3, het spijkerkwartier...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar... d'r zijn twee goede dingen in Arnhem. De trein naar Nijmegen, en bier.
*gretig aanpakt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
Damn, deze reeks gaat nog harder dan de NB in zijn goeie dagen
* PrintScreen] rondje geeft[/me]
[afbeelding]
[me=PrintScreen ook rondgaat met
[afbeelding]
Gaat Conflict naar de Blue Parrot?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...
Dank uquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jouw username doet me ook steeds vermoeden dat je een oldbie bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee ik post wel even verder, dat lijkt me een beter plan![]()
Die zat vroeger altijd in de Pub, maar die is faillietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...
Royce.. daar gingen wij altijd sigaren halenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Molluck het volgende:
MR-Z, ik kom vooral in de Miller, in de Royce (flame-on!) en Tracé
En soms ook wel de Stunt
Crazy Kangaroo is op zich wel ok, maar daar kom ik nooit, Parrot is fout, daar kun je alleen mooi je jas ophangen als je laat bent
Ben jij er ook weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Houdoe mikkiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:42 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ben dus ook weg.
Betekent dit het einde van je gepost hier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:42 schreef SG1 het volgende:
De palm is op.
Het is na 00:00, dan mag ik weer postenquote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
Mikkie en onderjas waren lichtelijk uitgedroogd?
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
Hmmz ik denk dat het alweer mogelijk is een kwartetje te halen![]()
John.
Inmiddels moet dat inderdaad wel te doen zijn, mits snel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Royce is misschien ook wel een beetje fout, nogal in-crowd iig en laat ik daar nou net bijhorenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Royce.. daar gingen wij altijd sigaren halen(kraagje omhoog enzo)
Miller ben ik ook vaak geweest na een 2e drankje gratis bon te krijgen
Trace is niet echt mijn kroeg... (hoewel soms op donderdag ff binnen wandelen)
Parrot fout is wat veel mensen zeggen ja. In zekere zin WAS dit ook wel. Maar tegenwoordig (sinds strenge controles) is er toch wat ander publiek gekomen. Het is dat mijn vrienden er graag komen anders zou ik er ook niet zittenEr loopt wel een goeie vriend van mij daar rond glazen op te halen. Dat is vaak handig om gratis bier te krijgen
![]()
Ik wens je geluk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:44 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Een lekker slaapmutsje voor je Tiquequote:
Ik zag dat je gisteren toch nog 68 posts had, ondanks je afkickenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is na 00:00, dan mag ik weer posten
Oeh, heb jij zo'n kutabonement? Dat je alleen op bepaalde tijden kan.?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is na 00:00, dan mag ik weer posten
Ja soms kom je er niet eens in omdat je geen clubmember bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Royce is misschien ook wel een beetje fout, nogal in-crowd iig en laat ik daar nou net bijhoren![]()
Allebei de Eindhovense centrumhockeyclubs lopen daar rond en er zijn daar gewoon zoveel bekenden én lekkere wijven dat ik me daar de meeste tijd wel vermaak
(er is nog een hockeyclub in EHV maar die is eigenlijk te ver weg voor stratum)
How pathetic...quote:
whoopsquote:
Ik zal er rond 12 uur pas zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:46 schreef pc-fr34k het volgende:
Vanochtend zal ik nog wel wat posten..
Hoi Janetje.quote:
Nog lange niet, nog lange nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:47 schreef tho_Omas het volgende:
En we zijn nog lang niet moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |