bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.quote:
Wij liggen op één lijn Eendjequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Dat is ook allemaal lekker inderdaad jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Daar heb ik geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je dat minder vind.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, alleen die pitjes zijn een beetje jammer.
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:54 schreef borisz het volgende:
ff een voetbal/muziek vraag
hoe heet die plaat + artiest die gebruikt werd toen het NL elftal scoorde?
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef golfer het volgende:
Net leuke docu gezien over het krakersbolwerk/vrijstaat voormalige ADM-werf in Amsterdam.
Leuk creatief volk leeft daar.
Nee dit is niet van De Vlieger.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Hadden we het over bosvruchten ?
* Bluezz maakt een broodje bosbes
[afbeelding]
Ja hoor jij hebt het verdientquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijkt
Mag ik er ook eentje?
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Againzender het volgende:
@clauwheee: deden die pinautomaten het bij de IKEA in Groningen?
Hij is erg verkouwe, maar dat houdt hem niet tegen in z'n vrolijkheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai AZ, alles goed met Axel? Mogen we binnenkort een fotootje zien?
daar hebben wij gelukkig niets mee te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |