abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28590575
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef ImTheBase het volgende:
Iedereen die hier elkaar zit te bashen moeten een keiharde ban voor 48 uur krijgen hier op NWS, jezus discuseer nou eens normaal over dit onderwerp stelletje kleine kleuters!
Mhoaaa kan me voorstellen dat het moelijk is om niet emotioneel te reageren. Zeker niet als er van die leeghoofden van die domme recactie geven als: weet je wat er elke dag in Irak gebeurt enzo. En dus zelf geen idee hebben dat hun eigen geloofgenoten onschuldige burgers en soldaten die ze bevrijdt hebben opblazen.
barpppppppppppppppppp
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:50:14 #52
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28590586
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
Even een herhaling van mijn vorige post:

Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?

Dit lijkt toch verdacht veel op een zelfmoordaanslag BUITEN de metro en BUITEN de bus....
Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat. Kijk maar op deze foto achter dat witte bestelbusje. Dezelfde bogen, dezelfde blauwe deur, hetzelfde halve balkonnetje.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28590589
Ik wil alleen even kwijt dat ik enorm geschrokken ben en dat ik het heel erg vind
#geen
pi_28590596
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef Orcaman1984 het volgende:

[..]

Ja, maar het is toch een beetje egoïstisch om hier nu op dit moment over te zeuren. Vind ik!
hoezo is dat egoistisch? het is iets wat de mensen in londen (ook de slachtoffers) zal treffen. Dit is vaak hét probleem wat volgt op een aanslag of oorlog.
pi_28590597
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:50:42 #56
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_28590598
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Cici het volgende:

[..]

Elke dinsdag en donderdag vliegen er hier boven Enschede F16's rond.
Heb niet gemerkt of het er meer zijn dan normaal.

(Campus Enschede waar ze altijd overheen vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai).
Wij horen ze normaal alleen op dinsdag, ik vind ze toch wel opvallend veel vliegen. Maar nu let ik er natuurlijk ook meer op dan anders.
(Oldenzaalse woonwijk waar ze altijd langs vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai, ik leef dus enorm met je mee.)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:51:47 #57
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28590620
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
Zo.. Eerste volwassen reactie die ik lees vandaag
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:52:22 #58
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28590633
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
Net zoals in Irak en Afghanistan, zijn het waarschijnlijk helemaal geen Irakis of Afghanen die deze aanslagen plegen. Maar gestoorde religieuze fanaten. Deze religieuze idioten maken misbruik van onze westerse vrijheden. Laten we ze die maar gauw ontnemen.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_28590642
Hm ok.

Maar aangezien ik niet mee ga roepen wat ik op tv zie en er dus geen discussie is.

Ik wacht wel ff. Tot het rustig is.
Keep the stupid sentence please
pi_28590648
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef roxxe het volgende:

[..]

DEZELFDE soort mensen, we kijken hier toch niet meer op als er daar 50 mensen sterven door een bomaanslag?

PEOPLE THIS IS YOUR WAKE UP CALL
Kijken wij nog op omdat er mensen dood gaan door honger?

Maar moeten er dus aanslagen komen om "ons" wakker te maken? Dit is gewoon niet goed te praten, net zo min als de aanslagen in de rest van de wereld. Ik had liever een LiveAid concert van de extremisten gezien om hun problemen onder de aandacht te brengen...
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:52:56 #61
104871 remlof
Europees federalist
pi_28590651
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

He? Wat hebben die er mee te maken dan?

De israelische ambassadeur was met Nethanyahu op een conferentie in het Great Eastern hotel, niet ver van Liverpool Street station...
zie http://www.totallyjewish.com/news/national/?content_id=1053
pi_28590655
Onder invloed van de aanslag is de olieprijs van $62 (dankzij Hurricane Dennis) naar $57 gegaan.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28590660
wanneer snapopen die kutmongolen van een terroristen eens dat aanslagen en degelijke geen zin hebben.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:53:47 #64
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_28590663
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat:
[afbeelding]
Klopt. En de bus is dat punt op de 1e foto gepasseerd, immers op de 2e foto kijk je tegen de voorkant van de bus aan, en is hij dus die deur al voorbij gereden (de deur zie je op de 2e foto niet, die zit 'in'het gebouw.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_28590673
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef remlof het volgende:

[..]

De israelische ambassadeur was met Nethanyahu op een conferentie in het Great Eastern hotel, niet ver van Liverpool Street station...
zie http://www.totallyjewish.com/news/national/?content_id=1053
Het muffe is, is dat hij wel in veiligheid is gebracht, en de rest van Londen is niet op de hoogte gebracht na de mededeling naar Israel /
pi_28590676
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat:
[afbeelding]
Daar lijkt het iig wel op, maar de hoek van fotograferen is zo raar, net alsof er vanuit een zijstraat is gefotografeerd.

Maar het zou verklaren dat het niet nog een onbekend gebleven aanslag is. Gelukkig maar, het is al erg genoeg zo.
pi_28590689
Vind niemand het trouwens bijzonder dat Londen de enige stad is uit het rijtje van 5 kandidaat-steden, waar tot vandaag nog geen Al-Qaida gerelateerde aanslag was gepleegd?
Het meervoud van lef is leven
pi_28590691
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wij horen ze normaal alleen op dinsdag, ik vind ze toch wel opvallend veel vliegen. Maar nu let ik er natuurlijk ook meer op dan anders.
(Oldenzaalse woonwijk waar ze altijd langs vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai, ik leef dus enorm met je mee.)

Ik woon dus op de campus en je wilt niet weten hoevaak je word opgeschrikt door het lawaai als je 's ochtends nog lekker ligt te slapen, het is zo hard dat je denkt dat die F16s zich in een van de studentenflats boren.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:55:04 #69
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28590694
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleid

maar niet op basis van jouw polemiek. Niet op deze dag. Niet onder deze omstandigheden

Het is namenlijk absoluut niet belangrijk wat er in afganistaan of Irak gebeurt, waarom , en wanneer.

Vandaag hebben een psychopatische pleuris hufters onschuldige mensen in de dood en ondergang gedreven.
Vandaag hebben een paar lafaards zonder enige legitimatie, mensen vermoord en verminkt.
Kinderen, vrouwen , mannen.

Denk daar maar aan, voordat je weer met je zinloze polemiek komt
Ten eerste, kan je iets normaler Nederlands typen? Dat leest wat makkelijker, mijn dank is groot

Ten tweede, wat is voor de onschuldige mensen hier en in Irak en Afghanistan het verschil? Ze worden beide getroffen door zinloos geweld, dus ik snap niet wat het verschil is in die zin. En als je goed gelezen hebt, dan zeg ik dat een aanslag iets heel anders is dan een oorlog voeren, maar dat neemt niet weg dat het voor de onschuldige mensen daar en hier even erg is. Naar mijn mening maak jij gewoon puur onderscheid op waar ze vandaan komen. Hier gaan mensen dood door terreur = erg, daar gaan mensen dood door bestrijding tegen terreur = niet erg. Ik snap dat niet helemaal, doodgaan door geweld is ALTIJD erg en niet alleen als er een terreuraanslag plaatsvind!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:55:08 #70
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590697
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleid

maar niet op basis van jouw polemiek. Niet op deze dag. Niet onder deze omstandigheden

Het is namenlijk absoluut niet belangrijk wat er in afganistaan of Irak gebeurt, waarom , en wanneer.

Vandaag hebben een psychopatische pleuris hufters onschuldige mensen in de dood en ondergang gedreven.
Vandaag hebben een paar lafaards zonder enige legitimatie, mensen vermoord en verminkt.
Kinderen, vrouwen , mannen.

Denk daar maar aan, voordat je weer met je zinloze polemiek komt
juist wel, dat is de oorzaak van dit soort aanslagen
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28590699
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Onder invloed van de aanslag is de olieprijs van $62 (dankzij Hurricane Dennis) naar $57 gegaan.
ik dacht dat olieprijzen altijd stegen onder invloed van oorlog en dreigen uit het verre oosten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_28590701
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.

Owh nee nu ga jij het natuurlijk gooien over de boeg gooien dat deze moslims op deze manier sympathiseren met hun medebroeders in islamitische landen waar hun eigen eigen corrupte leiders de boel hardgrondig al jarenlang de vernielenis in helpen. Daarom helpen ze ook hun medebroeders om die wat sneller de eeuwige jachtvelden te laten bereiken in Irak.
Hear, hear. Een haarfijna analyse waar ik het gheel mee eens ben.
pi_28590712
Gelukkig waren het 'matige' bommen
De status 'bagger-user' voorbij
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:56:06 #74
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28590723
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef cygnusx het volgende:
voor mensen die famillie/vrienden niet kunnen berijken die in london zitten o.i.d.
je kunt bellen naar : 070 348 77 70
voor informatie over de slachtoffers daar.
Misschien een idee om dat in de OP te zetten?

[edit]Ook op de FP?[/edit]
phluphy for president!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:56:08 #75
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28590726
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Daar ben ik zelf ook al achter.... en dat zijn dus de zwakke punte in onze samenleving
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:56:43 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_28590744
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Misschien een idee om dat in de OP te zetten?
dan graag wel zonder spelfouten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_28590749
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

ik dacht dat olieprijzen altijd stegen onder invloed van oorlog en dreigen uit het verre oosten.
Meestal wel, maar gelukkig is dat niet de enige invloed op de prijs.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:56:55 #78
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_28590751
UPDATE: De silverstone F1 grand prix gaat gewoon door. vanwege dat ze willen dat mensen het gewone leven oppakken.

het hele GSM Netwerk ligt er in london/england uit. vandaar dat vrienden en famillie niet te berijken zijn. dus ga niet meteen van het ergste uit, en mocht iemand daar aanwezig zijn, en nog geen contact met jou opgenomen hebben, dan moet je bellen naar : 070 348 77 70
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
pi_28590767
Schokkende beelden dat reanimeren op Ned.2 net van die man .
sig verwijderd door FA
pi_28590768
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kijken wij nog op omdat er mensen dood gaan door honger?

Maar moeten er dus aanslagen komen om "ons" wakker te maken? Dit is gewoon niet goed te praten, net zo min als de aanslagen in de rest van de wereld. Ik had liever een LiveAid concert van de extremisten gezien om hun problemen onder de aandacht te brengen...
het is niet zozeer dat we er niet meer van op kijken. Ik denk dat iedereen geshockeerd is wanneer hij/zij hoort van de hongersnoden, de tientalen/honderden/duizenden doden die sterven in een oorlog. Dat een aanslag voor een grotere shock zorgt heeft simpelweg te maken met de inbreuk op ons veilig leventje in het westen.

Maar dat wij niet iedere dag denken aan de problemen in de wereld en niet elke dag rekening houden met de dingen die kunnen gebeuren, doen wij puur uit zelf bescherming. Hoe zou je je voelen als je je overal zorgen over maakte. Dan heb je geen leven meer.
pi_28590786
Waarom het hele netwerk? Bang voor bommen die met gsm's getriggerd kunnen worden?
De status 'bagger-user' voorbij
pi_28590793
Goh, onze kundige terreurdeskundige van Ned2 maakt zich naar eigen zeggen vooral druk over dat onze vakantie verpest wordt omdat er mogelijk AQ dreigementen de komende maanden te zien zijn, en dus het toerisme, de beurs en de economie daar van te lijden zal hebben. Geweldige analyse.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:58:51 #83
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_28590801
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Vind het wel belangrijk voor de mensen die dat nummer nog niet weten en nu nog in groote onzekerheid zitten over vrienden, kennisen etc etc.
phluphy for president!
pi_28590809
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn beurzen gaan ook hard omlaag! Niet dat dat erg belangrijk is hoor
ze doen het al stukken beter dan vanochtend. Ging eerst met 180 punten omlaag tov gisteren, nu is dat meer rond de 100
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:59:31 #85
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_28590820
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Je vergeet een hoofdletter aan het begin van de zin en een punt aan het eind van de zin.
Ga ergens anders lopen jankzakken over het taalgebruik van users.
I'm getting too old for this....
pi_28590821
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef roxxe het volgende:

[..]

Nee hoor, de oorzaak zit in het extremisme dat helaas nog bij de onderontwikkelde moslims zegeviert
barpppppppppppppppppp
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:00:09 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_28590842
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef cygnusx het volgende:
het hele GSM Netwerk ligt er in london/england uit. vandaar dat vrienden en famillie niet te berijken zijn.
Nee hoor, ik kan gewoon smsen met m'n vrienden in Londen en gelukkig zijn ze ok
pi_28590850
quote:
Dit moet even herhaald worden. Ode.
pi_28590878
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef roxxe het volgende:

[..]

Dit soort aanslagen zouden bedoeld moeten zijn voor mensen die tegen de Islam zijn ( dát is de motivatie die ik begrepen heb dat deze groepering(en) hebben ).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28590908
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dit soort aanslagen zouden bedoeld moeten zijn voor mensen die tegen de Islam zijn ( dát is de motivatie die ik begrepen heb dat deze groepering(en) hebben ).
De ongelovige varkens, zoals zij zouden zeggen.
pi_28590914
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

Nee hoor, de oorzaak zit in het extremisme dat helaas nog bij de onderontwikkelde moslims zegeviert
En dat is aangeboren... opeens was het er omdat mensen daar niks te doen hadden?
pi_28590917
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:

[..]

Dit moet even herhaald worden. Ode.
Quot erat demonstrandum dat soort soort zoekt.
Wurg
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:03:13 #93
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590928
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef STHAJONG het volgende:

[..]

en hoe komt dat ze onderontwikkeld zijn?
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28590934
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Schokkende beelden dat reanimeren op Ned.2 net van die man .
Zag die beelden ook net voorbij komen. Inderdaad schokkend om te zien.
Ik ben het niet kwijt, ik kan het gewoon even niet vinden!!!
pi_28590937
quote:
dat komt omdat al die hedgefondsen hun aantallen aan het verkopen zijn. De enige reden dat olie zo hoog staat op het moment is door Hedge fondsen
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:03:45 #96
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28590948
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef AirRaid het volgende:
wanneer snapopen die kutmongolen van een terroristen eens dat aanslagen en degelijke geen zin hebben.
Dat is nog maar de vraag. Je creert zo ook een tweestrijd in landen zelf. Je ziet dat ook in dit topic. Je hebt een groep die vrij hardlijnig reageert en die een sterke tegenactie willen. Daarnaast heb je de mensen die stiekem wel mee-sympathiseren en die eigenlijk een heel ander Westen willen dan zoals die nu is. Daarbij vergeten ze wel even dat de vrijheid die ze nu hebben ze wel vergeten kunnen wanneer deze 'broeders' het hier voor het zeggen zouden krijgen.

In Amerika zie je een tegenstelling tussen de bevolking, Spanje heb je het zien gebeuren. Terwijl die vriendelijke broeders wel een sterk front vormen, bestaan wij uit een kamp hard-liners en aan de andere kant een kamp 'softies'. Je zult het zo in Engeland ook gaan zien dat mensen Blair indirect de schuld gaan geven, mocht blijken dat AQ eracht zat. Het ware gevaar wordt zo vermeden en dat is ook wel zo makkelijk. Want zeg nou zelf een discusssie over de vraag hoe de islam zijn plaats kan innemen in de Westerse wereld dat is ook een no-go area. Voor je het weet lig je met een mes op de straat te genieten van het zonnetje....

Bovendien creer ze ook angst onder de bevolking en dat is never nooit goed. Niet goed voor de economie, maar ook niet voor het dagelijkse leven.

.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:03:49 #97
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28590950
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

Tegen het westen is de motivatie. Ze zetten zich af tegen het westerse beleid en het voeren van oorlogen met Islamitische landen. Als ze goed opgelet hadden, dan hadden ze gezien dat miljoenen mensen in de landen die deze acties ondernemen juist TEGEN een oorlog zijn. Maar die zijn nu (en in het verleden) dus het slachtoffer!!
pi_28590955
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Wurg
Sla je nu door of ...
pi_28590967
quote:
Uiteraard merken wij daar niets van. 1,385 euro per liter vinden de oliebazen een prima prijs. Maar dat is zwaar offtopic, er zijn doden en veel gewonden gevallen
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_28590978
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Wurg
Jo kLowJow, mijn berichten worden godverredomme verwijdert terwijl deze zieligerd gewoon doorbleert...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')