idd morgen kan nu al niet meer stukquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:32 schreef Eilanden het volgende:
Klinkt als een goede dag PH!
Wij vermoeden dat hij wat Klingon bloed heeft, want hij zit heel vaak zo zijn voorhoofd te rimpelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij maakt zich erg zorgen om zijn ouders, zo te zien aan die rimpeltjes op zijn voorhoofd.![]()
enige nadeel is dat t in t gelredome isquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd morgen kan nu al niet meer stuk
weet ik zo nog niet, slechter dan de arena kan al nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
enige nadeel is dat t in t gelredome is
liever in t stadion van ajax dan van vitasquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
weet ik zo nog niet, slechter dan de arena kan al niet
Waarom heeft iedereen in Nederland toch zoveel tegen Fransenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
geweldig,jankende Fransen op het journaal
ach,die band is overal kut,waar ze ook spelenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever in t stadion van ajax dan van vitas
De taal,het volk,ik mag ze niet.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen in Nederland toch zoveel tegen Fransen
Het geluid in de arena is in ieder geval kut, geen idee hoe het i arnhem is, maar dat kan toch moeilijk slechter zijn. toch?quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies raar volkquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De taal,het volk,ik mag ze niet.
De taal ligt mij ook niet echt, maar ondanks dat heb ik nooit problemen in Frankrijk met mijn Steenkolenfrans.quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De taal,het volk,ik mag ze niet.
stel je aan zegquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Met Duitsers heb ik eik geen problemenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
De taal ligt mij ook niet echt, maar ondanks dat heb ik nooit problemen in Frankrijk met mijn Steenkolenfrans.
Ach, ik kan het ook goed vinden met Duitsers
ik dus ook niet. maar ik vind het altijd zo raar dat Nederlanders de Fransen arrogant noemen, terwijl 'wij' er zelf ook aardig wat van kunnen (of zijn dat alleen de Hollanders?)quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met Duitsers heb ik eik geen problemen
ach jij mag er binnekort ook heen voor een band waarvan de helft niet meedoet en ze vervangers voor neerzetten, daar is ook wel wat op aan te merkenquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ach,die band is overal kut,waar ze ook spelen
Tijdens Tiesto In Concert was t prima maar daar hadden ze ook speciaal boxen opgehangen voor de tribunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het geluid in de arena is in ieder geval kut, geen idee hoe het i arnhem is, maar dat kan toch moeilijk slechter zijn. toch?
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
(of zijn dat alleen de Hollanders?)
Maar dat noemen ze oude gloriequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach jij mag er binnekort ook heen voor een band waarvan de helft niet meedoet en ze vervangers voor neerzetten, daar is ook wel wat op aan te merken
quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van onder de rivieren
aha, of geldtekortquote:
Ik sla dan altijd nog even een zone over, om direct in België en Frankrijk uit te komen, daar is het inderdaad prettigquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niets mis met mensen van onder de rivieren
Hollanders zijn mensen van boven de rivieren voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik sla dan altijd nog even een zone over, om direct in België en Frankrijk uit te komen, daar is het inderdaad prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |