Voorrangsuitkaart bedoel je? Nee, daarvoor moest je minimaal 13 uitwedstrijden bezocht hebben vorig jaar. En ik ben er naar 11 geweest afgelopen seizoenquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je een voorrangskaart?
De hele dag zit ik te niezen en te snotteren... bah... mijn neus is vol...quote:
Dat bedoelde ik inderdaad.. 13 valt nog mee dan.. Iets meer dan 75%.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:53 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Voorrangsuitkaart bedoel je? Nee, daarvoor moest je minimaal 13 uitwedstrijden bezocht hebben vorig jaar. En ik ben er naar 11 geweest afgelopen seizoen![]()
0quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad.. 13 valt nog mee dan.. Iets meer dan 75%.
Puur uit belangstelling:
Hoeveel heeft JaWi er bezocht afgelopen jaar?![]()
ja ik hoorde het ook... maar het schijnt iets met de elektra te zijn....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
De fransozen hebben al revanche genomen op het mislopen van de OS 2012.![]()
Moet goed die blazen het nieuws op....quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:13 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Op RTL hebben ze het toch echt over bommen.
daar kun je dan gelijk een "bom" onder leggen ;Pquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet goed die blazen het nieuws op....he een woordengrapje
Folkert Velten award dat is de mijnequote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef methodmich het volgende:
Morgen!
Rondje op kosten van mijn vriendin.
Fok! VBL-Awards 2004: de uitslag
quote:
ojee, heb je aan de verkeerde draadjes gezeten?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook... maar het schijnt iets met de elektra te zijn....
Hm, opvallend.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
De helft van mijn redactie is net voor een bezoek aan de BBC in Londen vandaag
Welke wil je?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:26 schreef DeTolk het volgende:
Ik zie er al eentje tussenzitten bij de Awards
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |