abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28591722
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:24 schreef tazmanian het volgende:

[..]

en we weten nog niet hoe het in die tunnels is wie weet zijn er wel een paar aan het instorten of staan op instorten
maar de hoeveelheid puin zal zeer ws minder zijn dan bij 2 gebouwen van .... hoe hoog waren ze?
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:28:57 #177
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_28591730
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

dat had volgens mij ook meer te maken met de hoeveelheid puin....
wat zou je denken dat hier geen puin ligt? het is natuurlijk een en al beton qua metro-stations..
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:29:17 #178
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28591742
Alle moslims terug naar hun landen, hekje erom. Klaar, geen problemen meer.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28591746
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

In New York was het letterlijk een puinhoop...
Maar 'dankzij' de puinhoop aldaar is men toch wat beter gaan opletten. We zullen niet alles weten wat er besproken wordt om de veiligheid te vergroten en dat is maar goed ook.

Al eerder in deze topicreeks werd gerefereerd aan het feit dat er in de chaos toch wel degelijk een soort van organisatie is.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_28591756
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

maar de hoeveelheid puin zal zeer ws minder zijn dan bij 2 gebouwen van .... hoe hoog waren ze?
Ben ik eens met je! maar dan nog elke 1 dode burger is er 1 teveel
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:30:05 #181
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_28591771
demmit.. klote gedoe daar...

Schrok best wel want mijn schoonmams en mijn tante (tante woont in engeland niet in londen gelukkig) zijn daar dus een aantal dagen.. vandaag 1e dag in Londen.. en meteen dit drama..
Na wat heen en weer gebel en ge-sms weet ik dat zij ok zijn.. maar wel een en ander hebben meegepikt van dit drama.
Voor een hoop mensen is dit echter wel naar afgelopen.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_28591791
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef tazmanian het volgende:

[..]

Ben ik eens met je! maar dan nog elke 1 dode burger is er 1 teveel
ik denk dat we het daar allemaal over eens zijn
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:30:49 #183
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28591802
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:23 schreef Pinobot het volgende:
You Shall Reap What You Sow
Precies: Een grote parkeerplaats van Islamabad tot Casablanca en van Instanbul tot Jemen.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:31:21 #184
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_28591826
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef Edenoniphobic het volgende:

Hoop Bull.
Terorristisch geweld valt niet te bestrijden door met de plegers te onderhandelen. Willen ze ook helemaal niet. Als ze van de Afghanistan/Irak smoes af zijn, verzinnen onze Bin Ladens wel weer iets anders om onschuldigen te vermoorden.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_28591851
nos.nl

07 Juli 2005 16:31
33 doden bij aanslagen in Londen
LONDEN Bij de terreuraanslagen in Londen zijn zeker 33 doden gevallen, heeft de politie meegedeeld. Het is nog onduidelijk hoeveel gewonden er zijn. De berichten daarover variëren van enkele tientallen tot honderden.

Londen werd tijdens de ochtendspits opgeschrikt door vier bomaanslagen. Een bom ging af in een dubeldeksbus, twee in metrotreinen die tussen twee stations reden en een op een metrostation.

Al het metro- en busverkeer werd direct stilgelegd. Volgens deskundigen hebben de aanslagen de kenmerken van al-Qaeda. Maar de verantwoordelijkheid is nog niet opgeëist.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:32:38 #186
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_28591872
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Nog zo'n fijne symphatisant. Jou lijkt het wel lekker om onder een moslim-regime te leven? Mag ik Iran aanraden? Vet gezellig Kijken hoelang jij het daar met je Westerse levenswijze volhoudt.
pi_28591882
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:30 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Precies: Een grote parkeerplaats van Islamabad tot Casablanca en van Instanbul tot Jemen.
Dit geblaat hebben we al genoeg had in de voorgaande aflevering van dit topic... ik zou graag zien dat deze haatdragende nonsens wordt aangepakt...
pi_28591884
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:31 schreef klez het volgende:

[..]

Terorristisch geweld valt niet te bestrijden door met de plegers te onderhandelen. Willen ze ook helemaal niet. Als ze van de Afghanistan/Irak smoes af zijn, verzinnen onze Bin Ladens wel weer iets anders om onschuldigen te vermoorden.
Dan gaan ze met terugwerkende kracht alle gestorven mensen wreken.
pi_28591887
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Kaalhei het volgende:
dat hebben ze toch geprobeerd?
"alle communisten op hun deel, muurtje ertussen, klaar." uiteindelijk willen we allemaal samen, ofzo..

of 'vroegah' (voor WO2) had je toch de joodse buurt in amsterdam met een hekje erom? (of was dat een spreekwoordelijk hekje?)
And the druids turn to stone...
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:33:02 #190
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_28591889
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:22 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Jammer alleen dat de tegenpartij zo sterk overtuigd is van hun gelijk en je zult met zo'n houding dan ook gigantisch overlopen worden. Dan ben ik maar geen idealist. Al denk ik dat je idealisme ook op een hele andere manier kunt beleven. Iemand die een land zou willen met alleen maar ongelovigen zou je ook een idealist kunnen noemen. Niet dat ik hier naar streef ofzo, maar het is een voorbeeld.

En natuurlijk geef ik zo af en toe een zwart-wit beeld, maar soms is dat gewoon nodig om de problemen onder de aandacht te krijgen. Je kunt wel alles kapot gaan nuanceren, maar dan is het enigste wat overblijft verwarring en daar heeft niemand wat aan.
Ik snap je onderbouwing en respecteer jouw mening Je hebt ten dele wel gelijk, maar ik weiger mijn ideaalbeeld op te geven alleen maar omdat ik nu overlopen wordt door de niet-idealisten....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_28591890
quote:

[..]

mee eens. Ze zullen pas stoppen wanneer ze in hun ogen hun doel hebben bereikt.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:33:49 #192
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_28591926
Verzoek om de tekst in elke openingspost aan te passen:

Een passagier van één van de bussen waar een explosie in plaatsvond vertelde: "Ik zat voorin de bus toen ik een geweldige knal hoorde. Ik keek achterom, en de helft van de dubbeldekkerbus hing in de lucht".

Op BBC: (www.bbc.co.uk):

Describing the blast, eyewitness Belinda Seabrook said: "I was on the bus in front and heard an incredible bang, I turned round and half the double decker bus was in the air".

De getuige zat volgens mij dus niet in de gexplodeerder bus zelf, maar in de bus er voor, "the bus in front", niet "in front of the bus".

Correct me if I'm wrong.
pi_28591927
Generalisering doen we gewoon maar even niet

[ Bericht 36% gewijzigd door Havoc op 07-07-2005 16:34:41 ]
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:34:43 #194
16715 Mylene
*schatje*
pi_28591952
-edit: nieuwe updates in de OP geplaatst
pi_28591955
reactie op edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door Havoc op 07-07-2005 16:35:45 ]
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:09 #196
24672 Ghettobob
Get rich, or die trying
pi_28591969
Triest figuur.
Remind yourself: Nobody's build like you, you designed yourself...
pi_28591970
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:28 schreef klez het volgende:

[..]

Bronnen graag?
Geweld door moslimextremisten is iets waar bijna alle werelddelen last van hebben. Ten tijde van 9-11was Irak noch Afghanistan bevrijd. Ze verklaren zelf luid en duidelijk vernietiging van het westen op het oog te hebben.
Dat is iets wat jij maar wat graag wil geloven in alle dramatiek. De verklaring die gegeven is van die website (die AQ-Europa subgroep die door de NOS en Spiegel qequote is) maakt echter expliciet de wens van terugtrekking uit Afghanistan en Irak kenbaar, zoals dit ook al zo vaak door Bin Laden geeist is (net zoals een oplossing voor Israel/Palestina), zonder iets van een Islamitische dominantie aan te halen die in het Westen voltooid moet worden. Die praat komt vooral uit de koker van Bush&co en een enkeling met een Islam-kuisvaart-missie.
  donderdag 7 juli 2005 @ 16:35:26 #198
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_28591990
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 16:29 schreef Kaalhei het volgende:
Dat lijkt me ook iets te makkelijk vind je niet. Je kunt niet mensen die hier hun best doen om mee te draaien zomaar het land uitschoppen. Ik wil best met je meegaaan op strengere maatregelen tegen individuen die het hier verpesten. Ben ook voor afschaffing van het dubbele paspoort. Je zult toch moeten kiezen: Nederlander of Marokkaan/Turk etc.
Maar ik dwaal nu misschien een beetje af van het onderwerp dus ik laat het hier maar bij.
pi_28591995
Rtlz: 45 gewonden in kritieke toestand
pi_28592007
quote:

[..]

Denk niet dat het smoezen zijn... het zijn alleen directe bewijzen (in hun ogen) dat het westen uit is op vernietiging van hun ideaal. Als zij hun zin krijgen met Irak en Afghanistan dan zullen ze gewoon doorgaan waar ze daarvoor mee bezig waren.. Amerika aanvallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')