abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28848884
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:27 schreef arco_corleone het volgende:

[..]

Dus de JBL on tour wordt als een van de beste speakers gewaardeerd. Waarschijnlijk zal met de prijs dan wel goed rekening worden gehouden
De Onstage (die compacte ronde) zijn echt uberbagger. Ik heb hem in de winkel ff vol open gedraaid, en echt, het klonk als verkrachte computerspeakers

O en walfred, voor de H320 heb je wel skins. Deze plaats je ONDER de behuizing, iets geniaals wat ze bij de iPod vergeten zijn. Hierdoor kun je er ook geen krassen op maken. Of bedoel je het draagtasje, dat er overigens gratis bijzit en geen 30 euro kost....

[ Bericht 18% gewijzigd door Geqxon op 16-07-2005 01:25:52 ]
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:30:07 #277
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_28849117
En wederom bewijs je een mongool die zijn feiten niet kent te Geqxon.
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
Tab-klikfunctie heeft ie WEL, je kijk niet verder dan je neus lang is. Scrollfunctie heeft ie ook wel met iScroll of een dergelijk programma. Nieuwe powerbooks hebben standaard twee-vinger-scrollen aan boord.
quote:
-Geen command-prompt
Who gives a fuck, je hebt een fucking terminal. Duizend maal zo krachtig als een slappe command prompt.
quote:
-Geen verzendknop voor het mailprogramma

Wat de fuck is dit, aap.
quote:
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Hadden ze dan maar een blauwe E van het icoontje moeten maken, retard?
quote:
-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
Dude. .

OsX is mongool proof en zelfs een Gorilla kan er nog mee omgaan, maar jij bewijst maar weer eens voor de zoveelste maal dat de zwakste schakel tussen toetsenbord en bureaustoel zit.

Ga in hemelsnaam lekker Nijntjes lezen knul. Of werk even langer als vijf minuten met zo'n PB voordat je meent er een oordeel over te vellen.
Ik ga naar huis.
pi_28851383
Och ja, zolang ik elk programma binnen 500ms geopend kan krijgen blijf ik bij windows Kun je niet met je OSX he

Maar we gaan offtopic
pi_28851399
quote:
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Raar hè? Ook wel stom dat je in Linux geen MS-DOS prompt hebt !
We'll keep on whispering our mantras.
pi_28851401
Maar als je eerste computer OSX heeft, hoe weet je dan hoe je op het Internet moet komen?
pi_28851403
Dude, wat een kutredenen verzin jij .
pi_28851408
Nee echt, het is wel zo. Mijn vader bv. wist niet hoe hij moest surfen op een Mac, totdat ik hem vertelde dat hij op het Safari icoon moest klikken. Als ik dit niet zou zeggen zou hij niet kunnen surfen hoor!
pi_28851413
Oh.. en dat maakt een Apple systeem minder goed omdat...
...je misschien wat moet leren?
pi_28851547
Juist

Ik vind heel dat OSX een stuk minder prettig werken, maar dat komt omdat ik windows bent gewend
pi_28851560
quote:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
-Geen command-prompt
-Geen verzendknop voor het mailprogramma
-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
Hoi,
ik heb een Powerbook.
ik scroll met 2 vingers met m'n touchpad, Horizon en verticaal. wat naar mijn idee beter werkt dan een stukje aan de zijkant.
ik heb een terminal (UNIX) ipv een stom commandprompt
ik heb een verzend knop in Mail.

er stond standaard Internet Explorer op. En die stond ook in het dock toen ik voor het eerst opstartte. En iedereen weet dat dat een browser is.
en dat laatste is niet zo. Er staat een ander venster voor. En met expose kan je em zo te voor schijn halen.
pi_28851561
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 04:36 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je eerste computer OSX heeft, hoe weet je dan hoe je op het Internet moet komen?
UTP kabel er in en gaan met de banaan.

of UTP kabel in het Airport basisstation, dan een halve minuut wachten enzo, alles word vanzelf geconfigureerd, dan kan je gelijk online! En eventueel wachtwoorden in stellen enzo.
pi_28851565
ik zie trouwens dat ik een beetje later ben dan Nietzman,
maar we bedoelen het zelfde; Je lult uit je net Geqxon.

pi_28851567
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 04:41 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt, het is wel zo. Mijn vader bv. wist niet hoe hij moest surfen op een Mac, totdat ik hem vertelde dat hij op het Safari icoon moest klikken. Als ik dit niet zou zeggen zou hij niet kunnen surfen hoor!
Dude, als hij nog nooit van windows heeft gehoord, heb je toch hetzelfde verhaal? Dit zijn echt kulargumenten hoor, en hebben niks met het OS te maken, maar gewoon met de gebruiker.
pi_28851597
Als je nog nooirt met windows hebt gewerkt, en je wilt het internet op, klik je gewoon op het "Internet Explorer" icoontje (engels voor "Verken het internet").

Een noob weet echt niet dat hij safari moet starten hoor..

Maar goed, zolang programma's sneller gestart kunnen worden in Windows, blijf ik bij windows (+ dat je op windows kunt gamen en programmeren)
pi_28851602
Op osx is echt wel te programmeren en ook te gamen.
Jij hebt gewoon je mening en als iemand het tegendeel bewijst wil je toch blijf je toch klampen aan die zielige mening van je.. ook al weet je dat de ander gelijk heeft.
pi_28851607
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:33 schreef tonks het volgende:
Op osx is echt wel te programmeren en ook te gamen.
Jij hebt gewoon je mening en als iemand het tegendeel bewijst wil je toch blijf je toch klampen aan die zielige mening van je.. ook al weet je dat de ander gelijk heeft.
Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.
pi_28851619
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:34 schreef Markster het volgende:

[..]

Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.
Gamen is gamen of het nou 1 spel is of 1000.

P.s gamen doe je op je console natuurlijk
pi_28851624
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:36 schreef tonks het volgende:

[..]

P.s gamen doe je op je console natuurlijk
Precies.
pi_28851627
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:31 schreef Geqxon het volgende:
Als je nog nooirt met windows hebt gewerkt, en je wilt het internet op, klik je gewoon op het "Internet Explorer" icoontje (engels voor "Verken het internet").

Een noob weet echt niet dat hij safari moet starten hoor..

Maar goed, zolang programma's sneller gestart kunnen worden in Windows, blijf ik bij windows (+ dat je op windows kunt gamen en programmeren)
Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.

En dit is trouwens een non-argument.

Nog over games,
Ik speel The Sims 2, Medal of Honour:AA, Marbleblast 2 (Apple only) Wolvenstein ET en (m'n broertje dan) World of Warcraft.
pi_28851630
WIN+R > CALC > ENTER
WIN+R > FTD > ENTER
WIN+R > FF > ENTER
WIN+R > FFXP > ENTER

Hoppa, probeer op je macje zo snel maar eens een programma te starten
pi_28851637
Calculator kan met osx sneller widgets
pi_28851642
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.

En dit is trouwens een non-argument.

Nog over games,
Ik speel The Sims 2, Medal of Honour:AA, Marbleblast 2 (Apple only) Wolvenstein ET en (m'n broertje dan) World of Warcraft.
Leuk dat je die paar spelletjes kunt spelen, ik kan er rond de 4 a 5 duizend spelen.
pi_28851646
speel je ze ook werkelijk allemaal?
en dit zijn er nog maar een paar hoor.
pi_28851650
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef Geqxon het volgende:
WIN+R > CALC > ENTER
WIN+R > FTD > ENTER
WIN+R > FF > ENTER
WIN+R > FFXP > ENTER

Hoppa, probeer op je macje zo snel maar eens een programma te starten
Wtf is dat

ik klik gewoon op een icoontje uit het dock.
pi_28851652
Oja geqxon ik gebruik ook Winxp maar om nou alles in dat opstarten venstertje te doen.. beetje onzinnig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')