Er is niks leuker dan Fokken met de TV aanquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Je Fokt nu toch, wat moet je dan met TV?
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is niks leuker dan Fokken met de TV aan
+ een TV erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !
Laat ik de overtreffende trap hier dan maar niet neerzettenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mwa.... Fokken met bier is nog leuker !
Kom maar op, misschien ga ik er dan nog overheen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat ik de overtreffende trap hier dan maar niet neerzetten![]()
![]()
Telepatisch heb ik wel een idee brother.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef Eilanden het volgende:
Nah, ik laat het aan jouw verbeelding over![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Telepatisch heb ik wel een idee brother.![]()
Charlie Sheen.quote:
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.quote:
Net even een stukje muziek gekeken op 2, Belle Perez is lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.
Vind ik wel een leuk programmaatje
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heartbeat VIPS komt zometeen op NED 2.
Vind ik wel een leuk programmaatje
zie je ze weer dezelfde fouten makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.
Daar gaan je tanden zo heerlijk van plakkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:32 schreef Suijk het volgende:
's Avonds is geen tijd voor melk.
Ik doe 'es gek: Een meter appelsap graag!
Ja, dat is het nadeel van de zomerperiode. Naast de actualiteitsprogramma's, worden er alleen maar herhalingen uitgezondenquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn helaas herhalingen, dus die ken ik al.
Zonnetje in huis ook, maar die zijn leukquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat is het nadeel van de zomerperiode. Naast de actualiteitsprogramma's, worden er alleen maar herhalingen uitgezonden![]()
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?quote:
Welke smaak?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?
Speciale lading voor mevrouw Clau:quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Euhmmm Roosvice Multivit, hebben we dat hier in de kroeg?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Speciale lading voor mevrouw Clau:
[afbeelding]
Zuipschuitje hoor, die Clau...quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Speciale lading voor mevrouw Clau:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden is lief
Welke is nu de bosvruchten?
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.quote:
Wij liggen op één lijn Eendjequote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Dat is ook allemaal lekker inderdaad jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bosvruchtenthee, bosvruchtenfruitkick etc. etc.
Daar heb ik geen last van, maar ik kan me voorstellen dat je dat minder vind.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja, alleen die pitjes zijn een beetje jammer.
quote:
Frans Bauer - Heb je even voor mijquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:54 schreef borisz het volgende:
ff een voetbal/muziek vraag
hoe heet die plaat + artiest die gebruikt werd toen het NL elftal scoorde?
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:00 schreef golfer het volgende:
Net leuke docu gezien over het krakersbolwerk/vrijstaat voormalige ADM-werf in Amsterdam.
Leuk creatief volk leeft daar.
Nee dit is niet van De Vlieger.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:01 schreef rubbereend het volgende:
da's toch dat terrein van Eric de Vlieger, is dat er niet al eens opgeweest?
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijktquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Hadden we het over bosvruchten ?
* Bluezz maakt een broodje bosbes
[afbeelding]
Ja hoor jij hebt het verdientquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:04 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee Bluezzie heeeeeeel lief aankijkt
Mag ik er ook eentje?
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:08 schreef Againzender het volgende:
@clauwheee: deden die pinautomaten het bij de IKEA in Groningen?
Hij is erg verkouwe, maar dat houdt hem niet tegen in z'n vrolijkheidquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hai AZ, alles goed met Axel? Mogen we binnenkort een fotootje zien?
daar hebben wij gelukkig niets mee te makenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja. Maar er werd wel telkens omgeroepen: In verband met een technische storing kunt u niet met tegoedbonnen en klantenkaarten betalen
whoei wat een schatjequote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij is erg verkouwe, maar dat houdt hem niet tegen in z'n vrolijkheid
O ja, foto:
[afbeelding]
Hij maakt zich erg zorgen om zijn ouders, zo te zien aan die rimpeltjes op zijn voorhoofd.quote:
Liefquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, foto:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
O ja, foto:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
O ja, foto:
[afbeelding]
al weg was op The Box met zn clip van Brighton Beach van zn feestje daar met 250.000 mensenquote:
woar?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:10 schreef Dos37 het volgende:
Net film gekeken.
Full Metal Jacket wat een topper. Ik heb hem lang laten staan omdat ik dacht dat ie saai was netzo als The thin red line maar hij is geweldig
Mooie fotograaf die ook nog es mooie foto's maaktquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:11 schreef Suijk het volgende:
'De avondetappe' is vanavond top. De beste aflevering tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |