Samequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Mailbox het volgende:
ik moet pas somewhere in eind augustus naar school volgensmij
Opkezen!,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik blijf stemmen voor Rotterdam. Wie maakt er eventjes een poll met steden waaruit we kunnen kiezen?
quote:
Ik heb ervaring in het kromliggen om mensen die teveel hebben gezopen, rare dingen gaan doen, en vervolgens gezeik krijgen met de politiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Molluck het volgende:
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?
Met Rotterdam vallen er sowieso teveel mensen afquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik blijf stemmen voor Rotterdam. Wie maakt er eventjes een poll met steden waaruit we kunnen kiezen?
ja idd :quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Plaats: Eindhoven
Tijd: 1200-2200
Lunch: BeF
Avondeten BeF
3 juli.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef JohnHancock het volgende:
Hoi, ik vind dat we een datum moeten prikken![]()
John.
Is het met Tique eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Avondeten BeF
ik weet nog steeds niet hoe die polls werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan zou ik voor 2 juli kiezen, da's een zaterdag. Aangezien al die geiten op zondag moeten werkenquote:
We zijn de meet aan het regelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Litso het volgende:
Yay. Bier, net een McKroket achter de kiezen, en the Hives op MTV.
Kan het nog beter?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef Tique het volgende:
* Tique stelt voor!
Avondeten BeF
Aanstaande Zaterdag moet ik werkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Mr-Z het volgende:
Aanstaande zaterdag
Waar? Eindhoven centrum, Cafe Sante op stratumseing
Hoe laat? Vanaf 14.00 t/m (ligt eraan hoe gezellig en wie er over blijven)
Wie komen er?Meld maar![]()
En het bier en frituur dan? Bladje bier is 24 euro (ja ik kom er iedere week) en er zijn verschillende friettenten en trekmuren in de buurt!
Aanstaande zaterdag kan ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef Mr-Z het volgende:
Aanstaande zaterdag
Waar? Eindhoven centrum, Cafe Sante op stratumseing
Hoe laat? Vanaf 14.00 t/m (ligt eraan hoe gezellig en wie er over blijven)
Wie komen er?Meld maar![]()
En het bier en frituur dan? Bladje bier is 24 euro (ja ik kom er iedere week) en er zijn verschillende friettenten en trekmuren in de buurt!
Ik ben sowieso voor een datum ergens aan het eind van de vakantiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Mr-Z het volgende:
Het probleem van meetings is dat het nooit perfect voor iedereen kan zijn ...
en nu terug krabbelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Mikkie het volgende:
Anti-Eindhoven
Anti-zaterdag
Geen meet voor mij
Ik zei toch al dat ik niet zou komen, dit is een makkelijke bevestigingquote:
Kutnewbie...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:15 schreef JDude het volgende:
Ik zit hier sinds nov. 2003, maar heb nog steeds geen benul hoe je een poll aanmaakt
Eindhoven zelf ligt niet echt centraal, we moeten maar kijken waar we allemaal plek hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Tique het volgende:
Daar dacht ik ook aan litso aangezien ik uit de kop van noord holland kom, maar de meesten willen denk ik alleen in eindhoven ofzow
Dan kun je wel die oude knakker alles voor je laten dokkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef Mailbox het volgende:
we moeten wel op een dag dat mensen kunnen heniet dat ik daar dadelijk met een oude knakker zit de zuipen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef Mailbox het volgende:
we moeten wel op een dag dat mensen kunnen heniet dat ik daar dadelijk met een oude knakker zit de zuipen
Hij doet het!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef onderjas het volgende:
Poll, hopelijk doet hij het
Poll: Welke stad moet de BeF meet worden gehouden?Eindhoven Amsterdam Rotterdam Utrecht Groningen Geen mening
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb ineens een hele rare deja-vu door jou post.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef Mailbox het volgende:
Eindhoven ligt juist wel centraalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Eindhoven zelf ligt niet echt centraal, we moeten maar kijken waar we allemaal plek hebben.
Ik zou iig alleen aan het eind van de vakantie kunnen, (lees over 4 weken en verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:19 schreef Tique het volgende:
waarom niet volgende week zaterdag?
zou ik prettiger vinden, ik heb vrijdag een concert van The Game en dan is er wat meer tijd om dingen te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |