Schokkend dat mensen nog steeds ontkennen dat de Irak-oorlog geen flikker heeft opgeleverd en de terreur volgens wereldwijde onderzoeken van inlichtingendiensten sindsdien floreert.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:43 schreef Tikorev het volgende:
Schokkend dat er nog steeds mensen zijn die denken dat je terroristische aanslagen aan jezelf te danken hebt...
http://www.wehrmacht-awards.com/forums/showthread.php?t=109355quote:Thanks Marcus,
I just got a mail from my friend who works at the Home Office:
"Just seen our Secretary of State (Darling). Full scale alert. 20 plus dead. Further attacks expected. Transport network closing in zone one and probably further out as day progresses. Overland trains still running. Armed Police inside our building. All I know so far."
Looks like I will have to walk home, loads of sirens outside...
G
Ah ja.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:38 schreef Shirley het volgende:
Even voor de aanslagen blijkt Scotland Yard ingelicht te zijn over enkele aanslagen. Waarom deden ze niks?!
Ben benieuwd of ie dan eindelijk aan gaat kondigen dat ie naar London gaat. Politiek gezien ook niet heel slim om in Schotland te blijven. Bush kreeg destijd ook nogal wat kritiek toen ie niety direct naar New York ging.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Om 13:00 spreekt Blair in een persconferentie.
IRA bestaat niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de IRA het ook wel zou kunnen zijn?
Neuj. Mischien waren het wel agressieve hippes die de G8 dwars wilen zitten, of idd die lui uit ierland. Voorlopig is er nog niks opgeeist. Zou me verbazen als het AQ is, als zij Londen willen pakken zouden ze het gelijk goed doen denk.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:53 schreef RiddlerMark het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de IRA het ook wel zou kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |