Maar, wat zit er nog meer op die groep?quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren zo iets geks mee gemaakt... ik probeer een 2e lamp aan te sluiten... die doet dan ook, maar het andere lampje niet ;')
Dus ik haal alles los... doet vervolgens helemaal niks het meer op die groep... er loopt wel stroom maar niet voldoende... ik snap er niks van ... Volgens mij had DD ook zoiets... (ik heb volgens mij maar 127 V)
Iemand een idee??
euh gewoon wat lampen en wandcontactdozen.... meer niet (de andere 2 groepen doen het wel gewoon zoals het hoort)quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:19 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maar, wat zit er nog meer op die groep?
Het is idd een huur woning.. en ik heriner mee ook dat het aan de aarde lag... maar ik heb daar helemaal niet aangezeten..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:26 schreef DeTolk het volgende:
Eehhmm, volgens mij werd er toen tegen DD gezegd om even naar de Aardedraad de kijken , maar is het een huur of koopwoning? Bij huur, laat de woningbouw komen!
Ben benieuwd...ik wacht geduldig !!quote:Op donderdag 7 juli 2005 07:48 schreef DIGGER het volgende:
En Bjoro, hoe ziet jouw dag er vandaag uit?
Komt die kleuter nou al of?
OK, doet ik dat in m'n lunchpauze wel evenquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ben benieuwd...ik wacht geduldig !!
en trouwens je moet ff een foto posten !!
Voetbalfoto Onderschriftcompetitie #8: Foto's gezocht
Bij DD was de zekering kapotquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:11 schreef appelsientje het volgende:
Gisteren zo iets geks mee gemaakt... ik probeer een 2e lamp aan te sluiten... die doet dan ook, maar het andere lampje niet ;')
Dus ik haal alles los... doet vervolgens helemaal niks het meer op die groep... er loopt wel stroom maar niet voldoende... ik snap er niks van ... Volgens mij had DD ook zoiets... (ik heb volgens mij maar 127 V)
Iemand een idee??
Hmmm dat zou vaag zijn... zover ik weet is die aangesloten... ik niet meer begrijp.... maar goed laat die huisbaas 't maar oplossen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bij DD was de zekering kapot
maar het kan ook zijn dat de "nul" losligt (blauw)
Hij SCHlaapt denk ik nogquote:
kan maar zoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:31 schreef Bjoro het volgende:
oei, gelukkig, ik dacht al....er zal toch vrouw in zijn leven geslopen zijn he
Doe ff normaal zegquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:32 schreef Bjoro het volgende:
en we streven naar een leven zonder pikken
Ging niet over jou. Ging over de kleuren waren wij voor leven.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hoi. Waarom edit jij. Daar voel ik mij ongemakkelijk bij.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |