Ja laten we kinderen van tien hoog gooien om de boel beneden wat bij te kleuren. Wie doet er mee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
wat een dooie boel hier
Dacht dat jij lekker in het Vondel zatquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:48 schreef saaw het volgende:
wat een dooie boel hier
nee joh, eerst ff rustig koffie drinkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dacht dat jij lekker in het Vondel zat
of eendenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja laten we kinderen van tien hoog gooien om de boel beneden wat bij te kleuren. Wie doet er mee?
Welke heb je gekocht Sabrina?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik ben net naar de groothandel geweest en even wat dvd's gekocht. De rest van mijn avond ben ik op msn te vinden, is er niemand online of is het saai dan ben ik zo weer ergens anders te vinden.
Verder ben ik niet ontsingeld.
ja, een hele lieve baby eendquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeker geen slecht idee, heb jij eenden dan op je balkon?![]()
Bad boyfriend of was je zelf weer bezig ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef saaw het volgende:
ja, een hele lieve baby eend
waar een zeker persoon mijn schoen op heeft gegooit vanmiddag
Legally Blonde 2quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht Sabrina?
@ Godt: Wat kijk je?
i didn't do itquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Bad boyfriend of was je zelf weer bezig ??
hahaha, valt toch best mee?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Legally Blonde 2
Hide and Seek
Philadelphia
Fight Club
Hitch
En toen heb ik me maar ingehouden.
was er dan iets onduidelijk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoi schatje
Even voor de duidelijkheid, er is één TC en dat ben ik.![]()
Ach gosjie, welk stuk onbenul gooit nou zijn schoen naar een onschuldig, lief klein eendje?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:52 schreef saaw het volgende:
[..]
ja, een hele lieve baby eend
waar een zeker persoon mijn schoen op heeft gegooit vanmiddag
Jij en inhouden ??quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:54 schreef Sabrina1981 het volgende:
Legally Blonde 2
Hide and Seek
Philadelphia
Fight Club
Hitch
En toen heb ik me maar ingehouden.
nja verder was ie wel lief hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach gosjie, welk stuk onbenul gooit nou zijn schoen naar een onschuldig, lief klein eendje?![]()
![]()
Tis alleen een dierenbeultje. Ach, zo hebben we allemaal onze gebreken . . .quote:
hij s best groot opzichquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tis alleen een dierenbeultje. Ach, zo hebben we allemaal onze gebreken . . .![]()
![]()
Ik vind het wel netjes dit aantal.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jij en inhouden ??![]()
Philadelphia jaren terug gezien (en daarna op TV talloze malen), goeie film. Hitch van het weekend gezien, was een leuke film. Verwachtte er niet veel van . . .
Lieve schat, je vergeet regel 1: Ik (= ThunderChild = TC al dan niet met een 1) heb altijd gelijk . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
Eigenlijk niet, maar die ThunderChild krijgt even te grote praatjes.![]()
hij noemt je 'lieve schat'quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lieve schat, je vergeet regel 1: Ik (= ThunderChild = TC al dan niet met een 1) heb altijd gelijk . . .![]()
ik ben gevleidquote:
Wordt niet uitgezonden vanavond . . .quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef Tranceptor het volgende:
OK zet de tv maar aan op Nederland 2. Het is tijd voor Avro's Sterrenslag![]()
De opnames zijn wel vanavond, bukken!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt niet uitgezonden vanavond . . .
Ik kom wel met eentjequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Stelling: Vrouwen zijn meer sexueel dan mannen (qua denken etc)
Dat lijkt me een beetje onzin.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Sommigequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Hoezo dan??quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Eens.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
het is een stelling, of je bent het ermee eens, of nietquote:
Leugenachtig!quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
verklaar je naderquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
In welk hoekje van het park ga je bedelen?![]()
Net als bij bijna alles verschilt dat enorm per persoon, ik ken meiden die bijna nooit zin hadden en ik ken er ook die ik niet van me af kon slaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik kom wel met eentje
Dachten ze daar maar meer aanquote:
Tel.nr's?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Net als bij bijna alles verschilt dat enorm per persoon, ik ken meiden die bijna nooit zin hadden en ik ken er ook die ik niet van me af kon slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |