bronquote:Telefoonnummer crisisteam
07-07-2005 | Naar aanleiding van de explosies in Londen op donderdagochtend heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken een crisisteam opgericht. Nederlanders die familieleden of andere bekenden hebben die momenteel in Londen verblijven, kunnen contact opnemen met het volgende telefoonnummer: 070-3487770 of mailen naar crisiscentrum@minbuza.nl. Voor journalisten die meer informatie willen, geldt het reguliere telefoonnummer van de afdeling Persvoorlichting.
He? Wat hebben die er mee te maken dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Misschien is het handig hier in de OP wat te zetten over Scotalnd Yard, Mossad en Netanyahu. In ieder topic vraagt men weer om opheldering daarover.
Alleen die onderste regel getuigd al van een hoog IQ ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Maar ik blijf proberen.... hehehe...![]()
kijk dat is nog is interresant ipv al het gescheld op mekaar over wie er het meest achterlijke en wat niet al is...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef cygnusx het volgende:
voor mensen die famillie/vrienden niet kunnen berijken die in london zitten o.i.d.
je kunt bellen naar : 070 348 77 70
voor informatie over de slachtoffers daar.
net komt kijken?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef Deadre het volgende:
[..]
Jij bent net zo iemand die net is komen kijken, blijf liever eff achter de zijlijn baggertje
[..]
Als jij nou eerst ff tracht voor de trein te springen misschien dan dat ik overweeg jouw bericht serieus te nemen eikel
Ik vind dat toch wel degelijk belangrijk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn beurzen gaan ook hard omlaag! Niet dat dat erg belangrijk is hoor
Dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He? Wat hebben die er mee te maken dan?![]()
![]()
@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.quote:Tief op man. Heb jij echt niet in de gaten wat voor een braakmiddel jij bent ?
KOm in een paar jaar met je gezwavel over Waarom , en hoezo en door wie
In London .(does that ring a bell) kreperen op dit moment mensen. Mensen als jij en ik.
En jij wilt een Boom opzetten????????????
TIEF OP
is dat geen bloed?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
Even een herhaling van mijn vorige post:
[afbeelding]
Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?
Dit lijkt toch verdacht veel op een zelfmoordaanslag BUITEN de metro en BUITEN de bus....
zijn dat bloedspatten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
[afbeelding]
Als alle explosies in bussen en metro's zijn geweest, wat zit hier dan op de muur?
Dit lijkt toch verdacht veel op een zelfmoordaanslag BUITEN de metro en BUITEN de bus....
Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:37 schreef roxxe het volgende:
leer es LEZEN votary, ik bedoelde, om de oorzaken van terrorisme op te lossen dwz: minder armoede, voedsel voor iedereen, en belangrijker: EDUCATIE voor iedereen
Ja, maar het is toch een beetje egoïstisch om hier nu op dit moment over te zeuren. Vind ik!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel degelijk belangrijk.
die dat meemaken door dezelfde soort "mensen" die dit op hun geweten hebben?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef roxxe het volgende:
en waar blijft jullie medeleven met de irakezen die dit alle dagen meemaken?
wat maakt het uit wie er voorloopt op een andere en wie er ouder / slimmer is?!?!?!quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef SolidArt het volgende:
[..]
net komt kijken?
Ik loop al zeker 8 jaar op jou voor manneke
idd, het gaat dus niet "uit naam van allah" doordat ze ook medemoslims naar de eeuwige jachtvelden helpen, maar "doodgewone" psychopatenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.
Owh nee nu ga jij het natuurlijk gooien over de boeg gooien dat deze moslims op deze manier sympathiseren met hun medebroeders in islamitische landen waar hun eigen eigen corrupte leiders de boel hardgrondig al jarenlang de vernielenis in helpen. Daarom helpen ze ook hun medebroeders om die wat sneller de eeuwige jachtvelden te laten bereiken in Irak.![]()
Het lijkt mij juist wel bloed ... En meer dan dat, het is een vrij lugubere foto, maar van een bloedneus of een snee krijg je het bloed niet 5 meter hoog op de muur...quote:
Elke dinsdag en donderdag vliegen er hier boven Enschede F16's rond.quote:MaLo - donderdag 7 juli 2005 @ 15:15
Ik denk dat de straaljagers in Twente gewoon ff vanuit de lucht de brand bij Thales wilden bekijken. Stelletje sensatiezoekers .
gheees, relax eens..quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef tuumke het volgende:
[..]
wat maakt het uit wie er voorloopt op een andere en wie er ouder / slimmer is?!?!?!
ER GAAN MENSEN DOOD DOOR TERRORISTEN!!!! DOE IS NORMAAL?!?!?!
ppppfff.. zijn er terreur aanslagen en dan gaan ze hier op het forum mekaar nog bijna de hersensinslaan ook..
get a life?!?
DEZELFDE soort mensen, we kijken hier toch niet meer op als er daar 50 mensen sterven door een bomaanslag?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
die dat meemaken door dezelfde soort "mensen" die dit op hun geweten hebben?
Amenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef Chadi het volgende:
Ach dit heeft echt niks meer met een punt maken te maken. London was een stad die massaal tegen de oorlog op kwam. Het treft de mensen die tegen die oorlog waren.
Ja, dat heb ik gezien. Het lijkt me dan ook beter verder niet meer op de bewuste posting in te gaan, en gewoon verder te discusiëren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef VivaLaRevolution het volgende:
@kLowJow
Heb je wel vanaf het begin gevolgd hoe er hier gereageerd word op mijn mening? ?? ???
Ik hoop het wel...
Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleidquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
valt nog mee, als je bedenkt dat er miljoenen met de metro gaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:40 schreef ShaoliN het volgende:
45 al. Begint nu toch aardig op te lopen.
Mhoaaa kan me voorstellen dat het moelijk is om niet emotioneel te reageren. Zeker niet als er van die leeghoofden van die domme recactie geven als: weet je wat er elke dag in Irak gebeurt enzo. En dus zelf geen idee hebben dat hun eigen geloofgenoten onschuldige burgers en soldaten die ze bevrijdt hebben opblazen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:45 schreef ImTheBase het volgende:
Iedereen die hier elkaar zit te bashen moeten een keiharde ban voor 48 uur krijgen hier op NWS, jezus discuseer nou eens normaal over dit onderwerp stelletje kleine kleuters!
Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat. Kijk maar op deze foto achter dat witte bestelbusje. Dezelfde bogen, dezelfde blauwe deur, hetzelfde halve balkonnetje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Marsepein het volgende:
hoezo is dat egoistisch? het is iets wat de mensen in londen (ook de slachtoffers) zal treffen. Dit is vaak hét probleem wat volgt op een aanslag of oorlog.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch een beetje egoïstisch om hier nu op dit moment over te zeuren. Vind ik!![]()
Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
@Canaris, ik weet niet wat je probleem is, maar waarom onderken je dat er ook dagelijks onschuldige mensen in Irak en Afghanistan omkomen? Je bekijkt het van een kant. De plegers van aanslagen zijn in en in slecht, omdat ze als doel hebben onschuldige mensen te doden. Je vergeet echter dat in een oorlog ook onschuldige mensen omkomen en dat dat ook niet goed te praten is. Je kan het idd niet vergelijken, want het een heeft als doel mensen om te brengen en het ander heeft als doel mensen te bevrijden. Maar dat maakt het niet minder erg dat er aan BEIDE (dus niet alleen in het westen) kanten, onschuldige mensen dood gaan door geweld!!! Denk daar maar eens over na, voordat je weer begint te schelden enz.
Wij horen ze normaal alleen op dinsdag, ik vind ze toch wel opvallend veel vliegen. Maar nu let ik er natuurlijk ook meer op dan anders.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:46 schreef Cici het volgende:
[..]
Elke dinsdag en donderdag vliegen er hier boven Enschede F16's rond.
Heb niet gemerkt of het er meer zijn dan normaal.
(Campus Enschede waar ze altijd overheen vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai).
Zo.. Eerste volwassen reactie die ik lees vandaagquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
Net zoals in Irak en Afghanistan, zijn het waarschijnlijk helemaal geen Irakis of Afghanen die deze aanslagen plegen. Maar gestoorde religieuze fanaten. Deze religieuze idioten maken misbruik van onze westerse vrijheden. Laten we ze die maar gauw ontnemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kijken wij nog op omdat er mensen dood gaan door honger?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:48 schreef roxxe het volgende:
[..]
DEZELFDE soort mensen, we kijken hier toch niet meer op als er daar 50 mensen sterven door een bomaanslag?
PEOPLE THIS IS YOUR WAKE UP CALL![]()
De israelische ambassadeur was met Nethanyahu op een conferentie in het Great Eastern hotel, niet ver van Liverpool Street station...quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
He? Wat hebben die er mee te maken dan?![]()
![]()
Klopt. En de bus is dat punt op de 1e foto gepasseerd, immers op de 2e foto kijk je tegen de voorkant van de bus aan, en is hij dus die deur al voorbij gereden (de deur zie je op de 2e foto niet, die zit 'in'het gebouw.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat:
[afbeelding]
Het muffe is, is dat hij wel in veiligheid is gebracht, en de rest van Londen is niet op de hoogte gebracht na de mededeling naar Israelquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef remlof het volgende:
[..]
De israelische ambassadeur was met Nethanyahu op een conferentie in het Great Eastern hotel, niet ver van Liverpool Street station...
zie http://www.totallyjewish.com/news/national/?content_id=1053
Daar lijkt het iig wel op, maar de hoek van fotograferen is zo raar, net alsof er vanuit een zijstraat is gefotografeerd.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gebouw vlakbij waar de bus staat:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij horen ze normaal alleen op dinsdag, ik vind ze toch wel opvallend veel vliegen. Maar nu let ik er natuurlijk ook meer op dan anders.
(Oldenzaalse woonwijk waar ze altijd langs vliegen en je geen tv of radio fatsoenlijk kunt beluisteren door het lawaai, ik leef dus enorm met je mee.)
Ten eerste, kan je iets normaler Nederlands typen? Dat leest wat makkelijker, mijn dank is grootquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleid
maar niet op basis van jouw polemiek. Niet op deze dag. Niet onder deze omstandigheden
Het is namenlijk absoluut niet belangrijk wat er in afganistaan of Irak gebeurt, waarom , en wanneer.
Vandaag hebben een psychopatische pleuris hufters onschuldige mensen in de dood en ondergang gedreven.
Vandaag hebben een paar lafaards zonder enige legitimatie, mensen vermoord en verminkt.
Kinderen, vrouwen , mannen.
Denk daar maar aan, voordat je weer met je zinloze polemiek komt
juist wel, dat is de oorzaak van dit soort aanslagenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:49 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Vriend , geloof mij, je kunt met mij een goede boom opzetten over Oorzaak en Gevolg. Over Religieuse vrijheid versus Theokratie , over Islam versus Christendom. Over de Usa en haar buitenlandse beleid
maar niet op basis van jouw polemiek. Niet op deze dag. Niet onder deze omstandigheden
Het is namenlijk absoluut niet belangrijk wat er in afganistaan of Irak gebeurt, waarom , en wanneer.
Vandaag hebben een psychopatische pleuris hufters onschuldige mensen in de dood en ondergang gedreven.
Vandaag hebben een paar lafaards zonder enige legitimatie, mensen vermoord en verminkt.
Kinderen, vrouwen , mannen.
Denk daar maar aan, voordat je weer met je zinloze polemiek komt
ik dacht dat olieprijzen altijd stegen onder invloed van oorlog en dreigen uit het verre oosten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Onder invloed van de aanslag is de olieprijs van $62 (dankzij Hurricane Dennis) naar $57 gegaan.
Hear, hear. Een haarfijna analyse waar ik het gheel mee eens ben.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:44 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die gasten die aanslagen plegen in het Westen hebben genoeg te vreten, hebben genoeg educatie kunnen krijgen (en de planners hebben dit meestal ook gevolg), arm zijn ze ook niet aangezien wij zo'n mooie verzorgingsstaat hebben. Allemaal flauwekulargumenten van jouw zijde dus.
Owh nee nu ga jij het natuurlijk gooien over de boeg gooien dat deze moslims op deze manier sympathiseren met hun medebroeders in islamitische landen waar hun eigen eigen corrupte leiders de boel hardgrondig al jarenlang de vernielenis in helpen. Daarom helpen ze ook hun medebroeders om die wat sneller de eeuwige jachtvelden te laten bereiken in Irak.![]()
Misschien een idee om dat in de OP te zetten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:41 schreef cygnusx het volgende:
voor mensen die famillie/vrienden niet kunnen berijken die in london zitten o.i.d.
je kunt bellen naar : 070 348 77 70
voor informatie over de slachtoffers daar.
Daar ben ik zelf ook al achter.... en dat zijn dus de zwakke punte in onze samenlevingquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:50 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
dan graag wel zonder spelfoutenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien een idee om dat in de OP te zetten?
Meestal wel, maar gelukkig is dat niet de enige invloed op de prijs.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ik dacht dat olieprijzen altijd stegen onder invloed van oorlog en dreigen uit het verre oosten.
het is niet zozeer dat we er niet meer van op kijken. Ik denk dat iedereen geshockeerd is wanneer hij/zij hoort van de hongersnoden, de tientalen/honderden/duizenden doden die sterven in een oorlog. Dat een aanslag voor een grotere shock zorgt heeft simpelweg te maken met de inbreuk op ons veilig leventje in het westen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijken wij nog op omdat er mensen dood gaan door honger?
Maar moeten er dus aanslagen komen om "ons" wakker te maken? Dit is gewoon niet goed te praten, net zo min als de aanslagen in de rest van de wereld. Ik had liever een LiveAid concert van de extremisten gezien om hun problemen onder de aandacht te brengen...
quote:
ze doen het al stukken beter dan vanochtend. Ging eerst met 180 punten omlaag tov gisteren, nu is dat meer rond de 100quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:42 schreef Orcaman1984 het volgende:
Damn beurzen gaan ook hard omlaag! Niet dat dat erg belangrijk is hoor
Je vergeet een hoofdletter aan het begin van de zin en een punt aan het eind van de zin.quote:
Nee hoor, de oorzaak zit in het extremisme dat helaas nog bij de onderontwikkelde moslims zegeviertquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef roxxe het volgende:
[..]
juist wel, dat is de oorzaak van dit soort aanslagen
Nee hoor, ik kan gewoon smsen met m'n vrienden in Londen en gelukkig zijn ze okquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:56 schreef cygnusx het volgende:
het hele GSM Netwerk ligt er in london/england uit. vandaar dat vrienden en famillie niet te berijken zijn.
Dit moet even herhaald worden. Ode.quote:Je moet niet beginnen over die 100.000'en onschuldigen die omkwamen in Irak of Afrika, dit soort mensen kunnen daar niet mee omgaan en zien alleen datgene wat naast de deur is. Ze maken onderscheid in belang van leed, en zijn derhalve tot opz ekere hoogte racistisch aangelegd omdat ze een prioriteitenlijstje erop nahouden over wat erg is en wat niet. Men is gevoelig voor het ene leed dichtbij, en het ander onschuldige leed laat hen koud. Je triggert dus hiermee hun afgesloten geweten en dat resulteert in aggressieve lompe reactie's.
Dit soort aanslagen zouden bedoeld moeten zijn voor mensen die tegen de Islam zijn ( dát is de motivatie die ik begrepen heb dat deze groepering(en) hebben ).quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:55 schreef roxxe het volgende:
[..]
juist wel, dat is de oorzaak van dit soort aanslagen
De ongelovige varkens, zoals zij zouden zeggen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen zouden bedoeld moeten zijn voor mensen die tegen de Islam zijn ( dát is de motivatie die ik begrepen heb dat deze groepering(en) hebben ).
En dat is aangeboren... opeens was het er omdat mensen daar niks te doen hadden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Nee hoor, de oorzaak zit in het extremisme dat helaas nog bij de onderontwikkelde moslims zegeviert![]()
Quot erat demonstrandum dat soort soort zoekt.quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef VivaLaRevolution het volgende:
[..]
Dit moet even herhaald worden. Ode.
en hoe komt dat ze onderontwikkeld zijn?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:59 schreef STHAJONG het volgende:
[..]
Nee hoor, de oorzaak zit in het extremisme dat helaas nog bij de onderontwikkelde moslims zegeviert![]()
Zag die beelden ook net voorbij komen. Inderdaad schokkend om te zien.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:57 schreef Ambrosius het volgende:
Schokkende beelden dat reanimeren op Ned.2 net van die man.
dat komt omdat al die hedgefondsen hun aantallen aan het verkopen zijn. De enige reden dat olie zo hoog staat op het moment is door Hedge fondsenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Onder invloed van de aanslag is de olieprijs van $62 (dankzij Hurricane Dennis) naar $57 gegaan.
Dat is nog maar de vraag. Je creert zo ook een tweestrijd in landen zelf. Je ziet dat ook in dit topic. Je hebt een groep die vrij hardlijnig reageert en die een sterke tegenactie willen. Daarnaast heb je de mensen die stiekem wel mee-sympathiseren en die eigenlijk een heel ander Westen willen dan zoals die nu is. Daarbij vergeten ze wel even dat de vrijheid die ze nu hebben ze wel vergeten kunnen wanneer deze 'broeders' het hier voor het zeggen zouden krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef AirRaid het volgende:
wanneer snapopen die kutmongolen van een terroristen eens dat aanslagen en degelijke geen zin hebben.
Tegen het westen is de motivatie. Ze zetten zich af tegen het westerse beleid en het voeren van oorlogen met Islamitische landen. Als ze goed opgelet hadden, dan hadden ze gezien dat miljoenen mensen in de landen die deze acties ondernemen juist TEGEN een oorlog zijn. Maar die zijn nu (en in het verleden) dus het slachtoffer!!quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dit soort aanslagen zouden bedoeld moeten zijn voor mensen die tegen de Islam zijn ( dát is de motivatie die ik begrepen heb dat deze groepering(en) hebben ).
Sla je nu door of ...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Quot erat demonstrandum dat soort soort zoekt.
Wurg
Uiteraard merken wij daar niets van. 1,385 euro per liter vinden de oliebazen een prima prijs. Maar dat is zwaar offtopic, er zijn doden en veel gewonden gevallenquote:Op donderdag 7 juli 2005 15:53 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Jo kLowJow, mijn berichten worden godverredomme verwijdert terwijl deze zieligerd gewoon doorbleert...quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:02 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Quot erat demonstrandum dat soort soort zoekt.
Wurg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |