om jezelf te volgen? Dat is meestal het enige dat mij nog redelijk goed luktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:15 schreef sweetgirly het volgende:
Ik kan beter de was (nog) even gaan opvouwen, voordat ik mezelf niet meer volg![]()
Mwah, valt eigenlijk wel mee soms, ik ga soms iets te snel voor mezelf, in hoeverre dat dan kan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef warboel het volgende:
Heb je er snel moeite mee om jezelf te volgen? Dat is meestal het enige dat mij nog redelijk goed lukt![]()
Kwam ineens in me op, maar er was nogal wat onduidelijkheid over. Hij lag met iedereen in bed geloof ik. Maar zij studeert Engels, dus ik dacht misschien weet zij het. Shall I compare thou to a summer's day?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat een rare vragen stel jij zo laat op de avond, wel slim.
Prince the artist was iig bi. Of dat er wat mee te maken heeft, weet ik niet![]()
Ik zei toch dat je slim wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:23 schreef PPWB84 het volgende:
Kwam ineens in me op, maar er was nogal wat onduidelijkheid over. Hij lag met iedereen in bed geloof ik. Maar zij studeert Engels, dus ik dacht misschien weet zij het. Shall I compare thou to a summer's day?![]()
Als je het zo zegt, dan...geloof ik het welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mwah, valt eigenlijk wel mee soms, ik ga soms iets te snel voor mezelf, in hoeverre dat dan kan eigenlijk. Volgens mij kan dat niet eens. En hé, vandaar je naam natuurlijk
. Nee, niet scherp van mezelf, maar wel goed gekozen van jou dan
.
En chaos is leuk soms, zonder is het ook maar saai etc.
Alles is chaos, zegt ze op haar Platonische stoel, ja. Dus Warboel, je bent van harte welkom op de planeet die chaos heet.
Tenminste dat had gekund, je kan ook gewoon alles doorhebben/opmerken en dan ben je ook slim.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:24 schreef sweetgirly het volgende:
Ik zei toch dat je slim was
Flirten op zijn Pim's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |