bij dat olie zuigen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de mensen met Omroep Gelderland,mijn bedrijf is NU op TV
Als ik uit de Randstad vertrek en ik blijf in Nederland, dan zijn Friesland, Groningen, Drenthe en Zuid Limburg mijn alternatieven. Vlaanderen lijkt mij ook prima qua buitenlandquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hollanders zijn mensen van boven de rivieren voor de duidelijkheid
En met Vlaanderen is idd niets mis,liever daar naartoe dan naar de randstad
Yup,mijn bedrijf ligt pal aan die haven,heb me vanmiddag goed vermaakt,een keer wat andersquote:
jij werkt in de kerk?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:04 schreef DutchGooner het volgende:
Voor de mensen met Omroep Gelderland,mijn bedrijf is NU op TV
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,mijn bedrijf ligt pal aan die haven,heb me vanmiddag goed vermaakt,een keer wat anders
Toch maar niet,bij ons binnen stonk het de gehele dag naar de olie terwijl we 8 hallen met levensmiddelen hebben volstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..], wat verse olie in je auto gegooid?
Maak ik iig niet meer mee.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers. in 2056 De spelen naar Nederland.
zeg het dan eerder sjembekquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moet je hem wel eerder aanzetten piemel
Wat een trieste gedachtequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Maak ik iig niet meer mee.
Trusteh Tong.
Ik zei het op tijd,kan ik het helpen dat jij zo traag bentquote:
Nope.quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Arninkhof fans hiero?
ik zit niet de hele tijd hier te kijkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zei het op tijd,kan ik het helpen dat jij zo traag bent
en WTF is een sjembek
dadelijk vraagt hij of jij misnister Veerman bentquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
en nu op de NOS PH
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gerard Arninkhof fans hiero?
Laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dadelijk vraagt hij of jij misnister Veerman bent
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
kon je het weer niet laten om een kloon aan te maken eend
is nog aan de gangquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |