quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Ja dat is gewoon USB mass storage
Ik heb geen iPod, maar ik heb wel in-ear headphones van Sony. In het begin vond ik ze ideaal, maar na een tijdje kreeg ik last van die oordopjes. Mijn oren begonnen zelfs een beetje pijn te doen. Niet vanwege het volume, maar door de manier waarop ze in je oren zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef linuxje het volgende:
iemand trouwens ervaring met deze apple in-ear oordopjes?
ik heb veel last van geluiden om mij heen bv in de trein en ik hoop dat deze dopjes er meer tegen helpen
http://mp3man.nl/images/product/image.php?id=4454
Ik heb daar onlangs mijn monitor besteld. De informatie die daarvoor werd gegevens was in orde, alleen kan de verwachte beschikbaarheidsdatum erg afwijken... Dat was tenminste in mijn geval. Levering is wél erg snel en goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef JanMichiel het volgende:
Iemand gaf aan dat de ipod mini van de website komplett.nl niet de tweede generatie betrof, de details pagina geeft echter wel een verlengde batterijduur aan. Iemand ervaring met deze website?
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=309064&view=detailed
beschermhoesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godveur, bestel ik een iPod en vergeet ik zo'n beschermhoes erbij te bestellen
ja ze deden het de hele tijd gewoon... totdat ik die bestanden erop heb gezet... en een paar uur later ging luistere...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef TomHoofd het volgende:
Hoe heb je ze erop gezet?? Gewoon met iTunes???
Ik heb nu me pod weer gekoppeld... alleen het probleem was dat het dus niet via mijn computer gedaan is... het was op schoolquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:54 schreef linuxje het volgende:
je moet ook eerst je ipod echt ontkoppelen uit itunes he, verbind nogmaals met itunes en dan goed de verbinding verbreken
nou ik sluit wel eens vaker me ipod aan op een mac... en luister dan me muziek... maar nu had ik er een bestandje bij gezet... vondtie niet leuk... maar snap niet waarom die dan gewoon me muziek niet vind..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef CherryLips het volgende:
is het wel mogelijk dan als je de ene keer je ipod op een pc gebruikt en later op een mac?
is dat zo? ik pleur zo gewoon erop via externe hardeschijf... en me muziek uiteraard via itunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je bestanden ook via iTunes op je iPod zetten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |