quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:51 schreef tonks het volgende:
Ja dat is gewoon USB mass storage
Ik heb geen iPod, maar ik heb wel in-ear headphones van Sony. In het begin vond ik ze ideaal, maar na een tijdje kreeg ik last van die oordopjes. Mijn oren begonnen zelfs een beetje pijn te doen. Niet vanwege het volume, maar door de manier waarop ze in je oren zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:17 schreef linuxje het volgende:
iemand trouwens ervaring met deze apple in-ear oordopjes?
ik heb veel last van geluiden om mij heen bv in de trein en ik hoop dat deze dopjes er meer tegen helpen
http://mp3man.nl/images/product/image.php?id=4454
Ik heb daar onlangs mijn monitor besteld. De informatie die daarvoor werd gegevens was in orde, alleen kan de verwachte beschikbaarheidsdatum erg afwijken... Dat was tenminste in mijn geval. Levering is wél erg snel en goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:18 schreef JanMichiel het volgende:
Iemand gaf aan dat de ipod mini van de website komplett.nl niet de tweede generatie betrof, de details pagina geeft echter wel een verlengde batterijduur aan. Iemand ervaring met deze website?
http://www.komplett.nl/k/ki.asp?sku=309064&view=detailed
beschermhoesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Godveur, bestel ik een iPod en vergeet ik zo'n beschermhoes erbij te bestellen
ja ze deden het de hele tijd gewoon... totdat ik die bestanden erop heb gezet... en een paar uur later ging luistere...quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:36 schreef TomHoofd het volgende:
Hoe heb je ze erop gezet?? Gewoon met iTunes???
Ik heb nu me pod weer gekoppeld... alleen het probleem was dat het dus niet via mijn computer gedaan is... het was op schoolquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:54 schreef linuxje het volgende:
je moet ook eerst je ipod echt ontkoppelen uit itunes he, verbind nogmaals met itunes en dan goed de verbinding verbreken
nou ik sluit wel eens vaker me ipod aan op een mac... en luister dan me muziek... maar nu had ik er een bestandje bij gezet... vondtie niet leuk... maar snap niet waarom die dan gewoon me muziek niet vind..quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:23 schreef CherryLips het volgende:
is het wel mogelijk dan als je de ene keer je ipod op een pc gebruikt en later op een mac?
is dat zo? ik pleur zo gewoon erop via externe hardeschijf... en me muziek uiteraard via itunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:58 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je bestanden ook via iTunes op je iPod zetten he
ja dat doe ik ook wel maar me DATA bestanden nietquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:02 schreef Geqxon het volgende:
Je moet je MUZIEK bestanden er via iTunes opzetten
nou zou alleen maar blij zijn dat je nu de kleuren display krijgt... zou ik best wel een paar dagjes voor willen wachten....quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef kwakveense het volgende:
ik krijg een dezer dagen mijn ipodje geleverd...
ik had een 20gb regular clickwheel besteld, met inscriptie, maar kreeg na een paar dagen een mailtje dattie vervangen werd door een neiuwer model, de 20gb photo-ipod, met color display. De ipod en ipodphoto zijn nu één geworden. ik vind t prima..jammer alleen dattie nu wat later geleverd wordt...hij was beloofd op of voor 5 juli, maar heb m nog niet (gewoon besteld via de online apple store...geen zin in moeilijke deals...had toch geld teveel)
kan komen vanwege de isncriptie...dan komt ie vanuit azie, en t kan zijn dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden in de aflever voorspelling...
zucht...
Ik heb zo'n zelfde melding vaker gezien bij menig ander progamma icm een bepaald besturingssysteem. Dus het ligt niet aan iTunesquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:47 schreef Geqxon het volgende:
Mooi he, dat iTunes
Man, gebruik Ephpod ofzo
scheelt 14 euroquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
iPod mini 6GB voor 234 euro
Bij schiphol helaas
Stuur 'm dan terug als je 'm niet wilquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Bij schiphol helaas
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:29 schreef fransie102 het volgende:
Vandaag een Ipod Mini 4 GB gekocht
Alleen die komen voorlopig toch niet met kleurenscherm he?
is voor de accessoiresquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Goed bezig apple, eerst mij een iPod aansmeren en vervolgens nadat ik een bestelling heb gedaan een kortingscoupon sturen van ¤30,- bij een besteding van ¤299,- of meer
Ik ben zondag op Schipholquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Geqxon het volgende:
Bij schiphol helaas
Ga je een iPod mini halen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:43 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik ben zondag op Schiphol![]()
En een vlucht buiten Europa, dus geen BTW![]()
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:00 schreef super-muffin het volgende:
Als het nou voor de rest ook op een Apple leek
En daar heb ik het niet zo opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kast
Bedankt. En hoe gooide je al je nummers van je iPod? Nieuwe firmware installeren ofzo geloof ik. Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
om de 2 weken ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef fransie102 het volgende:
Hoe doen jullie het hier trouwens met die standaard oordopjes? Vervangt iedereen die hier ofzo?
Dus het 1e jaar kun je in principe elke week naar de winkel om die dingen om te ruilen?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.
Nee, ik heb hem sinds oktober of november ofzoquote:
Dat kan je *zelf* instellenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?quote:
Zou toch wel...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?
Een losse MP3 importeren in Itunes is toch even veel werk als een MP3 naar je MP3-speler 'slepen'?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:07 schreef titaatje het volgende:
hey,
Ik heb sinds donderdag een ipodvan 20 GB, maar ik vind Itunes helemaal niks, bij mijn creative speler zat software die gewoon mijn map met muziek openden, maar itunes heeft een library, maar als ik 100 nummers heb gewdownload, heb ik geen zin om die elke keer weer handmatig in mijn libary te zetten, kan ik dit anders instellen, of is er een ander programma die wel gelijk mijn aangepaste map opent en waarmee ik die muziek op de ipod kan zetten?
Als je importeren kiest worden alle Mp3's omgezet naar wat jij hebt ingestelt bij voorkeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef fransie102 het volgende:
Ah, bedankt. Ik deed altijd toevoegen, dus nu ben ik al m'n MP3's 'handmatig' aan het omzetten
Nee hoor, AAC is gewoon beter als MP3.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.
Ja, dat had ik ook toen ik even met de shuffle van een vriendin speelde. Ik ben zo'n klein ding van m'n vader gewend, een Acer, en die vond ik al vrij snel gaan, maar dit ging zoeffff erop. Het rippen zelf ging ook al met een snelheid van 13x. Gingquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Ja, niet doen dusquote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef fransie102 het volgende:
Ah, op die manier. Maar van MP3 naar AAC, levert dat veel kwaliteitsverlies op dan?
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |