De Onstage (die compacte ronde) zijn echt uberbagger. Ik heb hem in de winkel ff vol open gedraaid, en echt, het klonk als verkrachte computerspeakersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:27 schreef arco_corleone het volgende:
[..]
Dus de JBL on tour wordt als een van de beste speakers gewaardeerd. Waarschijnlijk zal met de prijs dan wel goed rekening worden gehouden
Tab-klikfunctie heeft ie WEL, je kijk niet verder dan je neus lang is. Scrollfunctie heeft ie ook wel met iScroll of een dergelijk programma. Nieuwe powerbooks hebben standaard twee-vinger-scrollen aan boord.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
Who gives a fuck, je hebt een fucking terminal. Duizend maal zo krachtig als een slappe command prompt.quote:-Geen command-prompt
quote:-Geen verzendknop voor het mailprogramma
Hadden ze dan maar een blauwe E van het icoontje moeten maken, retard?quote:-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Dude.quote:-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
Raar hè? Ook wel stom dat je in Linux geen MS-DOS prompt hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
Hoi,quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Om even lekker OSX icm. een powerbook te bashen:
-Geen scrollfunctie @ touchpad, ook geen klikfunctie @ touchpad
-Geen command-prompt
-Geen verzendknop voor het mailprogramma
-Je moet maar net weten dat Safari de browser is, anders kom je nooit op internet
-Als ik met Safari iets in een nieuw venster open, is het oude venster verdwenen....
UTP kabel er in en gaan met de banaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:36 schreef Geqxon het volgende:
Maar als je eerste computer OSX heeft, hoe weet je dan hoe je op het Internet moet komen?
Dude, als hij nog nooit van windows heeft gehoord, heb je toch hetzelfde verhaal? Dit zijn echt kulargumenten hoor, en hebben niks met het OS te maken, maar gewoon met de gebruiker.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 04:41 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt, het is wel zo. Mijn vader bv. wist niet hoe hij moest surfen op een Mac, totdat ik hem vertelde dat hij op het Safari icoon moest klikken. Als ik dit niet zou zeggen zou hij niet kunnen surfen hoor!
Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:33 schreef tonks het volgende:Op osx is echt wel te programmeren en ook te gamen.
Jij hebt gewoon je mening en als iemand het tegendeel bewijst wil je toch blijf je toch klampen aan die zielige mening van je.. ook al weet je dat de ander gelijk heeft.
Gamen is gamen of het nou 1 spel is of 1000.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Nouja gamen, die paar games die uitkomen voor OSX noem ik niet echt gamen. Maargoed daar koop je ook geen apple voor.
Precies.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:36 schreef tonks het volgende:
[..]
P.s gamen doe je op je console natuurlijk![]()
Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:31 schreef Geqxon het volgende:
Als je nog nooirt met windows hebt gewerkt, en je wilt het internet op, klik je gewoon op het "Internet Explorer" icoontje (engels voor "Verken het internet").
Een noob weet echt niet dat hij safari moet starten hoor..
Maar goed, zolang programma's sneller gestart kunnen worden in Windows, blijf ik bij windows(+ dat je op windows kunt gamen en programmeren)
Leuk dat je die paar spelletjes kunt spelen, ik kan er rond de 4 a 5 duizend spelen.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als je je (trouwens mooie) doos open doet van je Mac. Kom je een aantal boekjes tegen. Ook een soort van verkorte rondleiding door OSX. En dus ook dat je met Safari kunt internetten.
En dit is trouwens een non-argument.
Nog over games,
Ik speel The Sims 2, Medal of Honour:AA, Marbleblast 2 (Apple only) Wolvenstein ET en (m'n broertje dan) World of Warcraft.
Wtf is datquote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:38 schreef Geqxon het volgende:
WIN+R > CALC > ENTER
WIN+R > FTD > ENTER
WIN+R > FF > ENTER
WIN+R > FFXP > ENTER
Hoppa, probeer op je macje zo snel maar eens een programma te starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |