Doeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:10 schreef sweetgirly het volgende:
Ik ga mezelf haastenvoor een (toch wel) behulpzame Godlike, als ie wilt
En de rest een fijne dag enzo, iedereen is klaar met werken, en ik moet nog
Maargoed, anders kan ik niet sporten en leuke dingen doen enzo, dus achen het werken is ook leuk
. Naja, doei
Moet pieter dr naast komen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:10 schreef Ynske het volgende:
thuis en in bed
neejquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet pieter dr naast komen?
ik vraagt het vast voor hem
De vraag is: "Wil je erbij horen dan?"quote:
Die vraag is niet te beantwoorden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:48 schreef MacVincent het volgende:
[..]
De vraag is: "Wil je erbij horen dan?"
Zoals ik al zei, ze wil het niet en ik wil het niet en mogelijk walgt ze al van mijquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet pieter dr naast komen?
ik vraagt het vast voor hem
Derde topic vandaag al . . .quote:
Lekker gezellige tiep ben je dan . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:08 schreef Ynske het volgende:
ik wil t niet, omdat niemand aan me moet komen,
daarnaast heb ik hier een eenpersoonsbed staan
echt totaal niemand mag er nu bij komen liggen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekker gezellige tiep ben je dan . . .![]()
Zal me nog es uitsloven . . .
quote:
Of iedereen zit in zijn zeiknatte tuinstoel te genieten van de zonquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:05 schreef melismay het volgende:
Het is zeker stil hier! Is iedereen om 19 uur al uit!?![]()
Hoe oud is je moederquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmmmm .... hmmmm ... hmmmm ... <smikkel> ... hmmmm ... <smak> ... <smak> ... hmmmm ... <gorgel> ....
Tja, mijn mammie heeft mij geleerd om nooit met volle mond te praten. Vind je dat nou niet flauw ??![]()
![]()
Oud genoeg om m'n moeder te zijn . . .quote:
Broodje. Had niet zo'n zin om te koken vanavond . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Wat eeeeeeeeeeeeeeet je!?
We hebben een:quote:
shoarmabboerquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
B
O
E
R
Snijbonenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraanquote:
Rare snijboon . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:30 schreef melismay het volgende:
Ik had gewoon een stamppot van witte bonen en snijbonen... Prima te eten en nog normaal ook in vergleijking met de rest hier....Verschil is wel dat mijn moeder het voor me gekookt had
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
We hebben een:S
H
O
A
R
M
A
B
O
E
R
Ik ben er gek opquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:43 schreef melismay het volgende:
[..]
De snijbonen zijn juist het niet lekkere gedeelte eraan
succesquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Straks maar is een SMS'je sturen naar een meisje dat ik via internet ken, we hadden goed contact maar beide weinig op MSN de laatste tijd is kijken hoe het met er is
quote:
De meeste staat alleen op busyquote:
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinken![]()
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..
kom er regelmatig dan![]()
Hij vind mij ook aardig haha
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet platquote:
Spannendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet plat
Maar goed op het eerste gezicht een leuk meisje dus wie weet
Ik krijg ook vaak korting alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekje
hoiquote:
Hoi, hai & tabee . . .quote:
Pc fixxen van een vriendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat gaan de singles doen vanavond?
in het park zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk weer een poging wagen om Prinses Cassima te bevrijden uit de handen van de grootvizier . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat "de singles" gaan doen vanavond weet ik niet, maar ik ga denk ik chatten en lezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Kamer opruimenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
welk park??quote:
Oooow gezelligquote:
Die van mij ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:32 schreef melismay het volgende:
Ik moet vroeg gaan slapen eigenlijk, moet morgen weer werken en heb een druk weekend voor de boeg. Best balen als die wekker morgen weer gaat om 5.15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |