quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:10 schreef Midnightwalker het volgende:Mensen..
Ik wil nie bij de hand doen maar waarom I-pod
Er zit nl een groot nadeel aan en dat is
dat je altijd Accesoires erbij moet kopen...
Als je nu eens gewoon een Sony NW-HD5 (20 GB) aanschaft
ken je nog meer kwijt dan op je I-pod (wel eens gehoord van Atrac 3)
Das een uniek bestand van Sony.
Verder als mooi alternatief samsung yepp yh-920gs (20 gb)
of de Philips HDD120 Recording Audio Jukebox (20 GB)
Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Sony..
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik zelf nog steeds trouw ben aan een
MD Walkman MZ-NH600 van idd sony.. een Mini-disk speler waar schijfjes inkunnen van 1 Gig
en waar ook gewoon Mp3 op kan worden gezet..
Greetz van Midnight
(voor de gene die nog twijfelen, ja ik zit in de verkoop en werk in een winkel waar de I-pod ook verkocht word)
Een groot nadeel is... Bla die bla die bla......
Eehj je MOET geen accesoires kopen, je kunt ook weer terug naar vroeger, doen ze er wel meuk bij en dan betaal je daar ook nog eens voor. Het zelfde als dat je bij een digicam "gratis" 16mb krijgt, die ze wel doorrekenen in de prijs, maar waar je niks aan hebt. Dan liever een kaal apparaat waar ik het gene bij kan kopen wat ik echt nodig heb (en dus geen firewire kabel terwijl ik geen firewire poort heb).
En waarom Sony of Philips (om ff wel bij de hand te doen)? De accesoire die ze daar bij moeten leveren is een zwarte vuilniszak die je over je kop kunt trekken. (idee voor apple om dit aan sony/philips mensen te verkopen)
En ik hoop niet dat je in de verkoop zit bij een winkel alla dixons/andere meuk, want dan kun je de titel "ik zit in de verkoop" ook wel weg laten, zo'n hoge dunk heb ik niet van die verkopers (met hun "hee voor 'slechts' 15% meer kun je ook nog eens extra speciale dixons garantie kopen".
quote:
2. Ja zeker en als ik iets van Sony mee Apple vergelijk gaat mijn keuze uit naar Sony..
Ik vind sony toch wa meer over komen van.. Top.. Apple is me alleen bekend van die Macintosch en daarvan heb ik zelf zoiets van.. Als je een echte computer wil ga je toch ook geen Macintosch aanschaffen?? Deze regel is bij mij ook van toepassing bij aanschaf van een MP3 speler
Wat een Bullshit!! En windows is het heilige meest bugvrije besturingssysteem wat er is!!
Nieuwe vergelijking:
Als je een auto wil, dan ga je toch ook geen lamborgini kopen maar een skoda octavia, weet je hoeveel zuiniger en hoeveel meer laadruimte
Het lijkt me heerlijk om een mac te hebben, geen gezeik van scripts/virussen omdat dat niet aantrekkelijk is om voor een mac te schrijven (windows is wat opener en meer gebruikt).
[ Bericht 22% gewijzigd door joriszss op 15-07-2005 23:39:45 ]