het interesseert die geitenneukers helemaal niets of er mensen van hun eigen ras aangaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar als er maar ook in 1 stad veel allochtonen en moslims wonen is het Amsterdam wel. Weet niet hoe het in London zit.
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dakquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef the_disheaver het volgende:
Ik corrigeer mijn vorige berichten. Het gaat wel om een normale dubbeldekker met gesloten dak.
[afbeelding]
Duidelijk zijn de palen te zien, waarboven het dak zou moeten zijn.
5 is toch het symbool van volmaaktheid? Of heb ik iets verkeerd van de Da Vinci Code begrepen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef poemojn het volgende:
Voor de symbolisten hier: 7 is ook het getal van de volheid/volmaaktheid, dus dan zou dit de laatste aanslag zijn (als je toch zo gaat rekenen..).
Yup. Mij ook. En ook op het nieuws had men het erover, dus tja... maar ik mocht het net niet zeggen, dus okquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef Hammet het volgende:
[..]
Die hadden geen militairen steun gegeven. Nederland wel, dus dat lijkt mij logischer
Show mequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op het lijstje die clingendeal heeft.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Open je MS Word en ga lekker met Wingdings spelen
Was je voor de oorlog in Irak ?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Niet serieus bedoeld hoor. Maar ik ben 'n beetje pissig
Stond op ander forum, staat verder ook geen bron bijquote:
Zoals gezegd: briljant idee. Laten we daar ook een hoop onschuldige mensen doden, dan heft het elkaar wel op en dat is de oplossing.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef halion het volgende:
Het wordt nu best wel tijd om terug te slaan.
West vs. East, tonight @ 9 PM.
Let's nuke those bastards.
Of gaan we weer afwachten?
Met hun IQ is niks mis. Met hun fanatisme wel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
Die lui hebben een IQ van een zeeslak... ze willen dat de wereld een moslimwereld word ... ik krijg door dit soort aanslagen een tering hekel aan die
[..]
.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terug![]()
hij heeft niks gelukkig, maar het is wel vreemd met 9-11 was mn soort van oom in New York met 3-11 waren me mama en ik in madrid, en nu me papa in londenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
dat is minder, sterkte. Of heb je al wat gehoord van je vader?
Er zijn er 2 geteld, maar uiteraard zijn het er véél meerquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou te betreuren?
Nog steeds onbekend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Hoeveel doden zijn er nou te betreuren?
Ja want homohuwelijk, euthenasie en al onze andere liberale vrijheden zijn inderdaad in overeenstemming met de algehele gedachtengang onder fanatieke geitenneukers.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:30 schreef xman het volgende:
[..]
Dat kan niemand schelen. Denk dat het meer om Irak en afganistan gaat.
Zolang je niet anti-china bent!quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Misschien moet ik maar naar Mongolië verhuizen ofzo.... dáár ben je iig nog veilig.
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Misschien moet ik maar naar Mongolië verhuizen ofzo.... dáár ben je iig nog veilig.
Als een banaanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dak
Het dak ligt voor de bus volgens mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef the_disheaver het volgende:
Ik corrigeer mijn vorige berichten. Het gaat wel om een normale dubbeldekker met gesloten dak.
[afbeelding]
Duidelijk zijn de palen te zien, waarboven het dak zou moeten zijn.
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik hoor het net, ik schrik hier toch wel weer behoorlijk van
Dat zelfde denken zij ook over de Westerse cultuur...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
Die lui hebben een IQ van een zeeslak... ze willen dat de wereld een moslimwereld word ... ik krijg door dit soort aanslagen een tering hekel aan die
[..]
.... laat die lui lekker in hun hut blijven en optiefen hiero ... dit is de westerse wereld die in het jaar 2005 leeft en niet 100+ jaar terug![]()
denk je dat echt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
Er wordt te veel gekeken naar "Irak". Er zijn voor zotte lieden genoeg redenen te bedenken om ergens een bus op te blazen.
apart leven heb jequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Jett het volgende:
[..]
hij heeft niks gelukkig, maar het is wel vreemd met 9-11 was mn soort van oom in New York met 3-11 waren me mama en ik in madrid, en nu me papa in londenmja
8 is het getal van de volmaaktheid dude.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef poemojn het volgende:
Voor de symbolisten hier: 7 is ook het getal van de volheid/volmaaktheid, dus dan zou dit de laatste aanslag zijn (als je toch zo gaat rekenen..).
Dat is wel zo. Na 9-11, 3-11 en de moorden op Fortuyn en Van Gogh was er ook chaos en de ergste dingen werden voorspeld...quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Chicobo het volgende:
Wat een stelletje doomsday huillie's zijn jullie zeg
Altijd maar van opwinding het ergste denken. Over een jaar interesseert dit nieuws je ook niet zo veel meer....
Ja, volgens mij wel.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Voglens mij is dat rode metaal wat voor de bus ligt dan ook het dak
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen zat Netanyahu in een hotel boven een getroffen metrostation. Hij is en paar minuten voor de aanslag door de Mossad (Isr. geheime dienst) daar weggehaald na een tip van Scotland Yard.
Blair beschuldigen van het bezitten van WMD's en dan het land bezetten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Steeven het volgende:
Wat als het de IRA blijkt te zijn?
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereldquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
Amsterdam zal geen doel zijn, wonen nog niet eens een milioen mensen. Parijs, Berlijn, Tokyo, dat maakt pas indruk.
Je begrijpt het echt niet he? Dit zijn helemaal niet arme domme mensen. Dit zijn intelligente, fanatieke en goed onderbouwde mensen. Tot zulke overtuigingen kom je niet als je toevallig onkruid aan het wieden bent op je boerenlandje.. Hier gaat echte studie overheen, veel boeken lezen etc. Alleen zo'n organisatie en de kennis van explosieven veronderstelt al enige mate van intelligentie en rijkdom..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Partyman het volgende:
[..]
wat is minder? aantal doden, het gevoel van onveiligheid, de haat die groter en groter wordt?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001
In Amsterdam kunnen ook zo gemakkelijk honderden doden vallen hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
Amsterdam zal geen doel zijn, wonen nog niet eens een milioen mensen. Parijs, Berlijn, Tokyo, dat maakt pas indruk.
Tja, in andere geschriften zijn he ttoch echt andere getallen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
5 is toch het symbool van volmaaktheid? Of heb ik iets verkeerd van de Da Vinci Code begrepen.
Nou, dat stelt geweldig gerustquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
8 is het getal van de volmaaktheid dude.
Denk dat Amsterdam ook wel op de lijst zal staanquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereld
Da's hetzelfde, bij dit soort fanatiekelingen is vanzelfsprekend ook iets mis met de IQ-score.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Met hun IQ is niks mis. Met hun fanatisme wel...
Jezus man, alsof een explosie alleen nog niet genoeg is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:27 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Die bus is 'nauwelijks'beschadigd.
De wand van de bovenste verdieping zonder dak is naar buiten gescheurd/blazen. De onderkant is nagenoeg 'intact'
Al zo een 2500 jaar is het al bekend dat als je een vijand wil verslaan. Je dezelfde methode's als die vijand moet gebruiken. Winnen doe je door je aan te passen aan je vijand. Doe je dat niet dan verlies je helaas. Toegeven de morele bezwaren tegen deze manier van denken zijn groot.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zoals gezegd: briljant idee. Laten we daar ook een hoop onschuldige mensen doden, dan heft het elkaar wel op en dat is de oplossing.
Works like a charm in Israel/Palestina waar ze al jaren proberen het principe oog om oog, tand om tand uit te voeren.
Tuurlijk moet er wel IETS gebeuren, maar dit lijkt me nou net niet de juiste reactie.
Dit gaat om de steun die Engeland aan Amerika gaf inzake de oorlog in Irak en Afganisten. Je kan er ook iets anders van maken, maar het is gewoon zo! Madrid had toen geen homohuwelijk en Israel en Irak hebben dat ook niet! Maar daar vinden heel vaak aanslagen plaats.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:34 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja want homohuwelijk, euthenasie en al onze andere liberale vrijheden zijn inderdaad in overeenstemming met de algehele gedachtengang onder fanatieke geitenneukers.![]()
Nee het gaat inderdaad alleen om Irak en Afghanistan.Voor de rest vinden ze het Westen wel ok!
![]()
![]()
Helemaal waar, maar je weet dat Londen nog geen 300 km hiervandaan is?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.![]()
Maar dat was live op tv.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toch is het al veel minder dan dat dat het geval was op 11.9.2001
Dat idee heb ik ook. Word er super bang van.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef fransie102 het volgende:
Ik durf zelfs te beweren dat Nederland nu de nummer 1 target van Europa is bij terroristen.
Nee het shockerende van het gebeuren ..quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is minder? aantal doden, het gevoel van onveiligheid, de haat die groter en groter wordt?
Volgens mij niet in een hotel maar voor een conferencie van Isreal of Isreal was er bij. Was op Ned 2, goede informatie, moet je maar eens checkenquote:
Doe de Arena maar danquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Denk dat Amsterdam ook wel op de lijst zal staan
Clingendael?quote:
07 Juli 2005 13:17quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:37 schreef thaleia het volgende:
Ja, ik wil daar ook weleens een bron van zien, van dat Netanyahu-verhaal
Degenen die dit plannen zullen heus geen laag IQ hebben. Vergis je daar niet inquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's hetzelfde, bij dit soort fanatiekelingen is vanzelfsprekend ook iets mis met de IQ-score.
Als de explosie achterin de bus was is het zeer waarschijnlijk dat het dak naar de voorkant geslagen is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
Maar ligt beetje op vage plaats: Bus reed (lijkt mij...) en de meeste schade zit aan achterkant.
Hoe kan het hele dak er af liggen, en dan ook nog eens aan de voorkant liggen.
Of misschien is de rest er wel heel erg snel afgeknipt door brandweer.
Natuurlijk. Voor de invasie van Irak werden er namelijk ook al aanslagen gepleegd over de gehele wereld. Wel denk ik dat de oorlog de kans groter heeft gemaakt dat er zo'n soort aanslag als vandaag plaatsvindt. En in de brieven die we later deze week te zien krijgen, zal vast en zeker ook staan dat het een straf was van Allah, die de kruisvaarders, die Irak en Afghanistan bezetten en moslims martelen... etcetera.quote:
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt mequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef gr8w8 het volgende:
3 landen? Kom nou, wat dacht je van Spanje, Italië, Polen, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, om nog maar eens wat Europese landen te noemen die troepen geleverd hebben (van de in totaal 47 landen).quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:26 schreef Hammet het volgende:
Van de 3 landen die militaire steun gaven, hebben 2 al aanslagen achter de rug. Nu alleen Nederland nog..![]()
Mja ik op zich ook wel hoorquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik voel me in Nederland anders veilig zat.![]()
Rotterdam of Amsterdam of allebeiquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Abigail het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Word er super bang van.
Wat moeten ze dan neerzetten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef pberends het volgende:
Die headlines op RTLZ zijn echt puur sensatienieuws.
"BLAIR: DIT IS TERREUR"
"BRITSE LEGER BEVEILIGT LONDEN"
"BOMRESTEN GEVONDEN DOOR POLITIE".
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschotenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Megumi het volgende:
[..]
Al zo een 2500 jaar is het al bekend dat als je een vijand wil verslaan. Je dezelfde methode's als die vijand moet gebruiken. Winnen doe je door je aan te passen aan je vijand. Doe je dat niet dan verlies je helaas. Toegeven de morele bezwaren tegen deze manier van denken zijn groot.
We zullen vast wel een keer aan de beurt zijn, maar ik gok eerst op de grotere landenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef Steeven het volgende:
[..]
Het gaat ze niet om de grootte van een stad lijkt me, maar om de paniek die het zal creeëren. Maar ik zie eerder iets gebeuren met de Coentunnel en Utrecht Centraal om een uur of 08:00 op een werkdag. Een aanslag op Parijs en Berlijn sluit ik sowieso uit, omdat Frankrijk en Duitsland zich buiten de oorlog tegen het terrorisme houden. Nederland laat daarentegen potentiële terroristen weer lopen, dus het is enkel aftellen.
dit soort ideën zijn op een gunstige kroegavond bedacht. vergis je daar ook niet is. het is zo fucking simpel om chaos te maken in een open samenleving. dus absoluut geen petje af of respect voor die barbaren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Degenen die dit plannen zullen heus geen laag IQ hebben. Vergis je daar niet in
* Radjesh gaat op wilders stemmen, goede gast, en spreekt gewoon hoe het ISquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
TvG - Link met Tjetjenen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:32 schreef Monidique het volgende:
Ze kwamen waarschijnlijk uit Engeland en hadden Engeland als uitvalsbasis. Denk ik. Je ziet ook dat bij die Nederlandse terroristen het allemaal vrij Nederlands was, hetzelfde geldt voor Spanje. Daarnaast zijn er echter wel internationale verbanden, maar die worden meestal door de meeste landen vervolgd en niet gesteund. Ik verwacht dat geen enkele staat hierbij geholpen heeft.
Nou, U2 concerten he, over 1,5 weekquote:
Nou ben ik geen groot voorstander van Wilders maar het optreden tegen de uitwassen van de Islam, zoals hij het noemt, is niet echt bangmakerij als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben eens benieuwd hoe Wilders hier mee om zou gaan. Ik zie in dit topic mensen elkaar weer bang maken over dat wij de volgende zijn. Dat is reëel.. maar dat is het al de laatste 4 jaar. Eens kijken of Wilders ons ook gaat bang maken.
Aan het begin van het topic werd om het Netayahu verhaal om bronnen gevraagd, welke ik gaf. Pas daarna vroegen enkelen hier 'welk Netanyahu verhaal?'quote:
Die landen die jij noemt (behalve spanje) leverden toch enkel zogenaamde peace-keapers? En dus geen troepen die militaire operaties uitvoerden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:39 schreef Wicha het volgende:
[..]
3 landen? Kom nou, wat dacht je van Spanje, Italië, Polen, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, om nog maar eens wat Europese landen te noemen die troepen geleverd hebben (van de in totaal 47 landen).
Dat snap ik ook wel, maar een aanslag in de echte wereldsteden heeft veel meer effect. Een aanslag op de havens van Rotterdam zou misschien ook flink wat schade aanrichten, maar dat lijkt dan veel meer gericht op Nederland, dan op de landen achter de WoT. Het is geen economisch centrum van de wereld. WTC, Madrid en nu het economische centrum van Londen, dan zouden aanslagen rond de beurs van Parijs veel logischer zijn.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Neej, de havens van Rotterdam plat leggen met 100 doden maakt idd weinig indruk in de wereld
Je zou dan ook de inzet van andere wapensoorten moeten overwegen. Betere samenwerking tussen de diverse geheime diensten en niet bang zijn als er wat burgerslachtoffers vallen. Want dat doen die terroristen ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach man, kijk toch naar Israel. Daar doen ze dat al 40 jaar en is niemand er een steek mee opgeschoten.
quote:Volgens Blair hebben alle leiders die bij de G8-top aanwezig zijn ervaring met terrorisme, en zullen ze allemaal helpen de terroristen te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |