quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?quote:
quote:
Gelijk huwlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
die periode heb ik bij haar al gehadquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.quote:
geduld geduldquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
En al een date Metro?
En wel op een msn chickquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef PPWB84 het volgende:
maar t scheelt dat ik op haar niet helemaal hotel de botel was..de liefde was al snel bekoeld. maar ik hield t maar aan, ze zat toch wat verder weg. maar tot mn schrik maakte zij het toen op een gegeven moment uit.
hoiquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds singleEn ik maak daar een sport van
Hey, leef jij ook nog ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Terug van weggeweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo sport van maken??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.![]()
Daar wil jij geen telnr vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikik hield t alleen niet zo lang met ze uit.
Vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef Metro2005 het volgende:
Die was namelijk niet alleen van mij niet af te slaan
In dit geval terechtquote:
TCquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.![]()
Schijnheilig ventje.![]()
[..]
Vrouwen![]()
Ik heb geen akties. Ik ben geen supermarkt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
TC
Hoe stond het met je eigen akties?![]()
Zo denk ik er ook wel es over. Heb er ééntje gehad and it nearly killed me . . .quote:
Ik vond dat gesprek met jou en dat meisje anders nogal eng. Kan wel begrijpen als meiden daarvoor hard wegrennen. Overdrijven mag best, maar doe het dan in stilte.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikik hield t alleen niet zo lang met ze uit.
wat vond je eng. dat ik zo opdringerig overkom, steeds om bevestiging vraag, haar niet genoeg aan het woord liet en niet gelijk luisterde toen ze weg wilde?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vond dat gesprek met jou en dat meisje anders nogal eng. Kan wel begrijpen als meiden daarvoor hard wegrennen. Overdrijven mag best, maar doe het dan in stilte.
Het was zo benauwend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
wat vond je eng. dat ik zo opdringerig overkom, steeds om bevestiging vraag, haar niet genoeg aan het woord liet en niet gelijk luisterde toen ze weg wilde?
quote:Hoe meer seks je hebt, hoe meer seks je aangeboden zal worden.
Een seksueel actief lichaam geeft grote hoeveelheden af van de chemische
stof feromonen. Deze subtiele seksparfum maakt het tegenovergestelde
geslacht seks-gek.
als ik te goed of wijs zou zijn voor deze wereld, dan zou ik misschien harder werken, minder lui zijn, geld geven aan mensen in afrika, mensen niet benauwen, socialer zijn en me minder laten leiden door mn gevoel. Als ik te goed zou zijn dan was ik hier ook niet. Ik ben hier ook maar om te leren. En naast al die vervelende eigenschappen heb ik ook goede punten ja en die bracht ik even naar voren, want iedereen maakt me nu af vanwege dat gesprek. Daarin maak ik zeker fouten ja en daar leer ik van en volgende keer probeer ik ze niet te maken. Jullie hebben gelijk. Maar het komt omdat ik ontzettend op zoek ben naar liefde. maar door op deze manier ernaar op zoek te gaan is fout. je kunt het niet afdwingen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef PPWB84 het volgende:
[quote]Op donderdag 7 juli 2005 22:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.![]()
Schijnheilig ventje.![]()
[..]
Niet te snel oordelen vriendik zeg nergens dat ik te goed ben voor deze wereld.
Hé, één van mijn sekswetenswaardighedenquote:
Ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:26 schreef sweetgirly het volgende:
Zo,
, alhoewel, eigenlijk voel ik mezelf helemaal niet zo moe.
[..]
Hé, één van mijn sekswetenswaardigheden
Lievie, niet teveel van aantrekken (zeg ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef PPWB84 het volgende:
als ik te goed of wijs zou zijn voor deze wereld, dan zou ik misschien harder werken, minder lui zijn, geld geven aan mensen in afrika, mensen niet benauwen, socialer zijn en me minder laten leiden door mn gevoel. Als ik te goed zou zijn dan was ik hier ook niet. Ik ben hier ook maar om te leren. En naast al die vervelende eigenschappen heb ik ook goede punten ja en die bracht ik even naar voren, want iedereen maakt me nu af vanwege dat gesprek. Daarin maak ik zeker fouten ja en daar leer ik van en volgende keer probeer ik ze niet te maken. Jullie hebben gelijk. Maar het komt omdat ik ontzettend op zoek ben naar liefde. maar door op deze manier ernaar op zoek te gaan is fout. je kunt het niet afdwingen.
Aan de andere kant zal ik daarom wel vooreeuwig single, maagd en kinderloos blijvenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:32 schreef sweetgirly het volgende:
En in het algemeen, volgens mij helpt zoeken naar liefde helemaal niks.
Je vindt het of je vindt het niet, je komt het tegen of je komt het niet tegen. Van afdwingen, is nog nooit iemand wijzer geworden, behalve de marktkoopman.
Oh jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:27 schreef dawg het volgende:
Ja.![]()
Waarom ik trouwens? Bied je je aan? Of zal ik het naar jou terugsturen? Dan heb ik over 4 dagen geweldige sex.
Yep, en ik kom er soms ook maar niet uitquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:36 schreef dawg het volgende:
Ben je weer tegen jezelf aan het praten, sweetgirlygirl?![]()
Je leed, moet je altijd met een vleugje humor nemenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:41 schreef sweetgirly het volgende:
Yep, en ik kom er soms ook maar niet uit.
Gedeeltelijk, laat ik het zo zeggen: 'het voelt zo aan iig'. Dus aan de andere kant zou ik zeggen, mensen dwing maar af, want ik bak er niks van iig.
Ik doe mee!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:35 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal ik daarom wel vooreeuwig single, maagd en kinderloos blijven![]()
drama-mood en handen in de lucht gooit
Wedden dat je dit nog leest?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:43 schreef sweetgirly het volgende:
4 op een rijen nu ga ik snel weer verder ga, heel blij
Ah, ben ik niet alleen de drama-queen voor deze avondquote:
Dan stel je het uit. Sim-pel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:47 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Betrapt
was op vouwen sucks, en uitstellen is leuker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |