quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
JIJ!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:03 schreef Dead-Doll het volgende:
FIPO
Weer die gquote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Pingwingei
Er was eens een Pingwingei. Hij heten zo omdat hij een Pingwing was die uit een Ei kwam. En dus werd hij uitgelachen door al zijn vriendjes de ijsberen. Op een dag zat Pingwingei eenzaam voor zich uit te staren, de kou in. Hij was kei alleen, want de andere Pingwings mochten hem ook niet, omdat de ijsberen hem niet mochten. En de ijsberen hadden altijd gelijk. Dus.
Maar toen kreeg Pingwingei een idee. [afbeelding].
Hij ging opzoek naar een ei en toen hij die gevonden had, stopte hij die in de aars van ijsbeer Billy. IJsbeer Billy sliep, en had daardoor niets in de gaten gehad.
Maar toen hij wakker werd moest hij kei nodig naar de plee. Hij perste, en perste, en legde een ei..
De halve Noordpool keek toe en lachte Billy uit.
Billy werd vriendjes met Pingwingei, en ze waren nooit meer alleen.
En zo hoort het. IJsberen die eieren leggen horen geen vriendjes te zijn met andere ijsberen. Dat zou ze alleen maar besmetten. Wat mij betreft mag Billy sterven aan een kontgezwel.
Einde.
Lijkt me wel duidelijk met deze OPquote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef Mr-Z het volgende:
oh gaan we hier verder...
Maak het Pool nou niet te moeilijk he![]()
Dat zei m'n oma ook altijdquote:Op maandag 4 juli 2005 21:07 schreef DaveMasteR het volgende:
Wie haalt er nog een kratje bier op.Want ze beginnen nu toch wel inderdaad lekker te smaken.Alsof er een engeltje over je tong piest.
Je snapt heus wel wat ik bedoelquote:
Ik snap er niets meer vanquote:Op maandag 4 juli 2005 21:08 schreef Tique het volgende:
oh nou vat ik het mailbox!
Ik weet niet wie het zei, maar met dat vuurwerkspel kan ik niet meer reizen op een of andere manier..
in mijn stats wordt gezegd dat ik in spanje ben, en als ik naar het vliegveld ga ben ik in polen
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:04 schreef Dead-Doll het volgende:
Pingwingei
Er was eens een Pingwingei. Hij heten zo omdat hij een Pingwing was die uit een Ei kwam. En dus werd hij uitgelachen door al zijn vriendjes de ijsberen. Op een dag zat Pingwingei eenzaam voor zich uit te staren, de kou in. Hij was kei alleen, want de andere Pingwings mochten hem ook niet, omdat de ijsberen hem niet mochten. En de ijsberen hadden altijd gelijk. Dus.
Maar toen kreeg Pingwingei een idee. [afbeelding].
Hij ging opzoek naar een ei en toen hij die gevonden had, stopte hij die in de aars van ijsbeer Billy. IJsbeer Billy sliep, en had daardoor niets in de gaten gehad.
Maar toen hij wakker werd moest hij kei nodig naar de plee. Hij perste, en perste, en legde een ei..
De halve Noordpool keek toe en lachte Billy uit.
Billy werd vriendjes met Pingwingei, en ze waren nooit meer alleen.
En zo hoort het. IJsberen die eieren leggen horen geen vriendjes te zijn met andere ijsberen. Dat zou ze alleen maar besmetten. Wat mij betreft mag Billy sterven aan een kontgezwel.
Einde.
Volelspinnen zijn lief en harigquote:Op maandag 4 juli 2005 21:10 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Die vogelspin bovenaan is eng.
Nu durf ik niet meer naar de site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |