Afgelopen zaterdag was ik daar idd nogquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga een shirt maken voor onze meet.
Ik ben hier voor Jett![]()
John.
Hoe doen die mensen dat toch?quote:
Dat kan je waarschijnlijk pas morgen rond een uur of 8 zienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hoi, wat een timing van je![]()
John.
PS ik ga ff kijken of ik in de top 10 sta.
Dat zei ik, dubbelzinnig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was ik daar idd nog![]()
Het is mooi om zoiets te combineren...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik prefereer toch een headjob boven een Hertog Jan
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, toen was je nog niet geregistreerd... (Of je bent een kloon natuurlijk)
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik prefereer toch een headjob boven een Hertog Jan
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef onderjas het volgende:
Het gaat nu niet meer zo snel.
Ik BeN gEeN KlOoNNnNNN!!!11!! maar het kan welquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, toen was je nog niet geregistreerd... (Of je bent een kloon natuurlijk)
Slowchat noobs.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezen
Doe dat, hebben ik iig ff rustquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:08 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
PS ik ga ff kijken of ik in de top 10 sta.
kloptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zo heel snel was ook niet leuk meer, je kon niet eens alle reacties meer lezen
Je bent zelf een kloon?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maar
Jij was er niet eens bijquote:
Ik moet toch ergens groot in zijn?quote:
Ik ben bang dat het wat zuidelijker gaat wordenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
gaan we gezellig en meeting houden in amsterdam
Heb je de poll gezien? daar kwam eindhoven uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
EiNdHoVuHhHhHquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:10 schreef Jett het volgende:
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Iemand die zijn eerste paar dagen meer dan 50 posts doet is bijna altijd een kloon. En ik heb ervaring, dus geloof me maar
wie hebben er allemaal een kloon?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzo![]()
Dat blijkt jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:12 schreef JohnHancock het volgende:
Mijn volgende post is mijn 500steJeej
John.
Ik ben een afgedankte kloonquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat klonen, maar die hebben elk maar iets van 5 posts ofzo![]()
Zou ik in wel OK vinden, ik kan er heen fietsenquote:
Newbie.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:12 schreef JohnHancock het volgende:
Mijn volgende post is mijn 500steJeej
John.
vraag ik me ook af SCHANDAALLIEEGGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef onderjas het volgende:
[..]
Die stond nieteens tussen de poll. Welke noob heeft die poll gemaakt?
Zeg dat wel ja, met 65000+ postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ben een afgedankte kloon
Leid nu een totaal eigen leven
Gefeliquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:13 schreef JohnHancock het volgende:
Dit is mijn 500ste post. Feliciteer mij ofzo.
John.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |