quote:
De meeste staat alleen op busyquote:
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
ajakkes nee, dat eet je toch pas na het drinken![]()
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekjequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als mijn ouders op vakantie zijn ben ik zijn grootste fan..
kom er regelmatig dan![]()
Hij vind mij ook aardig haha
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet platquote:
Spannendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe we wouden al een paar keer daten, maar tijdgebrek enzo. En ik durfde niet altijd, en op Defqon lag het telnet plat
Maar goed op het eerste gezicht een leuk meisje dus wie weet
Ik krijg ook vaak korting alquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ken het, de shoarmaboer op de hoek na het uitgaan, reserveert altijd een plekje
hoiquote:
Hoi, hai & tabee . . .quote:
Pc fixxen van een vriendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat gaan de singles doen vanavond?
in het park zittenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Ik heb nog geen idee. Waarschijnlijk weer een poging wagen om Prinses Cassima te bevrijden uit de handen van de grootvizier . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Wat "de singles" gaan doen vanavond weet ik niet, maar ik ga denk ik chatten en lezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Kamer opruimenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:26 schreef melismay het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |