abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:36:49 #226
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_28812540
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 20:47 schreef WalfredGeesink het volgende:
Ehm... dat kan wel.
hehehe dan moet ik of de handleiding lezen of ik ben echt een dork, ik krijg het niet voor elkaar, hint:
Ride for vengeance | Tons of Tattoos | Tattoopedia
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 21:41:10 #227
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28812666
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

hehehe dan moet ik of de handleiding lezen of ik ben echt een dork, ik krijg het niet voor elkaar, hint:
Of die feature zit alleen maar op de allernieuwste iPods...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:45:53 #228
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_28812830
ik heb een mini van voor de update... beter dat het nie zo is, want dan MOET Ik een andere ipod
  donderdag 14 juli 2005 @ 21:46:41 #229
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_28812872
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:36 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

Ik neig naar de dork want in Instellingen kan je gewoon Shuffle aanzetten.
pi_28813017
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

Inderdaad
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 22:00:25 #231
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28813322
Is iemand trouwens al ooit bij die iPod-parties in NL geweest, een vriendin van me vertelde me dat het "superhip" is.
quote:
Op zaterdag 16 juli zal de Lipton beach lounge op het Scheveningse strand worden omgetoverd tot een echte iPod store.

Overdag zullen diverse iPod DJ's met de meest uiteenlopende muziekstijlen de line-up vormen. Tijdens de ondergaande zon zal de iDJ contest starten. Iedereen met een iPod en een volgnummer kan zijn of haar eigen muziek laten horen. Onder de sterrenhemel gaan de twee beste strijden om een nieuwe Mac Mini. Het ultieme decor voor een zwoele iPodparty.

Amateur VJ's kunnen hun foto’s, video’s en designs tonen op schermen en zelf plaatsnemen achter de videomixer.

Alle bezoekers maken d.m.v. een loting kans om hun oude mp3-speler in te ruilen voor een iPod shuffle en de toegang is gratis!

Voor meer informatie en iDJ inschrijving: www.ipodparty.nl
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:03:19 #232
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_28813409
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef WalfredGeesink het volgende:

[..]

ja, en dan niet per genre, of per artiest, maar gewoon alles wat erop staat...
pi_28813519
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is iemand trouwens al ooit bij die iPod-parties in NL geweest, een vriendin van me vertelde me dat het "superhip" is.
[..]
Dat menu .
We'll keep on whispering our mantras.
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 22:11:27 #234
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28813650
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:07 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dat menu .
Echt superdesuup hip!!!
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:30:10 #235
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_28816321
Jeeh heb hem nu een dagje en kijk er ff streng tegen aan:

Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met enige mp3 speler buiten de Philips Expanium 1ste Gen. en me smartphones.

Maar ff wat pre's en don'ts op een rijtje:

- Traag, als je snel gaat switchen tussen nummers zie je hem echt gaan opbouwen.
- Verlichting, stel je de verlichting in, zet je hem op 'hold' gaat de verlichting uit na een tijd (kan ik mee leven) maar als je de hold eraf haalt of desnoods een toets aanraakt gaat de verlichting niet weer aan. Beetje jammer
- iTunes, ik snap nog steeds geen fuck van dat programma (kan aan mij liggen en/of de duitse en franse handleiding waar ik niet zo de taal van machtig ben). Ik kan nummers erin plaatsen via ctrl+O maar dan gebeurt er geen fuck... ga je wat door het programma neuzen begint hij opeens te laden naar de iPod. Waarom niet gewoon een knop om muziek te exporteren naar je iPod of ik zie die over het hoofd
- Oortjes, qua vorm weinig commentaar maar er zit geen volume regeling op. Nu snap ik wel dat iPod mini zo groot is om het daarmee te doen maar ik mis dat toch.
- Geen reislader (beter bekent als de stekker) in het standaard pakket. Als ik op reis ga neem ik geen laptop of pc mee om te laden.
- Onduidelijke structuur in de windows verkenner.
- Geen eigen aan te maken EQ.

+ 4GB, toch een hele hoop en zoek me nu al suf (heb er pas 1.3G op staan)
+ Batterij uithoudingsvermogen, voor een apparaat met HD en constant redelijk vol volume gaat hij tot nu toe voldoende mee.
+ Hoeveelheid accessoires, bij de dixons hebben ze gewoon een aparte vitrine er voor.
+ USB 2.0 ondersteuning, dit gaat een stuk sneller
+ De looks, daar koop je hem eigenlijk ook wel voor!

Zaken die ik anders had willen zien:
* Contacts, alleen te synchroniseren met iSync. En je kan ze niet eens bewerken of aanmaken, beetje jammer volgens mij is dat makkelijk in te bakken.
* Verlichting, zie min punten
* Verlichting bij de toetsen, het scherm geeft wel licht maar het is toch soms gissen.
* Speaker, toch eventueel een klein speakertje erin.

Misschien een beetje mierenneuken maar als telefoonreviewer kijk ik wat scherper tegen zaken zoals dit aan.
Heb er overigens geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 23:55:14 #236
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28817046
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:30 schreef nils7 het volgende:
Jeeh heb hem nu een dagje en kijk er ff streng tegen aan:

Moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb met enige mp3 speler buiten de Philips Expanium 1ste Gen. en me smartphones.

Maar ff wat pre's en don'ts op een rijtje:

- Traag, als je snel gaat switchen tussen nummers zie je hem echt gaan opbouwen.
- Verlichting, stel je de verlichting in, zet je hem op 'hold' gaat de verlichting uit na een tijd (kan ik mee leven) maar als je de hold eraf haalt of desnoods een toets aanraakt gaat de verlichting niet weer aan. Beetje jammer
- iTunes, ik snap nog steeds geen fuck van dat programma (kan aan mij liggen en/of de duitse en franse handleiding waar ik niet zo de taal van machtig ben). Ik kan nummers erin plaatsen via ctrl+O maar dan gebeurt er geen fuck... ga je wat door het programma neuzen begint hij opeens te laden naar de iPod. Waarom niet gewoon een knop om muziek te exporteren naar je iPod of ik zie die over het hoofd
- Oortjes, qua vorm weinig commentaar maar er zit geen volume regeling op. Nu snap ik wel dat iPod mini zo groot is om het daarmee te doen maar ik mis dat toch.
- Geen reislader (beter bekent als de stekker) in het standaard pakket. Als ik op reis ga neem ik geen laptop of pc mee om te laden.
- Onduidelijke structuur in de windows verkenner.
- Geen eigen aan te maken EQ.

+ 4GB, toch een hele hoop en zoek me nu al suf (heb er pas 1.3G op staan)
+ Batterij uithoudingsvermogen, voor een apparaat met HD en constant redelijk vol volume gaat hij tot nu toe voldoende mee.
+ Hoeveelheid accessoires, bij de dixons hebben ze gewoon een aparte vitrine er voor.
+ USB 2.0 ondersteuning, dit gaat een stuk sneller
+ De looks, daar koop je hem eigenlijk ook wel voor!

Zaken die ik anders had willen zien:
* Contacts, alleen te synchroniseren met iSync. En je kan ze niet eens bewerken of aanmaken, beetje jammer volgens mij is dat makkelijk in te bakken.
* Verlichting, zie min punten
* Verlichting bij de toetsen, het scherm geeft wel licht maar het is toch soms gissen.
* Speaker, toch eventueel een klein speakertje erin.

Misschien een beetje mierenneuken maar als telefoonreviewer kijk ik wat scherper tegen zaken zoals dit aan.
Heb er overigens geen spijt van dat ik hem heb gekocht.
Meeste mensen gebruiken dan ook nog een ander programma zoals iPodUtil ofzo, of de commerciële Anapod Explorer. 10x makkelijker...

Maar je moet i-Tunes zowieso hebben geloof ik om de optie aan te zetten dat je je iPod als HD wil gebruiken..
pi_28817526
Mensen..
Ik wil nie bij de hand doen maar waarom I-pod
Er zit nl een groot nadeel aan en dat is
dat je altijd Accesoires erbij moet kopen...
Als je nu eens gewoon een Sony NW-HD5 (20 GB) aanschaft
ken je nog meer kwijt dan op je I-pod (wel eens gehoord van Atrac 3)
Das een uniek bestand van Sony.

Verder als mooi alternatief samsung yepp yh-920gs (20 gb)
of de Philips HDD120 Recording Audio Jukebox (20 GB)

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Sony..
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog steeds trouw ben aan een
MD Walkman MZ-NH600 van idd sony.. een Mini-disk speler waar schijfjes inkunnen van 1 Gig
en waar ook gewoon Mp3 op kan worden gezet..

Greetz van Midnight
(voor de gene die nog twijfelen, ja ik zit in de verkoop en werk in een winkel waar de I-pod ook verkocht word)
pi_28817554
Oh, je bent verkoper. Ik vertrouw je meteen. Blindelings zelfs.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28817960
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Midnightwalker het volgende:
Mensen..
Ik wil nie bij de hand doen maar waarom I-pod
Er zit nl een groot nadeel aan en dat is
dat je altijd Accesoires erbij moet kopen...
Als je nu eens gewoon een Sony NW-HD5 (20 GB) aanschaft
ken je nog meer kwijt dan op je I-pod (wel eens gehoord van Atrac 3)
Das een uniek bestand van Sony.

Verder als mooi alternatief samsung yepp yh-920gs (20 gb)
of de Philips HDD120 Recording Audio Jukebox (20 GB)

Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Sony..
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog steeds trouw ben aan een
MD Walkman MZ-NH600 van idd sony.. een Mini-disk speler waar schijfjes inkunnen van 1 Gig
en waar ook gewoon Mp3 op kan worden gezet..

Greetz van Midnight
(voor de gene die nog twijfelen, ja ik zit in de verkoop en werk in een winkel waar de I-pod ook verkocht word)
Hihi...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:32:15 #240
27285 Arma_Angelus
Blashyrkh We Ride
pi_28818103
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:10
Atrac 3, Das een uniek bestand van Sony.
1. zie bovenstaande reden.
2. heb je wel eens goed naar iets van sony en naar iets van apple gekeken?
pi_28818111
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Oh, je bent verkoper. Ik vertrouw je meteen. Blindelings zelfs. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik zeg toch nie da je me meteen moet vertrouwen
is gewoon een tip.. wa doe je liever allerlei losse Assesoiressen erbij aanschaffen
of gewoon een apparaat wat lekker makkelijk meteen te gebruiken is??
pi_28818199
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:32 schreef Arma_Angelus het volgende:

[..]

1. zie bovenstaande reden.
2. heb je wel eens goed naar iets van sony en naar iets van apple gekeken?
1. Hmm en waarom dan??
2. Ja zeker en als ik iets van Sony mee Apple vergelijk gaat mijn keuze uit naar Sony..
Ik vind sony toch wa meer over komen van.. Top.. Apple is me alleen bekend van die Macintosch en daarvan heb ik zelf zoiets van.. Als je een echte computer wil ga je toch ook geen Macintosch aanschaffen?? Deze regel is bij mij ook van toepassing bij aanschaf van een MP3 speler
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:40:25 #243
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_28818294
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:36 schreef Midnightwalker het volgende:

[..]

1. Hmm en waarom dan??
2. Ja zeker en als ik iets van Sony mee Apple vergelijk gaat mijn keuze uit naar Sony..
Ik vind sony toch wa meer over komen van.. Top.. Apple is me alleen bekend van die Macintosch en daarvan heb ik zelf zoiets van.. Als je een echte computer wil ga je toch ook geen Macintosch aanschaffen?? Deze regel is bij mij ook van toepassing bij aanschaf van een MP3 speler
Als mijn spellen ook zouden draaien op een Mac dan had ik er wel 1.

Maar sommige bedrijfstakken zweren weer bij Apple kan je ook niks aan doen en in de VS is het ook flink uitgespreid.

Maar een iPod is een iPod en gewoon de looks en 7/8 van wat de rest kan, kan dat ding ook!
En ze hebben mooie Harman Kardon speakers ervoor

[edit]

En dan nog die irritante plasticjes en stikkers die op dat ding zitten als je hem uit pakt zelfs op het USB connectordopje zat een plasticje damn... ben gewoon een kwartier bezig geweest om alles uit te pakken.

'Don't steal music' geweldig die kreet op het schermpje ... alsof ik bij de buren hun cd's ga lenen en nooit meer terug brengen (ja ik weet dat ze P2P bedoelen)

[ Bericht 19% gewijzigd door nils7 op 15-07-2005 00:46:05 ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_28818383
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef nils7 het volgende:

[..]

En ze hebben mooie Harman Kardon speakers ervoor
eehm Nils7, Harman Kardon maar over het algemeen ken je voor een gemiddelde mp3 speler wel een boxenset regelen en natuurlijk ook voor een gemiddelde MP3 Harddisk Speler..
en idd Harman Kardon...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:48:24 #245
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_28818480
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:43 schreef Midnightwalker het volgende:

[..]

eehm Nils7, Harman Kardon maar over het algemeen ken je voor een gemiddelde mp3 speler wel een boxenset regelen en natuurlijk ook voor een gemiddelde MP3 Harddisk Speler..
en idd Harman Kardon...
Ja dat weet ik ook wel, me laptop heeft Harman Kardon speakers erin zitten zelfs hehehe.
Maar heel de accessoires lijn ook van derde partijen zijn gewoon geheel afgestemt op de looks van een iPod waardoor een eventuele combinatie beter tot zijn recht komt.

Een zilvere stereotoren staat toch ook niet naast een zwarte dvd speler (alles in 1 kleur is wel mooier).
N/A
pi_28818529
Hey kijk eens aan.. Daar heb je gelijk in.. Maar mag ik dan ff vervolgens de vraag stellen waarom die f*cking Ipod uitgebracht word in al dei F*cking happy kleurtjes??
  vrijdag 15 juli 2005 @ 00:55:14 #247
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_28818607
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:51 schreef Midnightwalker het volgende:
Hey kijk eens aan.. Daar heb je gelijk in.. Maar mag ik dan ff vervolgens de vraag stellen waarom die f*cking Ipod uitgebracht word in al dei F*cking happy kleurtjes??
Waarom heeft iedere nokia-gebruiker een ander frontje dan de buurman?

Gewoon om je te onderscheiden van de rest.
Er zullen vast ook wel bijkleurende sets te verkrijgen zijn of spuiten is een optie.
N/A
pi_28821133
Tja maar ga je spuiten is de boel naar de knoppen mocht je het verkeerd doen..
enne ik zat net me pc boxen eens goed te bekijken en waar kwam ik achter??
Jaja ook die zijn van Harman/Kardon..
pi_28829921
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 17:55 schreef super-muffin het volgende:
zijn er nog ergens 30gb Photo's te koop?
want 20 gig is te weinig en 60 te veel
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:37:02 #250
102469 BoomBoom
Can you hear me?
pi_28830766
Nergens meer, ook niet online??

Pfff, ben ik ffkes blij (nee, niet om je de ogen uit te steken)

PS. Algemeen vraagje nog: is de kwaliteit van AAC-compressie afhankelijk van de versie van iTunes die je gebruikt? (die info wordt nl. wel opgeslagen bij het .aac-bestand dat 'ie aanmaakt)

Oh, en nog één: Klopt het dat de resolutie van de Artwork-plaatjes die op je scherm verschijnen 140x140 pixels is? (Zo ja, waarom zou je dan grotere bestanden erop willen zetten )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')