quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Ja dat is gewoon USB mass storage
Ik heb geen iPod, maar ik heb wel in-ear headphones van Sony. In het begin vond ik ze ideaal, maar na een tijdje kreeg ik last van die oordopjes. Mijn oren begonnen zelfs een beetje pijn te doen. Niet vanwege het volume, maar door de manier waarop ze in je oren zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef linuxje het volgende:
iemand trouwens ervaring met deze apple in-ear oordopjes?
ik heb veel last van geluiden om mij heen bv in de trein en ik hoop dat deze dopjes er meer tegen helpen
http://mp3man.nl/images/product/image.php?id=4454
Ik heb daar onlangs mijn monitor besteld. De informatie die daarvoor werd gegevens was in orde, alleen kan de verwachte beschikbaarheidsdatum erg afwijken... Dat was tenminste in mijn geval. Levering is wél erg snel en goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef JanMichiel het volgende:
Iemand gaf aan dat de ipod mini van de website komplett.nl niet de tweede generatie betrof, de details pagina geeft echter wel een verlengde batterijduur aan. Iemand ervaring met deze website?
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=309064&view=detailed
beschermhoesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godveur, bestel ik een iPod en vergeet ik zo'n beschermhoes erbij te bestellen
ja ze deden het de hele tijd gewoon... totdat ik die bestanden erop heb gezet... en een paar uur later ging luistere...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef TomHoofd het volgende:
Hoe heb je ze erop gezet?? Gewoon met iTunes???
Ik heb nu me pod weer gekoppeld... alleen het probleem was dat het dus niet via mijn computer gedaan is... het was op schoolquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:54 schreef linuxje het volgende:
je moet ook eerst je ipod echt ontkoppelen uit itunes he, verbind nogmaals met itunes en dan goed de verbinding verbreken
nou ik sluit wel eens vaker me ipod aan op een mac... en luister dan me muziek... maar nu had ik er een bestandje bij gezet... vondtie niet leuk... maar snap niet waarom die dan gewoon me muziek niet vind..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef CherryLips het volgende:
is het wel mogelijk dan als je de ene keer je ipod op een pc gebruikt en later op een mac?
is dat zo? ik pleur zo gewoon erop via externe hardeschijf... en me muziek uiteraard via itunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je bestanden ook via iTunes op je iPod zetten he
ja dat doe ik ook wel maar me DATA bestanden nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je MUZIEK bestanden er via iTunes opzetten
nou zou alleen maar blij zijn dat je nu de kleuren display krijgt... zou ik best wel een paar dagjes voor willen wachten....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef kwakveense het volgende:
ik krijg een dezer dagen mijn ipodje geleverd...
ik had een 20gb regular clickwheel besteld, met inscriptie, maar kreeg na een paar dagen een mailtje dattie vervangen werd door een neiuwer model, de 20gb photo-ipod, met color display. De ipod en ipodphoto zijn nu één geworden. ik vind t prima..jammer alleen dattie nu wat later geleverd wordt...hij was beloofd op of voor 5 juli, maar heb m nog niet (gewoon besteld via de online apple store...geen zin in moeilijke deals...had toch geld teveel)
kan komen vanwege de isncriptie...dan komt ie vanuit azie, en t kan zijn dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden in de aflever voorspelling...
zucht...
Ik heb zo'n zelfde melding vaker gezien bij menig ander progamma icm een bepaald besturingssysteem. Dus het ligt niet aan iTunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Mooi he, dat iTunes
Man, gebruik Ephpod ofzo
scheelt 14 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
iPod mini 6GB voor 234 euro
Bij schiphol helaas
Stuur 'm dan terug als je 'm niet wilquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Bij schiphol helaas
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef fransie102 het volgende:
Vandaag een Ipod Mini 4 GB gekocht
Alleen die komen voorlopig toch niet met kleurenscherm he?
is voor de accessoiresquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
Ik ben zondag op Schipholquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Bij schiphol helaas
Ga je een iPod mini halen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben zondag op Schiphol![]()
En een vlucht buiten Europa, dus geen BTW![]()
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:00 schreef super-muffin het volgende:
Als het nou voor de rest ook op een Apple leek
En daar heb ik het niet zo opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kast
Bedankt. En hoe gooide je al je nummers van je iPod? Nieuwe firmware installeren ofzo geloof ik. Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
om de 2 weken ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef fransie102 het volgende:
Hoe doen jullie het hier trouwens met die standaard oordopjes? Vervangt iedereen die hier ofzo?
Dus het 1e jaar kun je in principe elke week naar de winkel om die dingen om te ruilen?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.
Nee, ik heb hem sinds oktober of november ofzoquote:
Dat kan je *zelf* instellenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?quote:
Zou toch wel...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?
Een losse MP3 importeren in Itunes is toch even veel werk als een MP3 naar je MP3-speler 'slepen'?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:07 schreef titaatje het volgende:
hey,
Ik heb sinds donderdag een ipodvan 20 GB, maar ik vind Itunes helemaal niks, bij mijn creative speler zat software die gewoon mijn map met muziek openden, maar itunes heeft een library, maar als ik 100 nummers heb gewdownload, heb ik geen zin om die elke keer weer handmatig in mijn libary te zetten, kan ik dit anders instellen, of is er een ander programma die wel gelijk mijn aangepaste map opent en waarmee ik die muziek op de ipod kan zetten?
Als je importeren kiest worden alle Mp3's omgezet naar wat jij hebt ingestelt bij voorkeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef fransie102 het volgende:
Ah, bedankt. Ik deed altijd toevoegen, dus nu ben ik al m'n MP3's 'handmatig' aan het omzetten
Nee hoor, AAC is gewoon beter als MP3.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.
Ja, dat had ik ook toen ik even met de shuffle van een vriendin speelde. Ik ben zo'n klein ding van m'n vader gewend, een Acer, en die vond ik al vrij snel gaan, maar dit ging zoeffff erop. Het rippen zelf ging ook al met een snelheid van 13x. Gingquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Ja, niet doen dusquote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef fransie102 het volgende:
Ah, op die manier. Maar van MP3 naar AAC, levert dat veel kwaliteitsverlies op dan?
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.
waar?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
nee, aanvragen op internet. 2 dagen later heb je een nieuw setje gekregen van de postbode.
rechter oordopje van mij kraakt als je het volume ong op 50% zetquote:Op maandag 11 juli 2005 12:53 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?
kijk eens ergens bij supportquote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waar?
op de site van apple wordt ik van hot naar her gestuurd en ik kom nog nergens...
Wat ik me dus al een tijdje afvraag: Vreet hij daardoor dan niet meer batterijtijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Even het volgende:
Weet iemand hoelang t ongveer t voordat apple mn nieuwe ipod op de mat gaat gooien ?!![]()
Ik heb em net 10 min geleden besteld via apple.com... maar moet em wel voor volgdende week woensdag hebbe eigelijk![]()
Tot die tijd nog maar even naar mn mini luisteren![]()
De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voor
Mooi, dan kan ik em als ik em krijg nog ff muziek opzetten en daarna in de auto naar de zonquote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.
Het was geen troll of flame hoor Walfredquote:Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.
Ik had die van mij donderdag 30 juli besteld en gisteren issie pas binnengekomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Gaat dit wel goed komen ik moet em voor volgende week vrijdag hebben dan smeer ik em naar Italië...![]()
Je OV-kaart of een kopie van je OV-kaartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je hem koopt als student willen ze toch een bewijsje zien ofzo?
Ik heb em via de apple store online gekocht en ze vroegen helemaal nergens om...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
online niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Vroeger had je van die braque PC-speakertjes die werkten op batterijen en de line-out van je geluidskaart, ik neem dat dat ook werkt voor je iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?
lijkt me niet erg betrouwbaar.quote:
Ik heb de site zo gehackt, dat ze daarom niet meer vragen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuk, twee tegenstrijdige antwoorden.
Ik heb een Altec Lansing InMotion, maar ik weet niet hoe duur die was (was een kadootje) maar ik vind hem wel een goed geluid hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?
Damn, heb ik me toch een leuk kadootje gekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
Aardig duur (120 euro ofzo) maar ik zal het eens overwegen.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef nils7 het volgende:
Heb een vraag die ik in topic nog niet behandel heb gezien en om nou 10 delen door te spitten![]()
Kan je er meer dingen opzetten dan mp3 alleen (ik bedoel dat je hem als HD kan laten fungeren).
nice...quote:
Mailedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef super-muffin het volgende:
uhm dat weet ik niet eerlijk gezegt.
ze vroegen bij mij om m'n collegekaart/studentenpas. Bel anders even met de MacHouse in Rotterdam
www.macrotterdam.nl
Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus als ik een OV-Jaarkaart in de MacStore's laat zien krijg ik korting? Of moet je echt HBO/WO zijn? Met mijn MBO krijg ik niet echt stoere pasjes, eigenlijk ben ik maar een simpel scholiertje.
Hmm, 4G 40 Gig iPods. Als je het voor de ruimte doet is het wel oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.
Uhm, hij zit nog steeds in doosquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Die langere afspeelduur is inderdaad wel fijn. Heb je zelf al kunnen meten of hij ook echt de 15 uur haalt? (iPod color is ook 4G)
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Even het volgende:
ik heb em gister besteld op apple.com, heb al betaald maar er staat nu bij mn order status under review
weet iemand hoe lang t gaat duren voordat ik mn nieuwe 4g 20 gb ipod met kleuren scherm in mn handen mag sluiten ?![]()
Hij wilt ook pimpen met zijn iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()
Dat kan niet, hij heeft em nog nietquote:
sorry had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()
ligt hier wel een mini op t bureauquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft em nog niet
Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?quote:
wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?
Verwaande kutkiddo's van tegenwoordig ook
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.
excl. btwquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.
Het hele assortiment..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?
Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Even het volgende:
[..]
wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?![]()
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!
Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!
De mini is trouwens van mijn papaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...![]()
![]()
waar zie jij die staan dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Is het de 3G?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
waar zie jij die staan dan?
ik zie alleen 40gb 3th gen
is het de 30gb foto?
quote:
iPod superstunt!!!
29 juni 2005
MacHouse heeft nog een partij 40 GB iPods (repacked). Deze iPods worden geleverd inclusief dock, draagtasje, FireWire kabel, earphones met remote en voeding.
Slechts ¤ 268,07 excl. btw.
Aan het plaatje te zien wel, heeft 4 knoppen boven scrollwheel..quote:
als je i-tunes heb opgestart druk je ctrl-o liedjes aan je library toevoegen, ipod aansluiten en klaar is kees. meer hoef je niet te weten, als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!
Is er ergens een mooie tutorial van i-tunes zodat ik direct goed aan de slag kan?
Hé, kwestie van smaak he. Ik vind die Music Store echt geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:
als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.
Iemand die deze error kent?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Tomaz het volgende:
Fuck the hell, I-tunes blijft steeds een error -36 geven. Krijg met geen mogelijkheid muziek op m'n pod! HELP!
Zelfs mijn neefje van vier weet dat je dat niet simpelweg kan meten, lekker laten draaien dus.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:52 schreef HiZ het volgende:
Nou, ik ga 'm maar gewoon laten draaien, want uit de rijstebrijberg aan halve kennis over de iPod hier komt ook niks.
In je explorer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:56 schreef nils7 het volgende:
Heb een blauwe mini gekocht maar kan enkel via Itunes dingen verplaatsen en het is me nog niet gelukt om andere bestanden erop te zetten via een andere manier want itunes zet er alleen geluidsbestanden op.
Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit van de HD op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:51 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zelfs mijn neefje van vier weet dat je dat niet simpelweg kan meten, lekker laten draaien dus.
Oe, handig om te weten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.
4 GB staat heel mooi op de achterkant van mijn Miniquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, meten niet, maar wat ik via iemand die het wel wist te weten kwam is dat de 'oude' mini's geen aanduiding hebben van de capaciteit van de HD op de shell en de nieuwe wel. Dus het is een kwestie van op de achterkant kijken .. staat er niks dan houdt je accu het tussen de 6 en 8 uur uit.. Staat er wel wat dan moet ie tot 18 uur kunnen spelen op één lading. En na één dag laten spelen weet ik het dus, er staat niks op de achterkant dus geheel volgens verwachting kan ie 8 uur spelen.
Dan moet de accu het 18 uur uit kunnen houdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:06 schreef fransie102 het volgende:
[..]
4 GB staat heel mooi op de achterkant van mijn Mini![]()
6 miljoen iPods. Teringquote:Recordkwartaal voor Apple: 6 miljoen iPods verkocht
Donderdag 14 juli 2005, 10:43 - Het onlangs afgesloten kwartaal was het beste kwartaal voor Apple ooit. De computermaker behaalde de hoogste omzet en winst in zijn geschiedenis.
Geen reacties Door Maarten Reijnders
De netto kwartaalwinst bedroeg 320 miljoen dollar (37 dollarcent per aandeel). De omzet kwam in het derde kwartaal van het gebroken boekjaar uit op 3,52 miljard dollar. Daarmee kwam de omzet 75 procent hoger uit dan in hetzelfde kwartaal een jaar geleden.
"We zijn bijzonder blij dat we deze recordomzet en -winst kunnen aankondigen", stelt Steve Jobs, bestuursvoorzitter van Apple, in een verklaring. "De introductie van Mac OS X Tiger is een enorm succes geweest en we hebben nog heel wat andere producten op stapel staan."
De iPod blijft het grote succesnummer van Apple. De computerfabrikant verkocht in drie maanden tijd 6.155.000 iPods. Dat is ruim zes keer zoveel als vorig jaar.
Het aantal verkochte Macs nam toe tot 1,2 miljoen, een stijging van 35 procent in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar.
Voor het vierde kwartaal van het boekjaar 2005 verwacht Apple een omzet van ongeveer 3,5
miljard dollar en een winst per aandeel van circa 32 dollarcent.
Heb de mijne gisteren meteen gebruikt van 7 uur 's avonds tot en met 3 uur vannacht en ik moet zeggen dat hij nog niet op de helft was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dan moet de accu het 18 uur uit kunnen houden![]()
alle dingen van Apple zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?
Vink bij voorkeurken in iTunes aan dat ie als hardeschijf herkent moet. In het engels is het enable disk mode, in het Nederlands weet ik niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:52 schreef nils7 het volgende:
[..]
Heb de mijne gisteren meteen gebruikt van 7 uur 's avonds tot en met 3 uur vannacht en ik moet zeggen dat hij nog niet op de helft was.
Overigens vraag ik me af of ik hem eerst een aantal uur op had moeten laden voordat ik hem aan deed maar hij was al flink vol.
Overigens staat hij er in mijn Windows verkenner er niet tussen.
thnxquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Vink bij voorkeurken in iTunes aan dat ie als hardeschijf herkent moet. In het engels is het enable disk mode, in het Nederlands weet ik niet.
Zoiets. Maar wat een kutzooi. Echt een of andere dombo die dat heeft wat bedacht. Want ze zijn wel handigder in gebruik dan de iTrip maar ja...quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:38 schreef tonks het volgende:
Heb je een inkoopactie gedaan?
Tell me about it, ik wilde bijna m'n creditcard weer tevoorschijn halen op de applesitequote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef CherryLips het volgende:
ik heb die buyer's guide een beetje doorgespit en om de 1 of andere reden heb ik nu hele erge zin om een mini te kopennog even doorsparen dus
Ik heb godzijdank geen creditcard, anders had ik 'm waarschijnlijk allang besteld. Vandaar dat ik geen cc hebquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tell me about it, ik wilde bijna m'n creditcard weer tevoorschijn halen op de applesite![]()
tis allemaal zo makkelijk, paar keer klikken en je winkelmandje vullen..![]()
Vandaar ook..quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb godzijdank geen creditcard, anders had ik 'm waarschijnlijk allang besteld. Vandaar dat ik geen cc hebIk ken mezelf.
Gewoon netjes doorsparen. En niet meer steeds langs de macstore lopen.
Nope, tis goedkoper en ik zit niet met de hassle dat ik een collegekaart of OV-jaarkaart moet laten zien..quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:51 schreef Little_Meanie het volgende:
waarom kopen jullie allemaal je iPod online? de prijs in de winkels is toch dezelfde en je kan je iPod direct mee naar huis nemen
Stikker-velletje ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
....
En je krijgt er zo'n leuk sticker-velletje bij
Wel jammer trouwens dat er bij mij een weekend tussen zit met die 2-3 werkdagenquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em net uitgepakt, hij glimt ook zo mooi...durf em bijna niet aan te raken omdat er dan vingervlekken opkomen![]()
Koop dan meteen een skin erbij of zoquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik heb em net uitgepakt, hij glimt ook zo mooi...durf em bijna niet aan te raken omdat er dan vingervlekken opkomen![]()
Ik krijg morgen zo'n sok, van een vriend van me...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:17 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Koop dan meteen een skin erbij of zo![]()
Ben je zuinig met je spullen of nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik krijg morgen zo'n sok, van een vriend van me...
Jawel, maar een SOK, m'n iPod verdiend beterquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ben je zuinig met je spullen of niet
In het algemeen dan... Ik had er niet genoeg aan, gelukkig was er wat anders mee, stuurde hem terug en kreeg een nieuwe. Nu ligt ie al twee weken beneden, te wachten op een skin.
Ehm... dat kan wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:29 schreef Arma_Angelus het volgende:
ben ik nu de enige die het mega kut vind dat je niet kunt shufflen per playlist, genre of artiest ofzo?
btw: ik heb een iSkin gekocht en heb het ding al uit mijn klauwen op de plavuizen laten vallen en hij's nog heel
quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ehm... dat kan wel.
Of die feature zit alleen maar op de allernieuwste iPods...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]hehehe dan moet ik of de handleiding lezen of ik ben echt een dork, ik krijg het niet voor elkaar, hint:
Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]hehehe dan moet ik of de handleiding lezen of ik ben echt een dork, ik krijg het niet voor elkaar, hint:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
quote:Op zaterdag 16 juli zal de Lipton beach lounge op het Scheveningse strand worden omgetoverd tot een echte iPod store.
Overdag zullen diverse iPod DJ's met de meest uiteenlopende muziekstijlen de line-up vormen. Tijdens de ondergaande zon zal de iDJ contest starten. Iedereen met een iPod en een volgnummer kan zijn of haar eigen muziek laten horen. Onder de sterrenhemel gaan de twee beste strijden om een nieuwe Mac Mini. Het ultieme decor voor een zwoele iPodparty.
Amateur VJ's kunnen hun foto’s, video’s en designs tonen op schermen en zelf plaatsnemen achter de videomixer.
Alle bezoekers maken d.m.v. een loting kans om hun oude mp3-speler in te ruilen voor een iPod shuffle en de toegang is gratis!
Voor meer informatie en iDJ inschrijving: www.ipodparty.nl
ja, en dan niet per genre, of per artiest, maar gewoon alles wat erop staat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
Dat menuquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is iemand trouwens al ooit bij die iPod-parties in NL geweest, een vriendin van me vertelde me dat het "superhip" is.
[..]
Echt superdesuup hip!!!quote:
Meeste mensen gebruiken dan ook nog een ander programma zoals iPodUtil ofzo, of de commerciële Anapod Explorer. 10x makkelijker...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:30 schreef nils7 het volgende:
Jeeh heb hem nu een dagje en kijk er ff streng tegen aan:
Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met enige mp3 speler buiten de Philips Expanium 1ste Gen. en me smartphones.
Maar ff wat pre's en don'ts op een rijtje:
- Traag, als je snel gaat switchen tussen nummers zie je hem echt gaan opbouwen.
- Verlichting, stel je de verlichting in, zet je hem op 'hold' gaat de verlichting uit na een tijd (kan ik mee leven) maar als je de hold eraf haalt of desnoods een toets aanraakt gaat de verlichting niet weer aan. Beetje jammer
- iTunes, ik snap nog steeds geen fuck van dat programma (kan aan mij liggen en/of de duitse en franse handleiding waar ik niet zo de taal van machtig ben). Ik kan nummers erin plaatsen via ctrl+O maar dan gebeurt er geen fuck... ga je wat door het programma neuzen begint hij opeens te laden naar de iPod. Waarom niet gewoon een knop om muziek te exporteren naar je iPod of ik zie die over het hoofd![]()
- Oortjes, qua vorm weinig commentaar maar er zit geen volume regeling op. Nu snap ik wel dat iPod mini zo groot is om het daarmee te doen maar ik mis dat toch.
- Geen reislader (beter bekent als de stekker) in het standaard pakket. Als ik op reis ga neem ik geen laptop of pc mee om te laden.
- Onduidelijke structuur in de windows verkenner.
- Geen eigen aan te maken EQ.
+ 4GB, toch een hele hoop en zoek me nu al suf (heb er pas 1.3G op staan)
+ Batterij uithoudingsvermogen, voor een apparaat met HD en constant redelijk vol volume gaat hij tot nu toe voldoende mee.
+ Hoeveelheid accessoires, bij de dixons hebben ze gewoon een aparte vitrine er voor.
+ USB 2.0 ondersteuning, dit gaat een stuk sneller
+ De looks, daar koop je hem eigenlijk ook wel voor!
Zaken die ik anders had willen zien:
* Contacts, alleen te synchroniseren met iSync. En je kan ze niet eens bewerken of aanmaken, beetje jammer volgens mij is dat makkelijk in te bakken.
* Verlichting, zie min punten
* Verlichting bij de toetsen, het scherm geeft wel licht maar het is toch soms gissen.
* Speaker, toch eventueel een klein speakertje erin.
Misschien een beetje mierenneuken maar als telefoonreviewer kijk ik wat scherper tegen zaken zoals dit aan.
Heb er overigens geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
Hihi...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Midnightwalker het volgende:
Mensen..
Ik wil nie bij de hand doen maar waarom I-pod
Er zit nl een groot nadeel aan en dat is
dat je altijd Accesoires erbij moet kopen...
Als je nu eens gewoon een Sony NW-HD5 (20 GB) aanschaft
ken je nog meer kwijt dan op je I-pod (wel eens gehoord van Atrac 3)
Das een uniek bestand van Sony.
Verder als mooi alternatief samsung yepp yh-920gs (20 gb)
of de Philips HDD120 Recording Audio Jukebox (20 GB)
Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Sony..
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog steeds trouw ben aan een
MD Walkman MZ-NH600 van idd sony.. een Mini-disk speler waar schijfjes inkunnen van 1 Gig
en waar ook gewoon Mp3 op kan worden gezet..
Greetz van Midnight
(voor de gene die nog twijfelen, ja ik zit in de verkoop en werk in een winkel waar de I-pod ook verkocht word)
1. zie bovenstaande reden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10
Atrac 3, Das een uniek bestand van Sony.
Ik zeg toch nie da je me meteen moet vertrouwenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh, je bent verkoper. Ik vertrouw je meteen. Blindelings zelfs. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
1. Hmm en waarom dan??quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:32 schreef Arma_Angelus het volgende:
[..]
1. zie bovenstaande reden.
2. heb je wel eens goed naar iets van sony en naar iets van apple gekeken?
Als mijn spellen ook zouden draaien op een Mac dan had ik er wel 1.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef Midnightwalker het volgende:
[..]
1. Hmm en waarom dan??
2. Ja zeker en als ik iets van Sony mee Apple vergelijk gaat mijn keuze uit naar Sony..
Ik vind sony toch wa meer over komen van.. Top.. Apple is me alleen bekend van die Macintosch en daarvan heb ik zelf zoiets van.. Als je een echte computer wil ga je toch ook geen Macintosch aanschaffen?? Deze regel is bij mij ook van toepassing bij aanschaf van een MP3 speler
eehm Nils7, Harman Kardonquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
En ze hebben mooie Harman Kardon speakers ervoor![]()
Ja dat weet ik ook wel, me laptop heeft Harman Kardon speakers erin zitten zelfs hehehe.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef Midnightwalker het volgende:
[..]
eehm Nils7, Harman Kardonmaar over het algemeen ken je voor een gemiddelde mp3 speler wel een boxenset regelen en natuurlijk ook voor een gemiddelde MP3 Harddisk Speler..
en idd Harman Kardon...![]()
Waarom heeft iedere nokia-gebruiker een ander frontje dan de buurman?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Midnightwalker het volgende:
Hey kijk eens aan.. Daar heb je gelijk in.. Maar mag ik dan ff vervolgens de vraag stellen waarom die f*cking Ipod uitgebracht word in al dei F*cking happy kleurtjes??
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef super-muffin het volgende:
zijn er nog ergens 30gb Photo's te koop?
want 20 gig is te weinig en 60 te veel
niet bij Apple iig.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:37 schreef BoomBoom het volgende:
Nergens meer, ook niet online??
Pfff, ben ik ffkes blij (nee, niet om je de ogen uit te steken)
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Weet ook iemand waar ik sokken voor m'n ipod mini kan bestellen? Niet die standaard dingen, maar van Gucci, Burberry, etc.
http://www.gucci.com/product-shots/us-english/ss04_gf_125848_F06KR_9791.htmlquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Weet ook iemand waar ik sokken voor m'n ipod mini kan bestellen? Niet die standaard dingen, maar van Gucci, Burberry, etc.
in de pricewatch staatie wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:48 schreef super-muffin het volgende:
[..]
niet bij Apple iig.
En bij www.mailamac.nl hebben ze alleen de oude 20gieg zonder kleurenschem. andere sites ken ik niet echt eigenlijk
Dat is meer een tasjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://www.gucci.com/prod(...)5848_F06KR_9791.html
195 dolllar voor het lelijkste tasje dat ik ooit gezien hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:57 schreef nietzman het volgende:
[..]
*rel*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:31 schreef fransie102 het volgende:
Haha ja voor je iriver heb je helemaal geen hoesjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
*rel*
ik zei toch, ipods zijn voor popi jopie's
*rel*
en weer weg
wat is er mis met gewoon je iPod in de winkel te kopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:18 schreef Even het volgende:
Godverdomme, tering TNT !!!!!![]()
Ze zeggen dat ze hier om 12:00 stonden met mn iPod maar lopen te liegen want ik was gewoon thuis en er is niet aangebeld en ook geen briefje achter gelaten (zoals TNT beweerd)![]()
Nu moet ik tot maandag wachten![]()
Nou LM, misschien graveren? of dat weinig winkels de ipod color al hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:41 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wat is er mis met gewoon je iPod in de winkel te kopen?![]()
Iets mis met mensen met stijl?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
*rel*
ik zei toch, ipods zijn voor popi jopie's
*rel*
en weer weg
t bestequote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef arco_corleone het volgende:
hoe zit het eigenlijk met die rating in die iPodLounge's Buyers, Is A nou het beste of het slechtste gewaardeerd?
Dus de JBL on tour wordt als een van de beste speakers gewaardeerd. Waarschijnlijk zal met de prijs dan wel goed rekening worden gehoudenquote:
Een groot nadeel is... Bla die bla die bla......quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Midnightwalker het volgende:
Mensen..
Ik wil nie bij de hand doen maar waarom I-pod
Er zit nl een groot nadeel aan en dat is
dat je altijd Accesoires erbij moet kopen...
Als je nu eens gewoon een Sony NW-HD5 (20 GB) aanschaft
ken je nog meer kwijt dan op je I-pod (wel eens gehoord van Atrac 3)
Das een uniek bestand van Sony.
Verder als mooi alternatief samsung yepp yh-920gs (20 gb)
of de Philips HDD120 Recording Audio Jukebox (20 GB)
Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Sony..
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog steeds trouw ben aan een
MD Walkman MZ-NH600 van idd sony.. een Mini-disk speler waar schijfjes inkunnen van 1 Gig
en waar ook gewoon Mp3 op kan worden gezet..
Greetz van Midnight
(voor de gene die nog twijfelen, ja ik zit in de verkoop en werk in een winkel waar de I-pod ook verkocht word)
Wat een Bullshit!! En windows is het heilige meest bugvrije besturingssysteem wat er is!!quote:2. Ja zeker en als ik iets van Sony mee Apple vergelijk gaat mijn keuze uit naar Sony..
Ik vind sony toch wa meer over komen van.. Top.. Apple is me alleen bekend van die Macintosch en daarvan heb ik zelf zoiets van.. Als je een echte computer wil ga je toch ook geen Macintosch aanschaffen?? Deze regel is bij mij ook van toepassing bij aanschaf van een MP3 speler
De Onstage (die compacte ronde) zijn echt uberbagger. Ik heb hem in de winkel ff vol open gedraaid, en echt, het klonk als verkrachte computerspeakersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:27 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Dus de JBL on tour wordt als een van de beste speakers gewaardeerd. Waarschijnlijk zal met de prijs dan wel goed rekening worden gehouden
Tab-klikfunctie heeft ie WEL, je kijk niet verder dan je neus lang is. Scrollfunctie heeft ie ook wel met iScroll of een dergelijk programma. Nieuwe powerbooks hebben standaard twee-vinger-scrollen aan boord.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
Who gives a fuck, je hebt een fucking terminal. Duizend maal zo krachtig als een slappe command prompt.quote:-Geen command-prompt
quote:-Geen verzendknop voor het mailprogramma
Hadden ze dan maar een blauwe E van het icoontje moeten maken, retard?quote:-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Dude.quote:-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
Raar hè? Ook wel stom dat je in Linux geen MS-DOS prompt hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Hoi,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
-Geen command-prompt
-Geen verzendknop voor het mailprogramma
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
UTP kabel er in en gaan met de banaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:36 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je eerste computer OSX heeft, hoe weet je dan hoe je op het Internet moet komen?
Dude, als hij nog nooit van windows heeft gehoord, heb je toch hetzelfde verhaal? Dit zijn echt kulargumenten hoor, en hebben niks met het OS te maken, maar gewoon met de gebruiker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:41 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt, het is wel zo. Mijn vader bv. wist niet hoe hij moest surfen op een Mac, totdat ik hem vertelde dat hij op het Safari icoon moest klikken. Als ik dit niet zou zeggen zou hij niet kunnen surfen hoor!
Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:33 schreef tonks het volgende:Op osx is echt wel te programmeren en ook te gamen.
Jij hebt gewoon je mening en als iemand het tegendeel bewijst wil je toch blijf je toch klampen aan die zielige mening van je.. ook al weet je dat de ander gelijk heeft.
Gamen is gamen of het nou 1 spel is of 1000.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:36 schreef tonks het volgende:
[..]
P.s gamen doe je op je console natuurlijk![]()
Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:31 schreef Geqxon het volgende:
Als je nog nooirt met windows hebt gewerkt, en je wilt het internet op, klik je gewoon op het "Internet Explorer" icoontje (engels voor "Verken het internet").
Een noob weet echt niet dat hij safari moet starten hoor..
Maar goed, zolang programma's sneller gestart kunnen worden in Windows, blijf ik bij windows(+ dat je op windows kunt gamen en programmeren)
Leuk dat je die paar spelletjes kunt spelen, ik kan er rond de 4 a 5 duizend spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.
En dit is trouwens een non-argument.
Nog over games,
Ik speel The Sims 2, Medal of Honour:AA, Marbleblast 2 (Apple only) Wolvenstein ET en (m'n broertje dan) World of Warcraft.
Wtf is datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef Geqxon het volgende:
WIN+R > CALC > ENTER
WIN+R > FTD > ENTER
WIN+R > FF > ENTER
WIN+R > FFXP > ENTER
Hoppa, probeer op je macje zo snel maar eens een programma te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |