abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:05:07 #101
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28590983
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Quot erat demonstrandum dat soort soort zoekt.
Wurg
Ophouden nu. Als je geen andere meningen kan tollereren wacht je maar tot je wat bedaard bent.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:05:08 #102
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_28590984
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tegen het westen is de motivatie. Ze zetten zich af tegen het westerse beleid en het voeren van oorlogen met Islamitische landen. Als ze goed opgelet hadden, dan hadden ze gezien dat miljoenen mensen in de landen die deze acties ondernemen juist TEGEN een oorlog zijn. Maar die zijn nu (en in het verleden) dus het slachtoffer!!
Dat is ook wel een van de kenmerken van een oorlog he? Dat onschuldigen er slachtoffer van worden.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_28590987
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef cygnusx het volgende:
het hele GSM Netwerk ligt er in london/england uit. vandaar dat vrienden en famillie niet te berijken zijn.
Misschien dat er een paar masten uitliggen ivm het uitvallen wat de electriciteit zo her en der, maar er zijn geen noemenswaardige problemen op het GSM net daar. Ik denk eerder dat je tegen het probleem aanloopt dat de halve wereld naar Engeland probeert te bellen en dat daarom de internationale lijnen wat overbelast zijn.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_28591001
Veel foto's op Getty Images Editorial.

Svp niet hotlinken ivm copyrights.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:06:25 #105
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_28591013
Jeetje ik was even naar de tandarts en hoor nu net op het nieuws dat er al 45 doden zijn en meer dan 1500 gewond waarvan ook een tal zwaargewonden
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_28591025
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Sla je nu door of ...
Nee ik sla niet dor
Ik wurg ,van de poltike correcte eikels hier, die een Reden , een excuus voor deze daad zoeken .
Pseudo Intelektuele posters, die als Pro Deo Advokaat optreden voor mensen die met de knip van hun vinger, hun hele familie uitmoorden.
pi_28591029
Het is zeer treurig dat het is gebeurd. Toch vind ik het een goede reactie dat de Britse hulpdiensten zeggen dat ze goed waren voorbereid en het goed aankunnen. Ook dat Blair c.s. gewoon doorgaan met de G8 is OK! Hoeveel medeleven ik ook heb met de slachtoffers, er valt tegen dit soort aanslagen weinig te doen, maar het is de kunst om je er zo weinig mogelijk door van de wijs te laten brengen.
  Admin donderdag 7 juli 2005 @ 16:06:53 #108
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28591032
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:04 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Jo kLowJow, mijn berichten worden godverredomme verwijdert terwijl deze zieligerd gewoon doorbleert...
het is razend druk, we zitten er bovenop, al sinds 11 uur deze ochtend, in de snelheid kunner er inderdaad ook berichten verwijderd worden die konden blijven staan, alvast excuses
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:07:04 #109
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28591038
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Je creert zo ook een tweestrijd in landen zelf. Je ziet dat ook in dit topic. Je hebt een groep die vrij hardlijnig reageert en die een sterke tegenactie willen. Daarnaast heb je de mensen die stiekem wel mee-sympathiseren en die eigenlijk een heel ander Westen willen dan zoals die nu is. Daarbij vergeten ze wel even dat de vrijheid die ze nu hebben ze wel vergeten kunnen wanneer deze 'broeders' het hier voor het zeggen zouden krijgen.

In Amerika zie je een tegenstelling tussen de bevolking, Spanje heb je het zien gebeuren. Terwijl die vriendelijke broeders wel een sterk front vormen, bestaan wij uit een kamp hard-liners en aan de andere kant een kamp 'softies'. Je zult het zo in Engeland ook gaan zien dat mensen Blair indirect de schuld gaan geven, mocht blijken dat AQ eracht zat. Het ware gevaar wordt zo vermeden en dat is ook wel zo makkelijk. Want zeg nou zelf een discusssie over de vraag hoe de islam zijn plaats kan innemen in de Westerse wereld dat is ook een no-go area. Voor je het weet lig je met een mes op de straat te genieten van het zonnetje....

Bovendien creer ze ook angst onder de bevolking en dat is never nooit goed. Niet goed voor de economie, maar ook niet voor het dagelijkse leven.

.
Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De mensen die op dit moment tegen het beleid van oorlog e.d. zijn, die willen niet dat het westen wordt overgenomen door de moslims. Die willen vrijheid en gelijkheid, die mensen zijn idealistisch en geloven in een toekomst waarin iedereen met elkaar kan samenleven. Dit idealistische beeld zal echter nooit uitkomen, omdat er altijd mensen zullen zijn die alleen maar om hun eigen "kamp" geven en dus haat en woede in de wereld brengen.

Gelukkig ben ik een idealist
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator donderdag 7 juli 2005 @ 16:07:43 #110
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_28591058
Boem tsjakka boem
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_28591065
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Dit moet even herhaald worden. Ode.
Onzin! Het is helemaal niet zo simpel als het "ver van mijn bed" principe. Ikzelf vind het net zo erg als onschuldige mensen hier of in Irak doodgaan. Maar in beide landen gaat het vaak om terroristische aanslagen. En het is gewoon dom om te zeggen dat de oorzaak hiervan ligt bij de aanwezigheid van Amerika en bondgenoten in Irak. Zowel in Irak als in Engeland zijn er misdadigers aan het werk die denken een rechtvaariging te vinden voor het vermoorden van onschuldige burgers.
The first thing Microsoft will produce that doesn't suck, will probably be a vacuum cleaner.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:08:23 #112
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28591077
De schuld van deze aanslagen ligt maar op een plek: bij de daders en hun aanhangers.
De vergelijking met "zinloos geweld" in Irak en Afghanistan is stompzinnig. De daders waren zeer waarschijnlijk geen Iraqis of Afghanen, bovendien heeft de meerderheid van zowel de Afghanen als Irakis het afzetten van Taliban en Saddam helemaal niet als zinloos ervaren.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:08:25 #113
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28591078
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef roxxe het volgende:

[..]

en hoe komt dat ze onderontwikkeld zijn?
Misschien omdat ze schijnbaar geen capabele leiders aan de macht kunnen krijgen die hun eigen belangen goed kunnen vertegenwoordigen. Ga nu alsjeblieft niet zo zielig doen dat, dat de schuld van het Westen zou zijn. Komop zeg
pi_28591096
Is het iemand anders al opgevallen dat de aanslagen in de VS rond 8:46 waren en in London rond 8:50? (beide lokale tijd)
Ik ook van jou
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:09:11 #115
121825 -beyond-
pi_28591097
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het niet helemaal begrijpt. De mensen die op dit moment tegen het beleid van oorlog e.d. zijn, die willen niet dat het westen wordt overgenomen door de moslims. Die willen vrijheid en gelijkheid, die mensen zijn idealistisch en geloven in een toekomst waarin iedereen met elkaar kan samenleven. Dit idealistische beeld zal echter nooit uitkomen, omdat er altijd mensen zullen zijn die alleen maar om hun eigen "kamp" geven en dus haat en woede in de wereld brengen.

Ja ja, net zoals ze irak binnen zijn gevallen! Hebben het voor het volk kunnen rechtvaardigen door te zeggen dat de wereld moet samenleven en hier democratie voor nodig is.
Maar hoe kun je in godsnaam een democratie door middel van oorlog opleggen???
Krom heel krom!!
pi_28591118
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:06 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Nee ik sla niet dor
Ik wurg ,van de poltike correcte eikels hier, die een Reden , een excuus voor deze daad zoeken .
Pseudo Intelektuele posters, die als Pro Deo Advokaat optreden vor mensen die met de kn ip van hun vinger, hun hele familie uitmoorden.
Ja.. sorry, snapte er niks van wat je schreef maar anderen blijkbaar wel en zal het dus wel aan mij liggen.

Ik zou het niet politiekcorrect willen noemen wat sommige mensen zeggen.. volgens jou staan ze immers op een lijn met de terroristen (als in verdedigen).

Waar ik het mee eens ben is dat je terrorisme niet kunt uitbannen zonder je kijkt naar de oorzaken. En op dit moment is niemand daar mee bezig... de G8top zoals ik al eerder zei is een aanzet voor een begin van iets goeds... dus is het extra wrang dat het juist vandaag is gebeurd.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:10:26 #117
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28591134
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28591146
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef AirRaid het volgende:
wanneer snapopen die kutmongolen van een terroristen eens dat aanslagen en degelijke geen zin hebben.
niet.... Zij zijn ervan overtuigd dat ze iets goeds doen, zien zelf geen kwaad in hun daden. Probeer iemand die geen kwaad in zijn daden ziet duidelijk te maken dat er daadwerkelijk iets mis met hem is....
pi_28591152
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef schorriemor het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat de aanslagen in de VS rond 8:46 waren en in London rond 8:50? (beide lokale tijd)
Madrid ook zoiets. Spitstijd, hè, zoveel mogelijk slachtoffers.
pi_28591155
quote:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Je creert zo ook een tweestrijd in landen zelf. Je ziet dat ook in dit topic. Je hebt een groep die vrij hardlijnig reageert en die een sterke tegenactie willen. Daarnaast heb je de mensen die stiekem wel mee-sympathiseren en die eigenlijk een heel ander Westen willen dan zoals die nu is. Daarbij vergeten ze wel even dat de vrijheid die ze nu hebben ze wel vergeten kunnen wanneer deze 'broeders' het hier voor het zeggen zouden krijgen.

In Amerika zie je een tegenstelling tussen de bevolking, Spanje heb je het zien gebeuren. Terwijl die vriendelijke broeders wel een sterk front vormen, bestaan wij uit een kamp hard-liners en aan de andere kant een kamp 'softies'. Je zult het zo in Engeland ook gaan zien dat mensen Blair indirect de schuld gaan geven, mocht blijken dat AQ eracht zat. Het ware gevaar wordt zo vermeden en dat is ook wel zo makkelijk. Want zeg nou zelf een discusssie over de vraag hoe de islam zijn plaats kan innemen in de Westerse wereld dat is ook een no-go area. Voor je het weet lig je met een mes op de straat te genieten van het zonnetje....

Bovendien creer ze ook angst onder de bevolking en dat is never nooit goed. Niet goed voor de economie, maar ook niet voor het dagelijkse leven.

.
Jah alle moslims zijn voor de aanslagen.
Alle nederlanders vinden het een rotstreek of simpatiseren met de moslims.

Lekker zwartwit weer.

De moslims die de aanslagen plegen moet je zien als een extreme splinterpartij, een groot deel van de moslims in nederland wil hier niets mee te maken hebben en zal deze splintergroeperingen dan ook zeker afkeuren.
helaas roepen deze extreme splinterpartijen dat ze dit uit naam van Allah en alle moslims doen en een deel van de westerlingen gelooft dit nog ook.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28591177
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef justinkayes het volgende:

[..]

Onzin! Het is helemaal niet zo simpel als het "ver van mijn bed" principe. Ikzelf vind het net zo erg als onschuldige mensen hier of in Irak doodgaan. Maar in beide landen gaat het vaak om terroristische aanslagen. En het is gewoon dom om te zeggen dat de oorzaak hiervan ligt bij de aanwezigheid van Amerika en bondgenoten in Irak. Zowel in Irak als in Engeland zijn er misdadigers aan het werk die denken een rechtvaariging te vinden voor het vermoorden van onschuldige burgers.
Mee eens. Ook als er geen oorlog in irak was geweest, waren er aanslagen geweest. Bedenk maar eens dat de eerste grote aanslag in de VS plaatsvond vóór de inval in afganistan en irak.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:12:10 #122
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_28591181
quote:
Is het jou opgevallen dat dat geen vreemd TRU-complot is, maar dat dat gewoon spitsuur is en dus de tijd dat je de meeste mensen "raakt" ?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_28591199
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:05 #124
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28591203
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Ja ja, net zoals ze irak binnen zijn gevallen! Hebben het voor het volk kunnen rechtvaardigen door te zeggen dat de wereld moet samenleven en hier democratie voor nodig is.
Maar hoe kun je in godsnaam een democratie door middel van oorlog opleggen???
Krom heel krom!!
Niet en dat is dus het probleem...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28591207
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ja.. sorry, snapte er niks van wat je schreef maar anderen blijkbaar wel en zal het dus wel aan mij liggen.

Ik zou het niet politiekcorrect willen noemen wat sommige mensen zeggen.. volgens jou staan ze immers op een lijn met de terroristen (als in verdedigen).

Waar ik het mee eens ben is dat je terrorisme niet kunt uitbannen zonder je kijkt naar de oorzaken. En op dit moment is niemand daar mee bezig... de G8top zoals ik al eerder zei is een aanzet voor een begin van iets goeds... dus is het extra wrang dat het juist vandaag is gebeurd.
het moet verwarrend zijn geweest want klojo begreep mijn post ook niet.
Mea Culpa waarschijnlijk.
pi_28591214
Vooralsnog vind ik het eng dat nu bijna alle landen die de groeperingen hebben bedreigt alleen Nederland nog geen aanslagen heeft gehad

Het 2e enge vind ik ook nog eens (geloof het of niet) 7e dag van de 7e maand en 7 bommen/aanslagen
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:13:24 #127
33189 RM-rf
1/998001
pi_28591218
quote:
goh ....

Betekent dat dat je als persoon die graag uitslaapt niet door de Al-Qaediaanse recruitement-fase komt?

Madrid was trouwens 7.38 uur en Theo van Gogh ook in de ochtend ....
dan hebben de media nog lekker een hele dag om een mooi beeldverslag te maken ervan en kan er volop genoten worden van het 'breaking News' ....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:14:09 #128
121825 -beyond-
pi_28591236
quote:

[..]

Tuurlijk moet je kijken naar de oorzaken. Maar die zijn niet zomaar aan te pakken zonder grote globale structurele en economische veranderingen. Deze zullen nooit plaats kunnen vinden omdat het kwaad al is geschiedt.

Een manier om terrorisme uit te bannen is door er totaal geen aandacht meer aan te geven in de media! Zo wordt terrorisme niet verspreidt en zullen ze hun doel niet kunnen bereiken!
Maar ook dit is onmogelijk vanwege mediavrijheid. Media wordt als middel gebruikt door terroristen om hun doelen te bereiken.
Bedenk maar eens als er een aanslag gepleegd zou worden en het zou alleen plaatselijk bekend blijven. Dan heeft het terrorisme geen zin.
pi_28591241
Als mensen eens zouden beseffen dat eeuwenoude geschriften niet meer de regels van vandaag de dag kunnen bepalen zouden we een stuk liever voor elkaar zijn.
pi_28591243
Ook dergelijke misplaatste grappen hebben we al genoeg gezien.

[ Bericht 45% gewijzigd door kLowJow op 07-07-2005 16:17:12 ]
pi_28591247
die terroristen zijn in elk geval geen langslapers.
pi_28591254
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:03 schreef roxxe het volgende:

[..]

en hoe komt dat ze onderontwikkeld zijn?
Dat komt omdat ze zich volledig laten leiden door een eeuwenoude religie. Dat komt omdat ze nog steeds de scheiding tussen kerk en staat niet snappen. Dat komt omdat ze blind hun leiders volgen en nooit eens iets aan de kaak stellen.
The first thing Microsoft will produce that doesn't suck, will probably be a vacuum cleaner.
pi_28591265
quote:

[..]

Maar die oorzaken liggen in onoplosbare conflicten tussen de islam en het westen. Hoe denk je die ooit te verenigen? Zelfs gematigde islamtieten worden slachtoffers van AQ. Kijk maar naar Irak en Saoudi Arabië. Moet het westen dan extreem islamitisch worden om aanslagen te voorkomen?

Nee, ik dek dat de smanewerking tussen vrije landen en islamitische landen wellicht een oplossing biedt, maar naar oorzaken zoeken die je niet kunt oplossen heeft geen zin.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:16:01 #134
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28591268
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Misschien een idee om dat in de OP te zetten?

[edit]Ook op de FP?[/edit]
Staat nu op de FP.
phluphy for president!
pi_28591287
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Tuurlijk moet je kijken naar de oorzaken. Maar die zijn niet zomaar aan te pakken zonder grote globale structurele en economische veranderingen. Deze zullen nooit plaats kunnen vinden omdat het kwaad al is geschiedt.

Een manier om terrorisme uit te bannen is door er totaal geen aandacht meer aan te geven in de media! Zo wordt terrorisme niet verspreidt en zullen ze hun doel niet kunnen bereiken!
Maar ook dit is onmogelijk vanwege mediavrijheid. Media wordt als middel gebruikt door terroristen om hun doelen te bereiken.
Bedenk maar eens als er een aanslag gepleegd zou worden en het zou alleen plaatselijk bekend blijven. Dan heeft het terrorisme geen zin.
terrorisme zal nooit stoppen. Ook al wordt er geen aandacht aan gegeven (wat sowieso geen optie is, want dan moet je zoiets als vandaag niet verslaan) Er blijven altijd mensen bestaan die extreme denkbeelden hebben en die willen vechten voor deze denkbeelden. Ze doen het niet om de aandacht, ze doen het om dichter bij hun eigen idealen te komen

denk ik zo
pi_28591308
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:14 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in. En vergeet ook niet dat het bij media ook om geld gaat. Steeds meer ook gezien de vele hypes sinds 11 september. De positie die de terroristen innemen is een gunstige voor henzelf.
pi_28591328
Toch wel een van de betere conspiracy theories moet ik zeggen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:17:44 #138
70154 klez
pi_28591331
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:13 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Niet en dat is dus het probleem...
Natuurlijk. wij zijn slim, wij zijn wel toe aan democratie en daar is nooit geweld voor nodig geweest. Dat bewijst WOII wel...

In het Midden-Oosten zijn "ze" er nog niet aan toe.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:17:56 #139
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28591337
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[afbeelding]
Aanslag krijgt een gezicht, denk ook wel dat het niet bij deze beelden zal blijven eerlijk gezegd.. Als je weet dat sommige underground-stations erg diep liggen, zal het aantal gewonden/doden nog zeker verdubbelen.
pi_28591347
quote:
11 voor 9
pi_28591370
GSM werkt alleen op twee of drie plekken niet in London (oa King Cross). Voor de rest wel, want ik ben namelijk de hele dag aan het bellen en sms met mensen om te kijken of ze ok zijn
pi_28591377
denk ik zo

zegt Goddes
en dat denk jij heel erg goed, denk ik
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:19:28 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_28591395
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:54 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Het muffe is, is dat hij wel in veiligheid is gebracht, en de rest van Londen is niet op de hoogte gebracht na de mededeling naar Israel /
Je maakt de assumtie dat men volledig op de hoogte was wat er ging gebeuren. Naar alle waarschijnlijkheid was er een sterk vermoede dat er "iets" ging gebeuren, maar had men geen idee wat. Dit is des te aannemelijker omdat het geen aanslag was op Bibi, maar tegen random publiek.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_28591407
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:05 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Misschien dat er een paar masten uitliggen ivm het uitvallen wat de electriciteit zo her en der, maar er zijn geen noemenswaardige problemen op het GSM net daar. Ik denk eerder dat je tegen het probleem aanloopt dat de halve wereld naar Engeland probeert te bellen en dat daarom de internationale lijnen wat overbelast zijn.
Volgens een kennis zijn delen platgelegd om eventuele ontstekingsmechanismen uit te schakelen. Bommen die gekoppeld zijn aan een mobieltje en ontploffen als er naar het nummer gebeld wordt. Of het inderdaad zo is weet ik niet, het is niet gek dat een telefoonnet uitvalt als de halve wereld belt.
pi_28591422
edit: Ophouden met dat gezeik.

[ Bericht 81% gewijzigd door kLowJow op 07-07-2005 16:21:40 ]
pi_28591423
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:18 schreef CANARIS het volgende:
denk ik zo

zegt Goddes
en dat denk jij heel erg goed, denk ik
ja, we kunnen zeggen wat we willen. Maar het feit is dat we niet weten wat er in de hoofden van terroristen omgaat. We zijn geen van alle wetenschappers/onderzoekers die weten hoe ze dit tegen kunnen gaan. Maar dat vergeten nog al wat mensen hier
pi_28591430
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Aanslag krijgt een gezicht, denk ook wel dat het niet bij deze beelden zal blijven eerlijk gezegd.. Als je weet dat sommige underground-stations erg diep liggen, zal het aantal gewonden/doden nog zeker verdubbelen.
ze tellen nu eerst de gewonden omdat ze voor de doden al niets meer kunnen doen, dus het zal nog wel even duren eer we directe tellingen hebben
Kijk maar naar 9-11 toen wisten we maanden later pas concrete cijfers (en daar zijn ze nog niet zeker over)
pi_28591459
Misschien
Amsterdam,
Den Haag of
Rotterdam en dan weer
In de bus of
De metro

Wees gewaarschuwd!
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:21:59 #149
100116 Twingo_Driver
** Vroomshoop **
pi_28591488
Volgens mij worden de aanslagen in Nederland voorbereid ofzo, dat ze daarom nog niet aan de beurt zijn hier
Ex Twingo Driver, rijd nu met VW Transporter T5 :-)
Bekijk mijn auto op www.jeroenpekkeriet.nl
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:22:04 #150
70154 klez
pi_28591491
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef spinor het volgende:
Waarom worden de conspiracy theories weggehaald? Hier zit een complot achter! (Of fok heeft gewoon nazi-moderators)
Omdat je een redelijke klap van de molen hebt gehad als je nu al dat soort onzin loopt te spuien.
pi_28591493
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef tazmanian het volgende:

[..]

ze tellen nu eerst de gewonden omdat ze voor de doden al niets meer kunnen doen, dus het zal nog wel even duren eer we directe tellingen hebben
Kijk maar naar 9-11 toen wisten we maanden later pas concrete cijfers (en daar zijn ze nog niet zeker over)
dat had volgens mij ook meer te maken met de hoeveelheid puin....
pi_28591494
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef tazmanian het volgende:

[..]

In New York was het letterlijk een puinhoop...
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:22:25 #153
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_28591504
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:20 schreef spinor het volgende:
edit: Ophouden met dat gezeik.
Omdat we daar TRU voor hebben. Dit zijn gewoon feiten....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:22:35 #154
121825 -beyond-
pi_28591507
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

terrorisme zal nooit stoppen. Ook al wordt er geen aandacht aan gegeven (wat sowieso geen optie is, want dan moet je zoiets als vandaag niet verslaan) Er blijven altijd mensen bestaan die extreme denkbeelden hebben en die willen vechten voor deze denkbeelden. Ze doen het niet om de aandacht, ze doen het om dichter bij hun eigen idealen te komen

denk ik zo
Nee tuurlijk plegen ze geen terrorisme om aandacht te krijgen. Media aandacht is niet hun doel, maar een middel om hun doel te bereiken, dus een middel om hun idealen te behalen.
Zij willen dat de hele wereld islamitisch wordt net als zij, dat ieder ander denkbeeld uitgeroeid moet worden. En daarvoor moeten ze de aandacht van de hele wereld krijgen.
Laat niets zien op nieuws op radio, en ze blijven radicaal in hun eigen groepje
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:22:35 #155
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28591508
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de tegenpartij zo sterk overtuigd is van hun gelijk en je zult met zo'n houding dan ook gigantisch overlopen worden. Dan ben ik maar geen idealist. Al denk ik dat je idealisme ook op een hele andere manier kunt beleven. Iemand die een land zou willen met alleen maar ongelovigen zou je ook een idealist kunnen noemen. Niet dat ik hier naar streef ofzo, maar het is een voorbeeld.

En natuurlijk geef ik zo af en toe een zwart-wit beeld, maar soms is dat gewoon nodig om de problemen onder de aandacht te krijgen. Je kunt wel alles kapot gaan nuanceren, maar dan is het enigste wat overblijft verwarring en daar heeft niemand wat aan.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:22:46 #156
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_28591515
Nog nieuws?
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_28591536
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Neh dat is onzin. Ik denk dat alle metrostations allang zijn doorzocht. Daar liggen echt niet nog dik 50 doden ofzo. Je moet soms inderdaad een stukje lopen om boven te komen, maar we zijn inmiddels 5/6 uur verder. Daarbij liggen er geen gewonden of eventueel doden op de trappen enz, maar bij de metro's.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:23:39 #158
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28591543
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:21 schreef kenz het volgende:
Misschien
Amsterdam,
Den Haag of
Rotterdam en dan weer
In de bus of
De metro

Wees gewaarschuwd!
tief eens op
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:23:41 #159
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28591544
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef Beautygirl het volgende:
Nog nieuws?
Nu op BBC een personferentie.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:23:50 #160
36311 Pinobot
Te lui voor een echte religie.
pi_28591549
You Shall Reap What You Sow
Het leven is als een pisvlek in de zwarte pantalon van de eeuwigheid.
pi_28591566
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

en we weten nog niet hoe het in die tunnels is wie weet zijn er wel een paar aan het instorten of staan op instorten
pi_28591584
Wat een ellende
Mijn medeleven aan alle gewonden, familie en vrienden van overledenen

Terroristen ga is dood!
pi_28591594
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:24 schreef tazmanian het volgende:

[..]

en we weten nog niet hoe het in die tunnels is wie weet zijn er wel een paar aan het instorten of staan op instorten
Kleine kans.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:25:32 #164
121825 -beyond-
pi_28591598
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Zit inderdaad wat in. En vergeet ook niet dat het bij media ook om geld gaat. Steeds meer ook gezien de vele hypes sinds 11 september. De positie die de terroristen innemen is een gunstige voor henzelf.
Ja want de enige die hier beter van worden zijn de terroristen. Want hoe zou het komen dat er nu over heel de wereld steeds meer aftakkingen uit de grond ontpoppen van Al-Quaida?
Jonge radicalisten over heel de wereld horen dit nieuws, zien hun als hun voorbeeld. Zien ideaalbeelden en willen dit ook. Gevolg is dat zij ook plannen beramen die hetzelfde zijn. En hoe weten ze wat hetzelfde is, door naar het nieuws te kijken. Ze hebben echt geen onderlinge communicatie ofzo. Het zijn allemaal onafhankelijke groepen.
Geen piramidestructuur, geen baas, allemaal losse groepen
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:25:51 #165
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_28591611
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef -beyond- het volgende:

Nee tuurlijk plegen ze geen terrorisme om aandacht te krijgen. Media aandacht is niet hun doel, maar een middel om hun doel te bereiken, dus een middel om hun idealen te behalen.
Zij willen dat de hele wereld islamitisch wordt net als zij, dat ieder ander denkbeeld uitgeroeid moet worden. En daarvoor moeten ze de aandacht van de hele wereld krijgen.
Tot nu toe is de boodschap enkel geweest "opzouten uit Irak en Afghanistan". Geloof je werkelijk dat mensen die dit soort logistieke acties op kunnen zetten denken dat met het opblazen van een bus en wat metro's de wereld islamitisch wordt?
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_28591622
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:25 schreef Des het volgende:
Wat een ellende
Mijn medeleven aan alle gewonden, familie en vrienden van overledenen

Terroristen ga is dood!
Ik mag hopen dat degene (terroristen ) die hier bij betrokken waren idd het loodje gelegd hebben
pi_28591636
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar feit is dat je terrorisme nooit zal kunnen uitroeien. Er zullen altijd onderwerpen zijn waarmee bepaalde groeperingen tegen zijn, of idealen die groeperingen hebben. Door de heksenjacht die nu is ontstaan (war against terrorists) maak je het volgens mij alleen maar erger.
pi_28591641
quote:

[..]

Je verdeelt het erg bekrompen in 2 kampen. Zo zit de wereld echter niet in elkaar. Alleen omdat iemand niet aan de kant staat die om harde tegenmaatregelen en wraak, doet hem nog lang niet staan aan de radicale kant van AQ. Ik heb persoonlijk bijzonder weinig sympathie met religeuzen extremisten die op deze manier te werk gaan, eenzelfde afkeer heb echter ook voor diegene die jaren geleden om wraakoorlog riepen in het M.O. en dit nog steeds als ultieme oplossing zien. Diegene snappen totaal niet dat er geen oorlog te winnen is op deze manier, en als ze mij niet geloven moeten ze rapporten van inlichtingendiensten maar eens bekijken over de werving en de bloei van terreur.

De algehele conclusie is onderhand glashelder dat beide partijen niet voor vrede zorgen en de wereld er bepaald niet veiliger op maken. Ze allebei een neiging tot geweld. Het is echter de radicale westerse kant die de radicale extremistische kant denkt te kunnen overwinnen met oorlogen. Per saldo wordt het er niet beter op maar juist slechter, en dus is de conclusie dat het op een totaal andere boeg gegeooid moet worden en beide partijen niet geschikt kunnen worden geacht om tot een oplossing te komen waarbij iedereen van het gezeik af is.

Dus is er een derde stroming nodig die allerleerst zorgt dat het actie-reactie stopt door druk uit te voeren op de hoofdrolspelers en dit uit te spreken, en het verschijnsel dat al 40 jaar in Israel floreert, en nu op globale schaal uitgegroeid is, stopt. Uiteindelijk zal, hoe onwaarschijnlijk het ook in sommigen oren klinkt, kopstukken van beide kanten (de Bush/Blairs en de Bin ladens) water bij de wijn moeten doen en officieel een compromis moeten sluiten. Om dat te kunnen doen zal de demonisering campagne van BLin westerse landen gerelativeerd moeten worden tot proportie's waar het acceptabel is om hem serieus te nemen for the sake of peace, want ook al is hij idd een terrorist, het doden vna onschudligen burgers met oorlogen waar de wereld op tegen was is principeel ook terroristisch. Bin Laden en Bush moetne respectievelijk op Al Jazeera en CNN hun hand geven en de intentie uitdrukken ieders wensen te respecteren (terugtrekking uit M.O. en stoppen van aanslagen).
pi_28591653
Engelse agent zegt dat ze geen waarschuwing hebben gehad.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_28591667
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef SHERMAN het volgende:
Engelse agent zegt dat ze geen waarschuwing hebben gehad.
Scotland yard beweerde van wel dacht ik
pi_28591686
33 doden bevestigd..
pi_28591691
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:27 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Scotland yard beweerde van wel dacht ik
Het is net op rtlz in een persvoorlichting.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:28:21 #173
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_28591708
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat degene (terroristen ) die hier bij betrokken waren idd het loodje gelegd hebben
Vast niet, als dit via zelfmoord aanslagen gedaan is is er wat dom voetvolk dood. Degene die dit verzonnen hebben zit echt lekker ergens veilig hoor.
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:28:27 #174
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28591711
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef Pinobot het volgende:
Nog zo'n fijne symphatisant. Jou lijkt het wel lekker om onder een moslim-regime te leven? Mag ik Iran aanraden? Vet gezellig Kijken hoelang jij het daar met je Westerse levenswijze volhoudt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:28:29 #175
70154 klez
pi_28591713
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:25 schreef robh het volgende:

[..]

Tot nu toe is de boodschap enkel geweest "opzouten uit Irak en Afghanistan". Geloof je werkelijk dat mensen die dit soort logistieke acties op kunnen zetten denken dat met het opblazen van een bus en wat metro's de wereld islamitisch wordt?
Bronnen graag?
Geweld door moslimextremisten is iets waar bijna alle werelddelen last van hebben. Ten tijde van 9-11was Irak noch Afghanistan bevrijd. Ze verklaren zelf luid en duidelijk vernietiging van het westen op het oog te hebben.
pi_28591722
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:24 schreef tazmanian het volgende:

[..]

maar de hoeveelheid puin zal zeer ws minder zijn dan bij 2 gebouwen van .... hoe hoog waren ze?
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:28:57 #177
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28591730
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

wat zou je denken dat hier geen puin ligt? het is natuurlijk een en al beton qua metro-stations..
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:29:17 #178
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28591742
Alle moslims terug naar hun landen, hekje erom. Klaar, geen problemen meer.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28591746
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

In New York was het letterlijk een puinhoop...
Maar 'dankzij' de puinhoop aldaar is men toch wat beter gaan opletten. We zullen niet alles weten wat er besproken wordt om de veiligheid te vergroten en dat is maar goed ook.

Al eerder in deze topicreeks werd gerefereerd aan het feit dat er in de chaos toch wel degelijk een soort van organisatie is.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_28591756
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

maar de hoeveelheid puin zal zeer ws minder zijn dan bij 2 gebouwen van .... hoe hoog waren ze?
Ben ik eens met je! maar dan nog elke 1 dode burger is er 1 teveel
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:30:05 #181
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_28591771
demmit.. klote gedoe daar...

Schrok best wel want mijn schoonmams en mijn tante (tante woont in engeland niet in londen gelukkig) zijn daar dus een aantal dagen.. vandaag 1e dag in Londen.. en meteen dit drama..
Na wat heen en weer gebel en ge-sms weet ik dat zij ok zijn.. maar wel een en ander hebben meegepikt van dit drama.
Voor een hoop mensen is dit echter wel naar afgelopen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_28591791
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Ben ik eens met je! maar dan nog elke 1 dode burger is er 1 teveel
ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:30:49 #183
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28591802
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef Pinobot het volgende:
Precies: Een grote parkeerplaats van Islamabad tot Casablanca en van Instanbul tot Jemen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:31:21 #184
70154 klez
pi_28591826
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef Edenoniphobic het volgende:

Hoop Bull.
Terorristisch geweld valt niet te bestrijden door met de plegers te onderhandelen. Willen ze ook helemaal niet. Als ze van de Afghanistan/Irak smoes af zijn, verzinnen onze Bin Ladens wel weer iets anders om onschuldigen te vermoorden.
pi_28591851
nos.nl

07 Juli 2005 16:31
33 doden bij aanslagen in Londen
LONDEN Bij de terreuraanslagen in Londen zijn zeker 33 doden gevallen, heeft de politie meegedeeld. Het is nog onduidelijk hoeveel gewonden er zijn. De berichten daarover variëren van enkele tientallen tot honderden.

Londen werd tijdens de ochtendspits opgeschrikt door vier bomaanslagen. Een bom ging af in een dubeldeksbus, twee in metrotreinen die tussen twee stations reden en een op een metrostation.

Al het metro- en busverkeer werd direct stilgelegd. Volgens deskundigen hebben de aanslagen de kenmerken van al-Qaeda. Maar de verantwoordelijkheid is nog niet opgeëist.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:32:38 #186
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_28591872
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Nog zo'n fijne symphatisant. Jou lijkt het wel lekker om onder een moslim-regime te leven? Mag ik Iran aanraden? Vet gezellig Kijken hoelang jij het daar met je Westerse levenswijze volhoudt.
pi_28591882
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Precies: Een grote parkeerplaats van Islamabad tot Casablanca en van Instanbul tot Jemen.
Dit geblaat hebben we al genoeg had in de voorgaande aflevering van dit topic... ik zou graag zien dat deze haatdragende nonsens wordt aangepakt...
pi_28591884
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:31 schreef klez het volgende:

[..]

Terorristisch geweld valt niet te bestrijden door met de plegers te onderhandelen. Willen ze ook helemaal niet. Als ze van de Afghanistan/Irak smoes af zijn, verzinnen onze Bin Ladens wel weer iets anders om onschuldigen te vermoorden.
Dan gaan ze met terugwerkende kracht alle gestorven mensen wreken.
pi_28591887
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Kaalhei het volgende:
dat hebben ze toch geprobeerd?
"alle communisten op hun deel, muurtje ertussen, klaar." uiteindelijk willen we allemaal samen, ofzo..

of 'vroegah' (voor WO2) had je toch de joodse buurt in amsterdam met een hekje erom? (of was dat een spreekwoordelijk hekje?)
And the druids turn to stone...
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:33:02 #190
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28591889
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de tegenpartij zo sterk overtuigd is van hun gelijk en je zult met zo'n houding dan ook gigantisch overlopen worden. Dan ben ik maar geen idealist. Al denk ik dat je idealisme ook op een hele andere manier kunt beleven. Iemand die een land zou willen met alleen maar ongelovigen zou je ook een idealist kunnen noemen. Niet dat ik hier naar streef ofzo, maar het is een voorbeeld.

En natuurlijk geef ik zo af en toe een zwart-wit beeld, maar soms is dat gewoon nodig om de problemen onder de aandacht te krijgen. Je kunt wel alles kapot gaan nuanceren, maar dan is het enigste wat overblijft verwarring en daar heeft niemand wat aan.
Ik snap je onderbouwing en respecteer jouw mening Je hebt ten dele wel gelijk, maar ik weiger mijn ideaalbeeld op te geven alleen maar omdat ik nu overlopen wordt door de niet-idealisten....
pi_28591890
quote:

[..]

mee eens. Ze zullen pas stoppen wanneer ze in hun ogen hun doel hebben bereikt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:33:49 #192
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_28591926
Verzoek om de tekst in elke openingspost aan te passen:

Een passagier van één van de bussen waar een explosie in plaatsvond vertelde: "Ik zat voorin de bus toen ik een geweldige knal hoorde. Ik keek achterom, en de helft van de dubbeldekkerbus hing in de lucht".

Op BBC: (www.bbc.co.uk):

Describing the blast, eyewitness Belinda Seabrook said: "I was on the bus in front and heard an incredible bang, I turned round and half the double decker bus was in the air".

De getuige zat volgens mij dus niet in de gexplodeerder bus zelf, maar in de bus er voor, "the bus in front", niet "in front of the bus".

Correct me if I'm wrong.
pi_28591927
Generalisering doen we gewoon maar even niet

[ Bericht 36% gewijzigd door Havoc op 07-07-2005 16:34:41 ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:34:43 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_28591952
-edit: nieuwe updates in de OP geplaatst
pi_28591955
reactie op edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door Havoc op 07-07-2005 16:35:45 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:09 #196
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_28591969
Triest figuur.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_28591970
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef klez het volgende:

[..]

Bronnen graag?
Geweld door moslimextremisten is iets waar bijna alle werelddelen last van hebben. Ten tijde van 9-11was Irak noch Afghanistan bevrijd. Ze verklaren zelf luid en duidelijk vernietiging van het westen op het oog te hebben.
Dat is iets wat jij maar wat graag wil geloven in alle dramatiek. De verklaring die gegeven is van die website (die AQ-Europa subgroep die door de NOS en Spiegel qequote is) maakt echter expliciet de wens van terugtrekking uit Afghanistan en Irak kenbaar, zoals dit ook al zo vaak door Bin Laden geeist is (net zoals een oplossing voor Israel/Palestina), zonder iets van een Islamitische dominantie aan te halen die in het Westen voltooid moet worden. Die praat komt vooral uit de koker van Bush&co en een enkeling met een Islam-kuisvaart-missie.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:26 #198
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28591990
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Kaalhei het volgende:
Dat lijkt me ook iets te makkelijk vind je niet. Je kunt niet mensen die hier hun best doen om mee te draaien zomaar het land uitschoppen. Ik wil best met je meegaaan op strengere maatregelen tegen individuen die het hier verpesten. Ben ook voor afschaffing van het dubbele paspoort. Je zult toch moeten kiezen: Nederlander of Marokkaan/Turk etc.
Maar ik dwaal nu misschien een beetje af van het onderwerp dus ik laat het hier maar bij.
pi_28591995
Rtlz: 45 gewonden in kritieke toestand
pi_28592007
quote:

[..]

Denk niet dat het smoezen zijn... het zijn alleen directe bewijzen (in hun ogen) dat het westen uit is op vernietiging van hun ideaal. Als zij hun zin krijgen met Irak en Afghanistan dan zullen ze gewoon doorgaan waar ze daarvoor mee bezig waren.. Amerika aanvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')