Daar ben je eindelijk, 5 topics terug was je nodig voor een probleempje met de wikiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Al weet ik niet waarover het gaat [afbeelding]
Ik noem dit spelletje ook wel PostCount++...quote:
Ik heb in een krappe week 700 posts gedaan. Leuk toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik noem dit spelletje ook wel PostCount++...![]()
Jij houd mijn posts bij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik zag dat je gisteren toch nog 68 posts had, ondanks je afkicken
Ik maak nooit geen grapjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Oeh, heb jij zo'n kutabonement? Dat je alleen op bepaalde tijden kan.?
Of maakte je een flauw grapje?
John.
P.S. Hoi![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef JohnHancock het volgende:
Nee, man, moe zijn is voor homo's
John.
Een inhoudelijke post! In dít topic!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
Ok, mijn vorige post ging net verloren door een blauw scherm, dus hier ongeveer wat ik wilde zeggen.
Arnhem is best een aardige stad als je weet waar je moet zijn. Sonsbeek park is erg relaxed om in de zon te liggen overdag, vooral de ronde weide en de Steile Tuin.
De korenmarkt is over het algemeen behoorlijk kut, maar voor een bier-meet is Mick O' Connels erg goed. Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. De Störtebeker is ook leuk, wat alternatiever maar de muziek staat op een goed volume om over tieten te praten. Voor wie echt niet van harder dan Guns 'n Roses houdt is Het Podium ook een aardige plek om te zitten
Je zei tieten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
Ok, mijn vorige post ging net verloren door een blauw scherm, dus hier ongeveer wat ik wilde zeggen.
Arnhem is best een aardige stad als je weet waar je moet zijn. Sonsbeek park is erg relaxed om in de zon te liggen overdag, vooral de ronde weide en de Steile Tuin.
De korenmarkt is over het algemeen behoorlijk kut, maar voor een bier-meet is Mick O' Connels erg goed. Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. De Störtebeker is ook leuk, wat alternatiever maar de muziek staat op een goed volume om over tieten te praten. Voor wie echt niet van harder dan Guns 'n Roses houdt is Het Podium ook een aardige plek om te zitten
Nee, diequote:
ziekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb in een krappe week 700 posts gedaan. Leuk toch?
Hij doet het nu iig weer met puntjes erbij, ik raak vet in de war van dat PS gedoe van hemquote:
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfersquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jij houd mijn posts bij?
Het afkicken zal me wel nooit helemaal lukken
[..]
Ik maak nooit geen grapjes
Mijn steen kan ik alleen na 00:00 wegschuiven
PS.
Ik bedoelde je P.S. Je weet wel, printscreen, psquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:49 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Nee, diewas om mijn hoi te versterken. Ook kan de
als doei gebruikt worden, dus mischien was het wel tegenovergesteld? Oeh, ik zit vol geheimen.
John.
Ik móét echt ook zo'n sensor hebbenquote:
waar vind ik die?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfers
Neen, belgie is iets te zuid voor mij zelfs.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Aurelium het volgende:
Kennen jullie trouwens het bier paradijs in belgie?
Je kan ook emailen hequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk, 5 topics terug was je nodig voor een probleempje met de wiki
quote:
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:48 schreef Litso het volgende:
blablabla bier-meet blablabla Gezellige ierse pub met veel bier en goede muziek. blablabla tieten. blablabla Guns 'n Roses blablabla
Ik gisteren 592quote:
Ach ja, echt dringend was het niet geloof ik.quote:
Ik let vaak op bepaalde woorden bij lezen in topics.quote:
Als jij dat doet kan ik het latenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:50 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik keek voor de gein even tussen de dagcijfers
General Chatquote:
Nee, we hebben nog Jupiler en Heineken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Betekent dit het einde van je gepost hier?
En na jaren fokken weet ik precies hoe je zulke users aan moet sprekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik let vaak op bepaalde woorden bij lezen in topics..
Deze reeks komt m'n sociaal leven niet ten goede iigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als jij dat doet kan ik het laten
Las dat jij aardig op weg bent naar dagrecords.
Ze vielen net plots ineens afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Zebbie, heb je die tieten nog, zo ja, pics. :'0.
Helemaal geweldigquote:
Fok! is zo stil zonder mij hé?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ook goed om jou weer eens terug te zien![]()
Goed idee, je hebt immers nog een brand koud staan!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
Ga bier drinken!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Goed idee, je hebt immers nog een brand koud staan!
Trusten Molluck, was gezellig vandaag!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Molluck het volgende:
ik ga naar bed welterusten iedereen
Weltrusten en wie weet tot ooit op stratumquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Molluck het volgende:
ik ga naar bed welterusten iedereen
Bier onder het Fok!ken is oké.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:54 schreef Aurelium het volgende:
godverdomme wat gaat dit topic snel. Ga bier drinken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |