Er is niks leuker dan Fokken met de TV aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je Fokt nu toch, wat moet je dan met TV?
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is niks leuker dan Fokken met de TV aan
+ een TV erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !
Laat ik de overtreffende trap hier dan maar niet neerzettenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !
Kom maar op, misschien ga ik er dan nog overheen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik de overtreffende trap hier dan maar niet neerzetten![]()
![]()
Telepatisch heb ik wel een idee brother.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
Nah, ik laat het aan jouw verbeelding over![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Telepatisch heb ik wel een idee brother.![]()
Charlie Sheen.quote:
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.quote:
Net even een stukje muziek gekeken op 2, Belle Perez is lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.
Vind ik wel een leuk programmaatje
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.
Vind ik wel een leuk programmaatje
zie je ze weer dezelfde fouten makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.
Daar gaan je tanden zo heerlijk van plakkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Suijk het volgende:
's Avonds is geen tijd voor melk.
Ik doe 'es gek: Een meter appelsap graag!
Ja, dat is het nadeel van de zomerperiode. Naast de actualiteitsprogramma's, worden er alleen maar herhalingen uitgezondenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.
Zonnetje in huis ook, maar die zijn leukquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel van de zomerperiode. Naast de actualiteitsprogramma's, worden er alleen maar herhalingen uitgezonden![]()
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?quote:
Welke smaak?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?
Speciale lading voor mevrouw Clau:quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Speciale lading voor mevrouw Clau:
[afbeelding]
Zuipschuitje hoor, die Clau...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Speciale lading voor mevrouw Clau:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is lief
Welke is nu de bosvruchten?
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.quote:
Wij liggen op één lijn Eendjequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Dat is ook allemaal lekker inderdaad jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Daar heb ik geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je dat minder vind.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, alleen die pitjes zijn een beetje jammer.
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:54 schreef borisz het volgende:
ff een voetbal/muziek vraag
hoe heet die plaat + artiest die gebruikt werd toen het NL elftal scoorde?
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef golfer het volgende:
Net leuke docu gezien over het krakersbolwerk/vrijstaat voormalige ADM-werf in Amsterdam.
Leuk creatief volk leeft daar.
Nee dit is niet van De Vlieger.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Hadden we het over bosvruchten ?
* Bluezz maakt een broodje bosbes
[afbeelding]
Ja hoor jij hebt het verdientquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijkt
Mag ik er ook eentje?
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Againzender het volgende:
@clauwheee: deden die pinautomaten het bij de IKEA in Groningen?
Hij is erg verkouwe, maar dat houdt hem niet tegen in z'n vrolijkheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai AZ, alles goed met Axel? Mogen we binnenkort een fotootje zien?
daar hebben wij gelukkig niets mee te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalen
whoei wat een schatjequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is erg verkouwe, maar dat houdt hem niet tegen in z'n vrolijkheid
O ja, foto:
[afbeelding]
Hij maakt zich erg zorgen om zijn ouders, zo te zien aan die rimpeltjes op zijn voorhoofd.quote:
Liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, foto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
O ja, foto:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, foto:
[afbeelding]
al weg was op The Box met zn clip van Brighton Beach van zn feestje daar met 250.000 mensenquote:
woar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:10 schreef Dos37 het volgende:
Net film gekeken.
Full Metal Jacket wat een topper. Ik heb hem lang laten staan omdat ik dacht dat ie saai was netzo als The thin red line maar hij is geweldig
Mooie fotograaf die ook nog es mooie foto's maaktquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
'De avondetappe' is vanavond top. De beste aflevering tot nu toe.
op DVDquote:
Coldplayquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
morgen lekker vrij en naar Coldplay
DVDtje?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
nee morgenvroeg werken en daarna na Coldplayquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:30 schreef pascalheister het volgende:
goedeavond
de hele dag hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
PH heeft vast ook Live8 niet gekeken... hij wacht wel tot de DVD er is...![]()
idd morgen kan nu al niet meer stukquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt als een goede dag PH!
Wij vermoeden dat hij wat Klingon bloed heeft, want hij zit heel vaak zo zijn voorhoofd te rimpelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij maakt zich erg zorgen om zijn ouders, zo te zien aan die rimpeltjes op zijn voorhoofd.![]()
enige nadeel is dat t in t gelredome isquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd morgen kan nu al niet meer stuk
weet ik zo nog niet, slechter dan de arena kan al nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
enige nadeel is dat t in t gelredome is
liever in t stadion van ajax dan van vitasquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik zo nog niet, slechter dan de arena kan al niet
Waarom heeft iedereen in Nederland toch zoveel tegen Fransenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
geweldig,jankende Fransen op het journaal
ach,die band is overal kut,waar ze ook spelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever in t stadion van ajax dan van vitas
De taal,het volk,ik mag ze niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen in Nederland toch zoveel tegen Fransen
Het geluid in de arena is in ieder geval kut, geen idee hoe het i arnhem is, maar dat kan toch moeilijk slechter zijn. toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies raar volkquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De taal,het volk,ik mag ze niet.
De taal ligt mij ook niet echt, maar ondanks dat heb ik nooit problemen in Frankrijk met mijn Steenkolenfrans.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De taal,het volk,ik mag ze niet.
stel je aan zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Duitsers heb ik eik geen problemenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
De taal ligt mij ook niet echt, maar ondanks dat heb ik nooit problemen in Frankrijk met mijn Steenkolenfrans.
Ach, ik kan het ook goed vinden met Duitsers
ik dus ook niet. maar ik vind het altijd zo raar dat Nederlanders de Fransen arrogant noemen, terwijl 'wij' er zelf ook aardig wat van kunnen (of zijn dat alleen de Hollanders?)quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met Duitsers heb ik eik geen problemen
ach jij mag er binnekort ook heen voor een band waarvan de helft niet meedoet en ze vervangers voor neerzetten, daar is ook wel wat op aan te merkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,die band is overal kut,waar ze ook spelen
Tijdens Tiesto In Concert was t prima maar daar hadden ze ook speciaal boxen opgehangen voor de tribunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het geluid in de arena is in ieder geval kut, geen idee hoe het i arnhem is, maar dat kan toch moeilijk slechter zijn. toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
(of zijn dat alleen de Hollanders?)
Maar dat noemen ze oude gloriequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach jij mag er binnekort ook heen voor een band waarvan de helft niet meedoet en ze vervangers voor neerzetten, daar is ook wel wat op aan te merken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van onder de rivieren
aha, of geldtekortquote:
Ik sla dan altijd nog even een zone over, om direct in België en Frankrijk uit te komen, daar is het inderdaad prettigquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van onder de rivieren
Hollanders zijn mensen van boven de rivieren voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik sla dan altijd nog even een zone over, om direct in België en Frankrijk uit te komen, daar is het inderdaad prettig
bij dat olie zuigen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de mensen met Omroep Gelderland,mijn bedrijf is NU op TV
Als ik uit de Randstad vertrek en ik blijf in Nederland, dan zijn Friesland, Groningen, Drenthe en Zuid Limburg mijn alternatieven. Vlaanderen lijkt mij ook prima qua buitenlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hollanders zijn mensen van boven de rivieren voor de duidelijkheid
En met Vlaanderen is idd niets mis,liever daar naartoe dan naar de randstad
Yup,mijn bedrijf ligt pal aan die haven,heb me vanmiddag goed vermaakt,een keer wat andersquote:
jij werkt in de kerk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de mensen met Omroep Gelderland,mijn bedrijf is NU op TV
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,mijn bedrijf ligt pal aan die haven,heb me vanmiddag goed vermaakt,een keer wat anders
Toch maar niet,bij ons binnen stonk het de gehele dag naar de olie terwijl we 8 hallen met levensmiddelen hebben volstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..], wat verse olie in je auto gegooid?
Maak ik iig niet meer mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. in 2056 De spelen naar Nederland.
zeg het dan eerder sjembekquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet je hem wel eerder aanzetten piemel
Wat een trieste gedachtequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak ik iig niet meer mee.
Trusteh Tong.
Ik zei het op tijd,kan ik het helpen dat jij zo traag bentquote:
Nope.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Arninkhof fans hiero?
ik zit niet de hele tijd hier te kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zei het op tijd,kan ik het helpen dat jij zo traag bent
en WTF is een sjembek
dadelijk vraagt hij of jij misnister Veerman bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
en nu op de NOS PH
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Arninkhof fans hiero?
Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk vraagt hij of jij misnister Veerman bent
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
kon je het weer niet laten om een kloon aan te maken eend
is nog aan de gangquote:
gewoon eerlijk vooruit komen dat is het bestequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
![]()
shit door de mand gevallen of moet ik zeggen door mn zak gevallenk zit er nu eenmaal mee
Vriendin van Jeroen Post?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon eerlijk vooruit komen dat is het beste
Kristina Bozilovic nu op me beeldscherm![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
gewoon eerlijk vooruit komen dat is het beste
Kristina Bozilovic nu op me beeldscherm![]()
![]()
![]()
exquote:
quote:
jij kijkt op jou leeftijd ook naar andere meisjes denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze is niet eens zo bijzonder, ik zou haar straal voorbij lopen zonder om te kijken als ik haar zou tegenkomen op straat.![]()
Wat insinueer je daarmee?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij kijkt op jou leeftijd ook naar andere meisjes denk ik
meer van jou eigen leeftijd denk ikquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:01 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat insinueer je daarmee?
Nee, ik val inderdaad niet op Dione de Graaff types waar iedere SPT-user op geilt.
Oh bedoel je het zo. Ja...dan heb je wel gelijk denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
meer van jou eigen leeftijd denk ik
quote:
quote:BIG BROTHER BAART BABY
De Engelse makers van Big Brother 6 zijn als een kind zo blij met de Zimbabwaanse bewoonster Makosi. Makosi voorzag het voyeurformat al van orgies in het zwembad en stomende lesbische scenes. Zoals bij voorbeeld in dit dit filmpje te zien.
Tijdens de zwembad esacapades had ze ook sex met bewoner Anthony (foto). En nu bekent Makosi dat ze in verwachting is. Producers en programmabazen staan uiteraard krijsend van plezier op de tafels. De ondeugende verpleegster Makosi zegt 90 tot 100% zeker te weten dat ze zwanger is. Om de PR machine nog meer op gang te brengen werd het bericht naar buiten gebracht dat de Big Brother bazen niet wilden bevestigen dat ze Makosi een morning after pil hebben verstrekt.
Een eventuele baby zou de allereerste zijn die is verwekt tijdens Big Brother.
Maar, wat zit er nog meer op die groep?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren zo iets geks mee gemaakt... ik probeer een 2e lamp aan te sluiten... die doet dan ook, maar het andere lampje niet ;')
Dus ik haal alles los... doet vervolgens helemaal niks het meer op die groep... er loopt wel stroom maar niet voldoende... ik snap er niks van ... Volgens mij had DD ook zoiets... (ik heb volgens mij maar 127 V)
Iemand een idee??
euh gewoon wat lampen en wandcontactdozen.... meer niet (de andere 2 groepen doen het wel gewoon zoals het hoort)quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar, wat zit er nog meer op die groep?
Het is idd een huur woning.. en ik heriner mee ook dat het aan de aarde lag... maar ik heb daar helemaal niet aangezeten..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
Eehhmm, volgens mij werd er toen tegen DD gezegd om even naar de Aardedraad de kijken , maar is het een huur of koopwoning? Bij huur, laat de woningbouw komen!
Ben benieuwd...ik wacht geduldig !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:48 schreef DIGGER het volgende:
En Bjoro, hoe ziet jouw dag er vandaag uit?
Komt die kleuter nou al of?
OK, doet ik dat in m'n lunchpauze wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ben benieuwd...ik wacht geduldig !!
en trouwens je moet ff een foto posten !!
Voetbalfoto Onderschriftcompetitie #8: Foto's gezocht
Bij DD was de zekering kapotquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren zo iets geks mee gemaakt... ik probeer een 2e lamp aan te sluiten... die doet dan ook, maar het andere lampje niet ;')
Dus ik haal alles los... doet vervolgens helemaal niks het meer op die groep... er loopt wel stroom maar niet voldoende... ik snap er niks van ... Volgens mij had DD ook zoiets... (ik heb volgens mij maar 127 V)
Iemand een idee??
Hmmm dat zou vaag zijn... zover ik weet is die aangesloten... ik niet meer begrijp.... maar goed laat die huisbaas 't maar oplossen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij DD was de zekering kapot
maar het kan ook zijn dat de "nul" losligt (blauw)
Hij SCHlaapt denk ik nogquote:
kan maar zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
oei, gelukkig, ik dacht al....er zal toch vrouw in zijn leven geslopen zijn he
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:
en we streven naar een leven zonder pikken
Ging niet over jou. Ging over de kleuren waren wij voor leven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoi. Waarom edit jij. Daar voel ik mij ongemakkelijk bij.
![]()
Same herequote:
Voorrangsuitkaart bedoel je? Nee, daarvoor moest je minimaal 13 uitwedstrijden bezocht hebben vorig jaar. En ik ben er naar 11 geweest afgelopen seizoenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je een voorrangskaart?
De hele dag zit ik te niezen en te snotteren... bah... mijn neus is vol...quote:
Dat bedoelde ik inderdaad.. 13 valt nog mee dan.. Iets meer dan 75%.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voorrangsuitkaart bedoel je? Nee, daarvoor moest je minimaal 13 uitwedstrijden bezocht hebben vorig jaar. En ik ben er naar 11 geweest afgelopen seizoen![]()
0quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad.. 13 valt nog mee dan.. Iets meer dan 75%.
Puur uit belangstelling:
Hoeveel heeft JaWi er bezocht afgelopen jaar?![]()
ja ik hoorde het ook... maar het schijnt iets met de elektra te zijn....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De fransozen hebben al revanche genomen op het mislopen van de OS 2012.![]()
Moet goed die blazen het nieuws op....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op RTL hebben ze het toch echt over bommen.
daar kun je dan gelijk een "bom" onder leggen ;Pquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet goed die blazen het nieuws op....he een woordengrapje
Folkert Velten award dat is de mijnequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van mijn vriendin.
Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
quote:
ojee, heb je aan de verkeerde draadjes gezeten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook... maar het schijnt iets met de elektra te zijn....
Hm, opvallend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
De helft van mijn redactie is net voor een bezoek aan de BBC in Londen vandaag
Welke wil je?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
Ik zie er al eentje tussenzitten bij de Awards
Nou, euh..ik schaam me diep..maar ik ben nog maar een uur wakkerquote:
ja, lekkere chaos daarquote:
k heb op de één of andere manier al een vermoeden welke awards jij weer gaat winnenquote:
Is er een betweter-award dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k heb op de één of andere manier al een vermoeden welke awards jij weer gaat winnen
Ik ontkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ojee, heb je aan de verkeerde draadjes gezeten?
nee de stipt op tijd aanschuiven voor het eten awardquote:
k hoor nu toch waarschijnlijk een bom?quote:
Klopt en iets van 3 bussen....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoor nu toch waarschijnlijk een bom?
je trekt je nu al terug?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:52 schreef clauwheee het volgende:
Is er een award voor een vrouwelijke user, noem je um de Sylvie Meis..*Rillll*
![]()
Die bestaat niet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee de stipt op tijd aanschuiven voor het eten award
Dat zeg ik niet, de naam van de award vind ik alleen een discussiewaardige keuzequote:
Wat was er typisch aan de datum 11-09 en 11-03?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:
als t een bom is........ 7-7 is wel weer een typische datum net als 11 september en 11 maart
in de VS schrijven ze die datum als 9-11 (Amerikaanse alarm nummer) 11-3 was precies een half jaar na 11-9 qua datumquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat was er typisch aan de datum 11-09 en 11-03?
Dat van 9-11, ok. Maar precies een half jaar later. Pff. 11-3 betekent niks, 07-07 betekent ook niks. Mensen willen wel overal alles in gaan zien nuquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de VS schrijven ze die datum als 9-11 (Amerikaanse alarm nummer) 11-3 was precies een half jaar na 11-9 qua datum
en hoe past dat met 7-7quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in de VS schrijven ze die datum als 9-11 (Amerikaanse alarm nummer) 11-3 was precies een half jaar na 11-9 qua datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |