Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:00 schreef super-muffin het volgende:
Als het nou voor de rest ook op een Apple leek
En daar heb ik het niet zo opquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:35 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu is het gewoon een ordinaire PC kast
Bedankt. En hoe gooide je al je nummers van je iPod? Nieuwe firmware installeren ofzo geloof ik. Hoe doen we dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
om de 2 weken ofzoquote:Op zondag 10 juli 2005 15:56 schreef fransie102 het volgende:
Hoe doen jullie het hier trouwens met die standaard oordopjes? Vervangt iedereen die hier ofzo?
Dus het 1e jaar kun je in principe elke week naar de winkel om die dingen om te ruilen?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.
Nee, ik heb hem sinds oktober of november ofzoquote:
Dat kan je *zelf* instellenquote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?quote:
Zou toch wel...quote:Op zondag 10 juli 2005 19:00 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Bij 'voorkeuren' > 'importeren' heb ik ACC 192 kb/s ingesteld. Maar dat betekend dus dat hij automatisch alles omzet zodra ik iets importeer?
Een losse MP3 importeren in Itunes is toch even veel werk als een MP3 naar je MP3-speler 'slepen'?quote:Op zondag 10 juli 2005 19:07 schreef titaatje het volgende:
hey,
Ik heb sinds donderdag een ipodvan 20 GB, maar ik vind Itunes helemaal niks, bij mijn creative speler zat software die gewoon mijn map met muziek openden, maar itunes heeft een library, maar als ik 100 nummers heb gewdownload, heb ik geen zin om die elke keer weer handmatig in mijn libary te zetten, kan ik dit anders instellen, of is er een ander programma die wel gelijk mijn aangepaste map opent en waarmee ik die muziek op de ipod kan zetten?
Als je importeren kiest worden alle Mp3's omgezet naar wat jij hebt ingestelt bij voorkeuren.quote:Op zondag 10 juli 2005 18:39 schreef fransie102 het volgende:
Nog een vraagje even : worden MP3's die je in de bibliotheek importeert automatisch omgezet naar AAC? Of moet je dat handmatig doen?
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef fransie102 het volgende:
Ah, bedankt. Ik deed altijd toevoegen, dus nu ben ik al m'n MP3's 'handmatig' aan het omzetten
Nee hoor, AAC is gewoon beter als MP3.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Niet omzetten, conversie van een lossy geluidscodec betekent altijd kwaliteitsverlies.
Ja, dat had ik ook toen ik even met de shuffle van een vriendin speelde. Ik ben zo'n klein ding van m'n vader gewend, een Acer, en die vond ik al vrij snel gaan, maar dit ging zoeffff erop. Het rippen zelf ging ook al met een snelheid van 13x. Gingquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Ja, niet doen dusquote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef fransie102 het volgende:
Ah, op die manier. Maar van MP3 naar AAC, levert dat veel kwaliteitsverlies op dan?
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voorquote:Op zondag 10 juli 2005 23:33 schreef fransie102 het volgende:
Ik blijf me trouwens verbazen over de snelheid waarmee Itunes de MP3's op de Ipod zet!
Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:26 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Veel moeite inderdaad, binnen de garantie is het gratis.
waar?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:44 schreef super-muffin het volgende:
nee, aanvragen op internet. 2 dagen later heb je een nieuw setje gekregen van de postbode.
rechter oordopje van mij kraakt als je het volume ong op 50% zetquote:Op maandag 11 juli 2005 12:53 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Hoezo krijgen jullie dan nieuwe oordopjes, wat is er mis met die oude?
kijk eens ergens bij supportquote:Op maandag 11 juli 2005 16:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waar?
op de site van apple wordt ik van hot naar her gestuurd en ik kom nog nergens...
Wat ik me dus al een tijdje afvraag: Vreet hij daardoor dan niet meer batterijtijd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:30 schreef super-muffin het volgende:
in iTunes alle nummers in je bibliotheek selecteren, dan control I en dan volume aanpassing naar de 100% schuiven.
Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:58 schreef Even het volgende:
Weet iemand hoelang t ongveer t voordat apple mn nieuwe ipod op de mat gaat gooien ?!![]()
Ik heb em net 10 min geleden besteld via apple.com... maar moet em wel voor volgdende week woensdag hebbe eigelijk![]()
Tot die tijd nog maar even naar mn mini luisteren![]()
De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.quote:Op maandag 11 juli 2005 04:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De iriver en de iAudio zijn NOG sneller, stel je eens voor
Mooi, dan kan ik em als ik em krijg nog ff muziek opzetten en daarna in de auto naar de zonquote:Op maandag 11 juli 2005 18:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ow dat gaat wel lukken volgensmij is de shipping time 24 uur. Daarna is het bezorgen 3 tot 7 (werk)dagen.
Het was geen troll of flame hoor Walfredquote:Op maandag 11 juli 2005 19:10 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
De iAudio is weliswaar sneller, maar de iriver blijft toch écht langzamer dan de iPod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |