abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:43:14 #26
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28590424
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[afbeelding]

Hard gegaan zeg met die bus
Damn.. zaten er mensen in die bus?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:43:24 #27
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_28590429
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn beurzen gaan ook hard omlaag! Niet dat dat erg belangrijk is hoor
Ik vind dat toch wel degelijk belangrijk.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juli 2005 @ 15:43:31 #28
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28590431
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

He? Wat hebben die er mee te maken dan?

Dat bedoel ik dus.

Nogmaals. Israelische bronnen melden dat Mossad (Isr. geheime dienst) iets tussen een uur en tientallen minuten voor de aanslagen in Londen getipt werden voor mogelijke aanslagen door Scotland Yard. De Israelische minister Netanyahu is momenteel aanwezig in Londen vanwege een financieel overleg of iets dergelijks en is daarop geevacueerd.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_28590440
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Damn.. zaten er mensen in die bus?
Lijkt me wel ..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:43:55 #30
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28590441
quote:
Tief op man. Heb jij echt niet in de gaten wat voor een braakmiddel jij bent ?
KOm in een paar jaar met je gezwavel over Waarom , en hoezo en door wie

In London .(does that ring a bell) kreperen op dit moment mensen. Mensen als jij en ik.

En jij wilt een Boom opzetten????????????

TIEF OP
@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:44:01 #31
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_28590443
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
Even een herhaling van mijn vorige post:

[afbeelding]

Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?

Dit lijkt toch verdacht veel op een zelfmoordaanslag BUITEN de metro en BUITEN de bus....
is dat geen bloed?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
pi_28590444
Wie is dat zonnenbankwijf op RTL5?
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:44:33 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_28590455
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
Even een herhaling van mijn vorige post:

[afbeelding]

Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?

Dit lijkt toch verdacht veel op een zelfmoordaanslag BUITEN de metro en BUITEN de bus....
zijn dat bloedspatten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:44:35 #34
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28590456
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef roxxe het volgende:
leer es LEZEN votary, ik bedoelde, om de oorzaken van terrorisme op te lossen dwz: minder armoede, voedsel voor iedereen, en belangrijker: EDUCATIE voor iedereen
Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.

Owh nee nu ga jij het natuurlijk gooien over de boeg gooien dat deze moslims op deze manier sympathiseren met hun medebroeders in islamitische landen waar hun eigen eigen corrupte leiders de boel hardgrondig al jarenlang de vernielenis in helpen. Daarom helpen ze ook hun medebroeders om die wat sneller de eeuwige jachtvelden te laten bereiken in Irak.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:44:59 #35
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_28590467
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik vind dat toch wel degelijk belangrijk.
Ja, maar het is toch een beetje egoļstisch om hier nu op dit moment over te zeuren. Vind ik!
pi_28590473
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef roxxe het volgende:
en waar blijft jullie medeleven met de irakezen die dit alle dagen meemaken?
die dat meemaken door dezelfde soort "mensen" die dit op hun geweten hebben?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_28590476
Iedereen die hier elkaar zit te bashen moeten een keiharde ban voor 48 uur krijgen hier op NWS, jezus discuseer nou eens normaal over dit onderwerp stelletje kleine kleuters!
pi_28590488
Slachtoffers worden per dubbeldekker naar de ziekenhuizen vervoerd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_28590489
Ach dit heeft echt niks meer met een punt maken te maken. London was een stad die massaal tegen de oorlog op kwam. Het treft de mensen die tegen die oorlog waren.
pi_28590496
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef SolidArt het volgende:

[..]

net komt kijken?
Ik loop al zeker 8 jaar op jou voor manneke
wat maakt het uit wie er voorloopt op een andere en wie er ouder / slimmer is?!?!?!

ER GAAN MENSEN DOOD DOOR TERRORISTEN!!!! DOE IS NORMAAL?!?!?!
ppppfff.. zijn er terreur aanslagen en dan gaan ze hier op het forum mekaar nog bijna de hersensinslaan ook..
get a life?!?
boe?!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:46:22 #41
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590501
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.

Owh nee nu ga jij het natuurlijk gooien over de boeg gooien dat deze moslims op deze manier sympathiseren met hun medebroeders in islamitische landen waar hun eigen eigen corrupte leiders de boel hardgrondig al jarenlang de vernielenis in helpen. Daarom helpen ze ook hun medebroeders om die wat sneller de eeuwige jachtvelden te laten bereiken in Irak.
idd, het gaat dus niet "uit naam van allah" doordat ze ook medemoslims naar de eeuwige jachtvelden helpen, maar "doodgewone" psychopaten
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
pi_28590509
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef wise het volgende:

[..]

is dat geen bloed?
Het lijkt mij juist wel bloed ... En meer dan dat, het is een vrij lugubere foto, maar van een bloedneus of een snee krijg je het bloed niet 5 meter hoog op de muur...

Als er dus wordt gesproken over aanslagen in de metro en in een bus, dan denk ik dat de helft nog niet is verteld, en dat e.e.a. nog behoorlijk zal gaan oplopen.
pi_28590510
@kLowJow

Heb je wel vanaf het begin gevolgd hoe er hier gereageerd word op mijn mening? ?? ???
Ik hoop het wel...
Keep the stupid sentence please
pi_28590512
quote:
MaLo - donderdag 7 juli 2005 @ 15:15

Ik denk dat de straaljagers in Twente gewoon ff vanuit de lucht de brand bij Thales wilden bekijken. Stelletje sensatiezoekers .
Elke dinsdag en donderdag vliegen er hier boven Enschede F16's rond.
Heb niet gemerkt of het er meer zijn dan normaal.

(Campus Enschede waar ze altijd overheen vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai).

pi_28590536
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef tuumke het volgende:

[..]

wat maakt het uit wie er voorloopt op een andere en wie er ouder / slimmer is?!?!?!

ER GAAN MENSEN DOOD DOOR TERRORISTEN!!!! DOE IS NORMAAL?!?!?!
ppppfff.. zijn er terreur aanslagen en dan gaan ze hier op het forum mekaar nog bijna de hersensinslaan ook..
get a life?!?
gheees, relax eens..

Lees anders eerst ff de rest van de posts door voor je begint te blaten.
en het is erg, maar als je het _zo_ erg vindt, waarom ga je dan geen slachtofferhulp aanbieden in Londen.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:48:14 #46
60357 roxxe
Beter een hand in de lucht dan
pi_28590539
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

die dat meemaken door dezelfde soort "mensen" die dit op hun geweten hebben?
DEZELFDE soort mensen, we kijken hier toch niet meer op als er daar 50 mensen sterven door een bomaanslag?

PEOPLE THIS IS YOUR WAKE UP CALL
AND HERE HE IS!
HE THINKS THAT HE IS THE MOST IMPORTANT MANIN THE WORLD...ROXXE!!!
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:48:14 #47
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28590541
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef Chadi het volgende:
Ach dit heeft echt niks meer met een punt maken te maken. London was een stad die massaal tegen de oorlog op kwam. Het treft de mensen die tegen die oorlog waren.
Amen Ik kan je alleen maar lof toeschrijven..... dit is echt een prachtig mooie verwoording van wat er gebeurd!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:49:07 #48
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28590555
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef VivaLaRevolution het volgende:
@kLowJow

Heb je wel vanaf het begin gevolgd hoe er hier gereageerd word op mijn mening? ?? ???
Ik hoop het wel...
Ja, dat heb ik gezien. Het lijkt me dan ook beter verder niet meer op de bewuste posting in te gaan, en gewoon verder te discusiėren.
pi_28590564
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:

[..]

@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleid

maar niet op basis van jouw polemiek. Niet op deze dag. Niet onder deze omstandigheden

Het is namenlijk absoluut niet belangrijk wat er in afganistaan of Irak gebeurt, waarom , en wanneer.

Vandaag hebben een psychopatische pleuris hufters onschuldige mensen in de dood en ondergang gedreven.
Vandaag hebben een paar lafaards zonder enige legitimatie, mensen vermoord en verminkt.
Kinderen, vrouwen , mannen.

Denk daar maar aan, voordat je weer met je zinloze polemiek komt
  donderdag 7 juli 2005 @ 15:49:34 #50
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_28590568
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef ShaoliN het volgende:
45 al. Begint nu toch aardig op te lopen.
valt nog mee, als je bedenkt dat er miljoenen met de metro gaan
Maar dat loopt nog op, gegarandeerd
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')