Ik had die van mij donderdag 30 juli besteld en gisteren issie pas binnengekomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef Even het volgende:
[afbeelding]
Gaat dit wel goed komen ik moet em voor volgende week vrijdag hebben dan smeer ik em naar Italië...![]()
Je OV-kaart of een kopie van je OV-kaartquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je hem koopt als student willen ze toch een bewijsje zien ofzo?
Ik heb em via de apple store online gekocht en ze vroegen helemaal nergens om...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
online niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Vroeger had je van die braque PC-speakertjes die werkten op batterijen en de line-out van je geluidskaart, ik neem dat dat ook werkt voor je iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?
lijkt me niet erg betrouwbaar.quote:
Ik heb de site zo gehackt, dat ze daarom niet meer vragen...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:15 schreef NiteSpeed het volgende:
Leuk, twee tegenstrijdige antwoorden.
Ik heb een Altec Lansing InMotion, maar ik weet niet hoe duur die was (was een kadootje) maar ik vind hem wel een goed geluid hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef fransie102 het volgende:
Ik wil graag boxjes (op batterijen) hebben voor m'n Ipod. Ik vind alleen zo'n JVC-ding te prijzig. Zijn er goede alternatieven?
Damn, heb ik me toch een leuk kadootje gekregenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:34 schreef fransie102 het volgende:
Aardig duur (120 euro ofzo) maar ik zal het eens overwegen.
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef nils7 het volgende:
Heb een vraag die ik in topic nog niet behandel heb gezien en om nou 10 delen door te spitten![]()
Kan je er meer dingen opzetten dan mp3 alleen (ik bedoel dat je hem als HD kan laten fungeren).
nice...quote:
Mailedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:41 schreef super-muffin het volgende:
uhm dat weet ik niet eerlijk gezegt.
ze vroegen bij mij om m'n collegekaart/studentenpas. Bel anders even met de MacHouse in Rotterdam
www.macrotterdam.nl
Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Dus als ik een OV-Jaarkaart in de MacStore's laat zien krijg ik korting? Of moet je echt HBO/WO zijn? Met mijn MBO krijg ik niet echt stoere pasjes, eigenlijk ben ik maar een simpel scholiertje.
Hmm, 4G 40 Gig iPods. Als je het voor de ruimte doet is het wel oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.
Uhm, hij zit nog steeds in doosquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:59 schreef NiteSpeed het volgende:
Die langere afspeelduur is inderdaad wel fijn. Heb je zelf al kunnen meten of hij ook echt de 15 uur haalt? (iPod color is ook 4G)
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Even het volgende:
ik heb em gister besteld op apple.com, heb al betaald maar er staat nu bij mn order status under review
weet iemand hoe lang t gaat duren voordat ik mn nieuwe 4g 20 gb ipod met kleuren scherm in mn handen mag sluiten ?![]()
Hij wilt ook pimpen met zijn iPod.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()
Dat kan niet, hij heeft em nog nietquote:
sorry had ik niet gelezenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom post je bijna 2 keer hetzelfde, terwijl ik het antwoord boven eigenlijk al gegeven heb...![]()
ligt hier wel een mini op t bureauquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij heeft em nog niet
Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?quote:
wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat zeur je dan, genoeg voor je vakantie toch?
Verwaande kutkiddo's van tegenwoordig ook
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je online besteld, dat ze je niet controleren + je krijgt online 8% korting als je student bent.
excl. btwquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Okay, tof. Op www.macrotterdam.nl staat trouwens nog een leuke aanbieding van 4G 30 GB Ipod's voor tweehonderdzoveel.
Het hele assortiment..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Geldt die korting alleen voor Ipods of ook voor de accesoires eigenlijk?
Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Even het volgende:
[..]
wat nou verwaand... als ik geld heb om een grotere ipod te kopen dan mag ik dat toch doen? en als ik em dan t liefst voor de vakantie wil hebben dan mag dat toch ?![]()
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!
Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:45 schreef marciemarcs het volgende:
Ik heb vandaag een iPod mini 4 gb gekocht
wat een super apparaatje!
De mini is trouwens van mijn papaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vind het idd een beetje verwaand 2 iPods, net als die kutkoters van 8 met een iPod en een Sony Ericsson K750i in hun klauwen. Het valt dan nog mee dat ze niet allemaal met een Ninty DS of PSPiemel rondlopen en vervolgens hoor je de ouders/jongeren maar al te vaak klagen dat ze te weinig geld hebben. Maar goed das weer een andere discussie...![]()
![]()
waar zie jij die staan dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:54 schreef NiteSpeed het volgende:
Is het de 3G?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
waar zie jij die staan dan?
ik zie alleen 40gb 3th gen
is het de 30gb foto?
quote:
iPod superstunt!!!
29 juni 2005
MacHouse heeft nog een partij 40 GB iPods (repacked). Deze iPods worden geleverd inclusief dock, draagtasje, FireWire kabel, earphones met remote en voeding.
Slechts ¤ 268,07 excl. btw.
Aan het plaatje te zien wel, heeft 4 knoppen boven scrollwheel..quote:
als je i-tunes heb opgestart druk je ctrl-o liedjes aan je library toevoegen, ipod aansluiten en klaar is kees. meer hoef je niet te weten, als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Hey! Jij ook joh?! Goed werk, ik ook vorige week!
Is er ergens een mooie tutorial van i-tunes zodat ik direct goed aan de slag kan?
Hé, kwestie van smaak he. Ik vind die Music Store echt geweldig.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:15 schreef Yankee_One het volgende:
als mediaplayer gebruik je het toch niet omdat WMP of Winamp gewoon fijner is en muziek kopen doe je ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |