quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende:
Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
jezusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef Mikkie het volgende:
fipo
Mwuahahaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef tho_Omas het volgende:
FIPO
Jij alweer LaPoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:37 schreef onderjas het volgende:
vet
Ben benieuwd wie er allemaal nog blijven hangenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Zo, ik ben uitgebeft voor vandaag... ik neem aan dat iemand de OP's wel kan overnemen?
Dat moet vast wel iemand lukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Zo, ik ben uitgebeft voor vandaag... ik neem aan dat iemand de OP's wel kan overnemen?
Ik taai ook af, toch ff maatregelen nemen om te trachten 5 ECTS te scoren morgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie er allemaal nog blijven hangen
Ga rukken ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef tho_Omas het volgende:
Ik verveel me
Tot in deeltje 25 ofzo.. morgen vroegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:38 schreef JDude het volgende:
Nijmegen is per definitie al een wereldstad. Arnhem daarentegen is kut. Daar kom ik écht niet meeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Tique het volgende:
Nijmegen of Arnhem zou ik geen probleem mee hebben, zou me zelfs 10 min minder kosten
Ik ben zometeen trouwens ineens weg..dan is me accu leeg
Ik ook weerquote:
Houdoequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Mailbox het volgende:
ik niet meer ik ga eten en ik zeg Aju
Doei mensen jullie waren heel gezellig. Tot morgen ofzo
Adios amgis en ladies
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:39 schreef Mailbox het volgende:
ik niet meer ik ga eten en ik zeg Aju
Doei mensen jullie waren heel gezellig. Tot morgen ofzo
Adios amigos en ladies
Toch heeft zo'n kutstad nog wel voordelen... Dan kan je je beter concentreren op het bier bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nijmegen is per definitie al een wereldstad. Arnhem daarentegen is kut. Daar kom ik écht niet meeten.
Damn, morgen tentamen, 's avonds feest, woe tentamen, 's avonds feest, do werken, 's avonds feest, ik wil niet weten waar jullie vrijdag zijnquote:
Voor de 5e keer, weltrustenquote:
Maar... d'r zijn twee goede dingen in Arnhem. De trein naar Nijmegen, en bier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef whoops het volgende:
[..]
Toch heeft zo'n kutstad nog wel voordelen... Dan kan je je beter concentreren op het bier bijvoorbeeld...
Als je Conflict ziet, doe hem de groeten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
in The parrot Hebben ze grolsch bier?
John.
PS ik ga altijd in Helmond uit, hoe triest het ook mag klinken![]()
Ja, Grolsch is ok, maar als ik de hele avond Amstel en Jupiler heb gedronken, de wat zoetere bieren dan moet ik echt geen Grolschquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:40 schreef JohnHancock het volgende:
in The parrot Hebben ze grolsch bier?
John.
PS ik ga altijd in Helmond uit, hoe triest het ook mag klinken![]()
Ach ja, tenzij ik ineens een leven vind zul je mij aantreffen tussen 12:00 en 3:00quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Damn, morgen tentamen, 's avonds feest, woe tentamen, 's avonds feest, do werken, 's avonds feest, ik wil niet weten waar jullie vrijdag zijn
Ik vind tussentijds vast nog wel ergens tijd om een beetje bij te blijven
Dat ligt er maar net aan wat je prettiger vind.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee ik post wel even verder, dat lijkt me een beter plan![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:41 schreef JohnHancock het volgende:
Ik blijf tot het eind.
John.
PS iig todat ik moe begin te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |