quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende:
Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
jezusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef Mikkie het volgende:
fipo
Mwuahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
FIPO
Jij alweer LaPoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef onderjas het volgende:
vet
Ben benieuwd wie er allemaal nog blijven hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Zo, ik ben uitgebeft voor vandaag... ik neem aan dat iemand de OP's wel kan overnemen?
Dat moet vast wel iemand lukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Zo, ik ben uitgebeft voor vandaag... ik neem aan dat iemand de OP's wel kan overnemen?
Ik taai ook af, toch ff maatregelen nemen om te trachten 5 ECTS te scoren morgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er allemaal nog blijven hangen
Ga rukken ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef tho_Omas het volgende:
Ik verveel me
Tot in deeltje 25 ofzo.. morgen vroegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Nijmegen is per definitie al een wereldstad. Arnhem daarentegen is kut. Daar kom ik écht niet meeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Tique het volgende:
Nijmegen of Arnhem zou ik geen probleem mee hebben, zou me zelfs 10 min minder kosten
Ik ben zometeen trouwens ineens weg..dan is me accu leeg
Ik ook weerquote:
Houdoequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Mailbox het volgende:
ik niet meer ik ga eten en ik zeg Aju
Doei mensen jullie waren heel gezellig. Tot morgen ofzo
Adios amgis en ladies
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Mailbox het volgende:
ik niet meer ik ga eten en ik zeg Aju
Doei mensen jullie waren heel gezellig. Tot morgen ofzo
Adios amigos en ladies
Toch heeft zo'n kutstad nog wel voordelen... Dan kan je je beter concentreren op het bier bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nijmegen is per definitie al een wereldstad. Arnhem daarentegen is kut. Daar kom ik écht niet meeten.
Damn, morgen tentamen, 's avonds feest, woe tentamen, 's avonds feest, do werken, 's avonds feest, ik wil niet weten waar jullie vrijdag zijnquote:
Voor de 5e keer, weltrustenquote:
Maar... d'r zijn twee goede dingen in Arnhem. De trein naar Nijmegen, en bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Toch heeft zo'n kutstad nog wel voordelen... Dan kan je je beter concentreren op het bier bijvoorbeeld...
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
in The parrot Hebben ze grolsch bier?
John.
PS ik ga altijd in Helmond uit, hoe triest het ook mag klinken![]()
Ja, Grolsch is ok, maar als ik de hele avond Amstel en Jupiler heb gedronken, de wat zoetere bieren dan moet ik echt geen Grolschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
in The parrot Hebben ze grolsch bier?
John.
PS ik ga altijd in Helmond uit, hoe triest het ook mag klinken![]()
Ach ja, tenzij ik ineens een leven vind zul je mij aantreffen tussen 12:00 en 3:00quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, morgen tentamen, 's avonds feest, woe tentamen, 's avonds feest, do werken, 's avonds feest, ik wil niet weten waar jullie vrijdag zijn
Ik vind tussentijds vast nog wel ergens tijd om een beetje bij te blijven
Dat ligt er maar net aan wat je prettiger vind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee ik post wel even verder, dat lijkt me een beter plan![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef JohnHancock het volgende:
Ik blijf tot het eind.
John.
PS iig todat ik moe begin te worden.
3, het spijkerkwartier...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... d'r zijn twee goede dingen in Arnhem. De trein naar Nijmegen, en bier.
*gretig aanpakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, deze reeks gaat nog harder dan de NB in zijn goeie dagen
* PrintScreen] rondje geeft[/me]
[afbeelding]
[me=PrintScreen ook rondgaat met
[afbeelding]
Gaat Conflict naar de Blue Parrot?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...
Dank uquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw username doet me ook steeds vermoeden dat je een oldbie bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee ik post wel even verder, dat lijkt me een beter plan![]()
Die zat vroeger altijd in de Pub, maar die is faillietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...
Royce.. daar gingen wij altijd sigaren halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Molluck het volgende:
MR-Z, ik kom vooral in de Miller, in de Royce (flame-on!) en Tracé
En soms ook wel de Stunt
Crazy Kangaroo is op zich wel ok, maar daar kom ik nooit, Parrot is fout, daar kun je alleen mooi je jas ophangen als je laat bent
Ben jij er ook weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Houdoe mikkiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ben dus ook weg.
Betekent dit het einde van je gepost hier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:42 schreef SG1 het volgende:
De palm is op.
Het is na 00:00, dan mag ik weer postenquote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
Mikkie en onderjas waren lichtelijk uitgedroogd?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
Hmmz ik denk dat het alweer mogelijk is een kwartetje te halen![]()
John.
Inmiddels moet dat inderdaad wel te doen zijn, mits snel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Royce is misschien ook wel een beetje fout, nogal in-crowd iig en laat ik daar nou net bijhorenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Royce.. daar gingen wij altijd sigaren halen(kraagje omhoog enzo)
Miller ben ik ook vaak geweest na een 2e drankje gratis bon te krijgen
Trace is niet echt mijn kroeg... (hoewel soms op donderdag ff binnen wandelen)
Parrot fout is wat veel mensen zeggen ja. In zekere zin WAS dit ook wel. Maar tegenwoordig (sinds strenge controles) is er toch wat ander publiek gekomen. Het is dat mijn vrienden er graag komen anders zou ik er ook niet zittenEr loopt wel een goeie vriend van mij daar rond glazen op te halen. Dat is vaak handig om gratis bier te krijgen
![]()
Ik wens je geluk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Een lekker slaapmutsje voor je Tiquequote:
Ik zag dat je gisteren toch nog 68 posts had, ondanks je afkickenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is na 00:00, dan mag ik weer posten
Oeh, heb jij zo'n kutabonement? Dat je alleen op bepaalde tijden kan.?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is na 00:00, dan mag ik weer posten
Ja soms kom je er niet eens in omdat je geen clubmember bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Royce is misschien ook wel een beetje fout, nogal in-crowd iig en laat ik daar nou net bijhoren![]()
Allebei de Eindhovense centrumhockeyclubs lopen daar rond en er zijn daar gewoon zoveel bekenden én lekkere wijven dat ik me daar de meeste tijd wel vermaak
(er is nog een hockeyclub in EHV maar die is eigenlijk te ver weg voor stratum)
How pathetic...quote:
whoopsquote:
Ik zal er rond 12 uur pas zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Vanochtend zal ik nog wel wat posten..
Hoi Janetje.quote:
Nog lange niet, nog lange nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef tho_Omas het volgende:
En we zijn nog lang niet moe
Daar ben je eindelijk, 5 topics terug was je nodig voor een probleempje met de wikiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al weet ik niet waarover het gaat [afbeelding]
Ik noem dit spelletje ook wel PostCount++...quote:
Ik heb in een krappe week 700 posts gedaan. Leuk toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik noem dit spelletje ook wel PostCount++...![]()
Jij houd mijn posts bij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren toch nog 68 posts had, ondanks je afkicken
Ik maak nooit geen grapjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Oeh, heb jij zo'n kutabonement? Dat je alleen op bepaalde tijden kan.?
Of maakte je een flauw grapje?
John.
P.S. Hoi![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef JohnHancock het volgende:
Nee, man, moe zijn is voor homo's
John.
Een inhoudelijke post! In dít topic!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
Ok, mijn vorige post ging net verloren door een blauw scherm, dus hier ongeveer wat ik wilde zeggen.
Arnhem is best een aardige stad als je weet waar je moet zijn. Sonsbeek park is erg relaxed om in de zon te liggen overdag, vooral de ronde weide en de Steile Tuin.
De korenmarkt is over het algemeen behoorlijk kut, maar voor een bier-meet is Mick O' Connels erg goed. Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. De Störtebeker is ook leuk, wat alternatiever maar de muziek staat op een goed volume om over tieten te praten. Voor wie echt niet van harder dan Guns 'n Roses houdt is Het Podium ook een aardige plek om te zitten
Je zei tieten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
Ok, mijn vorige post ging net verloren door een blauw scherm, dus hier ongeveer wat ik wilde zeggen.
Arnhem is best een aardige stad als je weet waar je moet zijn. Sonsbeek park is erg relaxed om in de zon te liggen overdag, vooral de ronde weide en de Steile Tuin.
De korenmarkt is over het algemeen behoorlijk kut, maar voor een bier-meet is Mick O' Connels erg goed. Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. De Störtebeker is ook leuk, wat alternatiever maar de muziek staat op een goed volume om over tieten te praten. Voor wie echt niet van harder dan Guns 'n Roses houdt is Het Podium ook een aardige plek om te zitten
Nee, diequote:
ziekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb in een krappe week 700 posts gedaan. Leuk toch?
Hij doet het nu iig weer met puntjes erbij, ik raak vet in de war van dat PS gedoe van hemquote:
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij houd mijn posts bij?
Het afkicken zal me wel nooit helemaal lukken
[..]
Ik maak nooit geen grapjes
Mijn steen kan ik alleen na 00:00 wegschuiven
PS.
Ik bedoelde je P.S. Je weet wel, printscreen, psquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Nee, diewas om mijn hoi te versterken. Ook kan de
als doei gebruikt worden, dus mischien was het wel tegenovergesteld? Oeh, ik zit vol geheimen.
John.
Ik móét echt ook zo'n sensor hebbenquote:
waar vind ik die?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfers
Neen, belgie is iets te zuid voor mij zelfs.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Aurelium het volgende:
Kennen jullie trouwens het bier paradijs in belgie?
Je kan ook emailen hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk, 5 topics terug was je nodig voor een probleempje met de wiki
quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
blablabla bier-meet blablabla Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. blablabla tieten. blablabla Guns 'n Roses blablabla
Ik gisteren 592quote:
Ach ja, echt dringend was het niet geloof ik.quote:
Ik let vaak op bepaalde woorden bij lezen in topics.quote:
Als jij dat doet kan ik het latenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfers
General Chatquote:
Nee, we hebben nog Jupiler en Heineken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Betekent dit het einde van je gepost hier?
En na jaren fokken weet ik precies hoe je zulke users aan moet sprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let vaak op bepaalde woorden bij lezen in topics..
Deze reeks komt m'n sociaal leven niet ten goede iigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als jij dat doet kan ik het laten
Las dat jij aardig op weg bent naar dagrecords.
Ze vielen net plots ineens afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Zebbie, heb je die tieten nog, zo ja, pics. :'0.
Helemaal geweldigquote:
Fok! is zo stil zonder mij hé?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook goed om jou weer eens terug te zien![]()
Goed idee, je hebt immers nog een brand koud staan!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
Ga bier drinken!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Goed idee, je hebt immers nog een brand koud staan!
Trusten Molluck, was gezellig vandaag!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Molluck het volgende:
ik ga naar bed welterusten iedereen
Weltrusten en wie weet tot ooit op stratumquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Molluck het volgende:
ik ga naar bed welterusten iedereen
Bier onder het Fok!ken is oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
godverdomme wat gaat dit topic snel. Ga bier drinken!
Er is een pluspunt aan, het houd je van de straatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Deze reeks komt m'n sociaal leven niet ten goede iig![]()
quote:
Dat dan weer wel ja, er is ook een deel 20 meet in de planning, maar we dachten dat dat pas over een week zou zou zijn ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Er is een pluspunt aan, het houd je van de straat
Geweldige onweersbuien waren erquote:
quote:
Niet als je nog een vijver te vullen hadquote:
Bavaria is goed te drinken. Bij gebrek aan Dommelschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Bavaria![]()
Als ik dat drink dan ga ik doen wat er in jou avatar staat...
De deel 20 meet word het dus sowieso nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja, er is ook een deel 20 meet in de planning, maar we dachten dat dat pas over een week zou zou zijn ofzo.
Of de meet ook daadwerkelijk komt betrijfel ik.
want?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meetings zijn okay, alleen doe ik er niet aan
Inderdaad, gister had ik nog wat in de koelkast staan. Is nu op en moet ik gedwongen Amstel zuipen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Bavaria is goed te drinken. Bij gebrek aan Dommelsch
Liever Bavaria dan Amstelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Inderdaad, gister had ik nog wat in de koelkast staan. Is nu op en moet ik gedwongen Amstel zuipen.
[afbeelding]
Die goeie ouwe tijd![]()
Omdatquote:
Liever een HJ dan een Amstelquote:
Hoe herkende je de mensen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De deel 20 meet word het dus sowieso niet
Meetings zijn okay, alleen doe ik er niet aan
Ben wel ooit per ongeluk eens de B&W in Amsterdam ingelopen toen er een Fok!meet was
Staan we morgen waarschijnlijk samen in de top 10,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:59 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi daar ben ik weer.vandaag als het goed is 300 posts gehad
John.
Ligt eraan waar HJ voor staat natuurlijkquote:
Vandaag 16e plekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:02 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Staan we morgen waarschijnlijk samen in de top 10,
Zebbie.
Mr Orange liep er met een shirt waarop stond: "Ik ben hier voor Tessje"quote:
Hertog Jan dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Ligt eraan waar HJ voor staat natuurlijk
maar als het is wat ik denk dat het is ben ik het met je eens
Daar dacht ik ook al aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, van die reclame die vroegah altijd op Fok! stond![]()
Haha, vandaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:05 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mr Orange liep er met een shirt waarop stond: "Ik ben hier voor Tessje"
Toen was 1 en 1 snel bij elkaar opgeteld
Ik prefereer toch een headjob boven een Hertog Janquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hertog Jan dus
We zijn het eens neem ik aan?
Ik dacht dat Ripley yvonne wasquote:
Het spel is ook tof, jeweettochquote:
Gezellig dat je ook nog ff langs komtquote:
Kan niet, toen was je nog niet geregistreerd... (Of je bent een kloon natuurlijk)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan![]()
Ik vraag me af of daar ooit iemand iets heeft gekocht via fok.
John.
Afgelopen zaterdag was ik daar idd nogquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga een shirt maken voor onze meet.
Ik ben hier voor Jett![]()
John.
Hoe doen die mensen dat toch?quote:
Dat kan je waarschijnlijk pas morgen rond een uur of 8 zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hoi, wat een timing van je![]()
John.
PS ik ga ff kijken of ik in de top 10 sta.
Dat zei ik, dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was ik daar idd nog![]()
Het is mooi om zoiets te combineren...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik prefereer toch een headjob boven een Hertog Jan
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, toen was je nog niet geregistreerd... (Of je bent een kloon natuurlijk)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik prefereer toch een headjob boven een Hertog Jan
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef onderjas het volgende:
Het gaat nu niet meer zo snel.
Ik BeN gEeN KlOoNNnNNN!!!11!! maar het kan welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, toen was je nog niet geregistreerd... (Of je bent een kloon natuurlijk)
Slowchat noobs.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezen
Doe dat, hebben ik iig ff rustquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
PS ik ga ff kijken of ik in de top 10 sta.
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezen
Je bent zelf een kloon?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maar
Jij was er niet eens bijquote:
Ik moet toch ergens groot in zijn?quote:
Ik ben bang dat het wat zuidelijker gaat wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
gaan we gezellig en meeting houden in amsterdam
Heb je de poll gezien? daar kwam eindhoven uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
EiNdHoVuHhHhHquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maar
wie hebben er allemaal een kloon?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzo![]()
Dat blijkt jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:12 schreef JohnHancock het volgende:
Mijn volgende post is mijn 500steJeej
John.
Ik ben een afgedankte kloonquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzo![]()
Zou ik in wel OK vinden, ik kan er heen fietsenquote:
Newbie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:12 schreef JohnHancock het volgende:
Mijn volgende post is mijn 500steJeej
John.
vraag ik me ook af SCHANDAALLIEEGGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Die stond nieteens tussen de poll. Welke noob heeft die poll gemaakt?
Zeg dat wel ja, met 65000+ postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een afgedankte kloon
Leid nu een totaal eigen leven
Gefeliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef JohnHancock het volgende:
Dit is mijn 500ste post. Feliciteer mij ofzo.
John.
En daarvan heb ik hem er toch zeker 20 zien postenquote:
Ssssssssstquote:
Túúrlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ssssssssst![]()
Ik ben vaak nog een nOOb
Je weet toch?quote:
120000 postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:16 schreef JohnHancock het volgende:
Ik haal die yvonne in no time in, tssk.
John.
Ik bedenk me net, ben jij ooit wel eens gevraagd om mod te worden, of ben je het geweest?quote:
Fotoboek van PrintScreenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:17 schreef JohnHancock het volgende:
Vet, ik heb ook een fotoboek weetje.
John.
PS ik heb 2 foto's van jou.
Kappuh nou met dat PSgedoequote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:17 schreef JohnHancock het volgende:
Vet, ik heb ook een fotoboek weetje.
John.
PS ik heb 2 foto's van jou.
wat zeg je nu, ben je afgedanktquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een afgedankte kloon
Leid nu een totaal eigen leven
quote:
Grace kom je ook in elk fotoboek tegen hequote:
Ik had je veel kleiner verwacht...quote:
als er een iemand een fobo slet is dan is zij het wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Grace kom je ook in elk fotoboek tegen he
Alsof jullie niet weten dat de PrintScreen in dit topic gewoon een Fok!-bot is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En ook nog een computer-gegenereerde ook![]()
Ook op msn kan ze er wat vanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
als er een iemand een fobo slet is dan is zij het wel ja
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hostingquote:
Jij weet zeker ook zo ff snel niet hoe je een volgend topic in elkaar zet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hosting.
Je gaat offtopic...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik delete (verleden tijd) je niet omdat ik je je hosting misgunde, maar omdat het niet in BUG hoort. Maar ik zal de volgende keer ff editten en uitleggen, ik heb namelijk geen enkel bezwaar tegen die hosting.
Ja idd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:21 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij weet zeker ook zo ff snel niet hoe je een volgend topic in elkaar zet?
Ach ja, als ik 's avonds niet kan slapen is zij er ook, dus dat is dan wel weer gezelligquote:
Jij was het dus welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zorg voor een goede TT, de rest komt vanzelf goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef JohnHancock het volgende:
Ik weet het.
Ik kan het niet.
Ik wil het niet.
Okay ik doe het wel.
John.
gelukkig heb je nu dit topic want nu is ze er nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, als ik 's avonds niet kan slapen is zij er ook, dus dat is dan wel weer gezellig![]()
Slarioux kan het wel want die kan de OP zo jattenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:22 schreef JohnHancock het volgende:
Ik weet het.
Ik kan het niet.
Ik wil het niet.
Okay ik doe het wel.
John.
M'n hele leven draait er tegenwoordig omheenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
gelukkig heb je nu dit topic want nu is ze er niet
arme jijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
M'n hele leven draait er tegenwoordig omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |