Dachten ze daar maar meer aanquote:
Tel.nr's?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Net als bij bijna alles verschilt dat enorm per persoon, ik ken meiden die bijna nooit zin hadden en ik ken er ook die ik niet van me af kon slaan
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?quote:
quote:
Gelijk huwlijkquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
die periode heb ik bij haar al gehadquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je die net zo versieren als de vorige? Beloof je wederom gouden bergen met geluk en onmetelijke druk? Of ga je het verstandiger aanpakken?![]()
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.quote:
geduld geduldquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
En al een date Metro?
En wel op een msn chickquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:05 schreef PPWB84 het volgende:
maar t scheelt dat ik op haar niet helemaal hotel de botel was..de liefde was al snel bekoeld. maar ik hield t maar aan, ze zat toch wat verder weg. maar tot mn schrik maakte zij het toen op een gegeven moment uit.
hoiquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben nog steeds singleEn ik maak daar een sport van
Hey, leef jij ook nog ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
![]()
Terug van weggeweestquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo sport van maken??quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En ze mag je nog? Syndroom van Down? Vertel het maar gerust hoor jongen, we schrikken hier nergens meer van.![]()
Daar wil jij geen telnr vanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:54 schreef BoomSmurf het volgende:
[..]
Dachten ze daar maar meer aanDan zou de wereld voor mij een stuk mooier zijn
![]()
[..]
Tel.nr's?
Je bent eigenlijk veel te goed voor deze wereld, dat is het.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Jullie vergeten dat ik op zich een leuke, lieve en zelfs wijze jongen ben, alleen wat gevoelig op momenten en ik overdrijf t soms of verzuip in t gevoel. daar moet ik aan werken. en ik heb leuke exen hoor vinnikik hield t alleen niet zo lang met ze uit.
Vrouwenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:20 schreef Metro2005 het volgende:
Die was namelijk niet alleen van mij niet af te slaan
In dit geval terechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |