Die extention heb ik ook, alleen op mijn andere pc.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik zal morgen het refresh-script even voor je posten...
Maar dat lijkt me toch minder gezelligquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Regelen vind ik best..
Maar het kan niet bij mij thuis..
Zoals ik al eerder voorstelde.. het kan ook op een zaterdag middag in de kroeg in de binnenstad
leuk idee, en dan gewoon tot savonds rond un uur over 12quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Regelen vind ik best..
Maar het kan niet bij mij thuis..
Zoals ik al eerder voorstelde.. het kan ook op een zaterdag middag in de kroeg in de binnenstad
Biedt die juten ook een biertje aan joh, dan hebben ze nog iets positiefs in hun leven.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Groep mensen met aanhanger bier in park? Daar laten ze ons nog geen kwartier zitten![]()
Of je moet kunnen overnachtenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Tique het volgende:
Maar dan moeten we wel een beetje een redelijke tijd afspreken hoor..
als het op een zaterdag zou zijn zou ik uiterlijk 22:38 de trein naar huis kunnen nemen
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat past niet en met alleen de straal kan ik niet zo goed mikken![]()
We halen binnen een week de 50 welquote:
idd, het gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:08 schreef cerror het volgende:
Jezus... dan ben je even 5 minuten weg... wat maakt het uit?
De meet, BeF, Fok!... Een beetje duidelijkheid graag...quote:
Ja oke, maar bij iemand thuis is ook een ellende.. rotzooi, veel werk voor die persoon, er naar toe komen is niet altijd even makkelijkquote:
Heb jij een Janetje sensor ofzo?quote:
Doe maar duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:09 schreef Tique het volgende:
overnachten zou nog gunstiger zijn uiteraard
een meet ofzo?quote:
Dinsdagmorgen is ook een erg rustige ochtend in de stad meestal...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het op een zondag doen, dan zijn er minder wouten op pad, minder gezeik. En minder kans dat mensen moeten werken.
gewoon, mayo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef onderjas het volgende:
Wie pakt er altijd joppiesaus?
6 Posts per minuut?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef JDude het volgende:
Volgens mij moet er een post-limiter op dit topic
Dat hier zo snel word gepost dat je het onderhand topsport kan noemen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef whoops het volgende:
[..]
De meet, BeF, Fok!... Een beetje duidelijkheid graag...
Waarom dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mailbox het volgende:
of maak een mailsysteem? dat je naar iedereen mailt als je een aangewezen plek hebt gevonden?
Ja, maar dan moeten al die pubers naar schoolquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef whoops het volgende:
[..]
Dinsdagmorgen is ook een erg rustige ochtend in de stad meestal...
ik werk iedere zondagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou het op een zondag doen, dan zijn er minder wouten op pad, minder gezeik. En minder kans dat mensen moeten werken.
Half juli?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten al die pubers naar school.
Als je 24/7 door zou posten op dit tempoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:12 schreef star_gazer het volgende:
9 posts op 00:10. 9 posts per minuut is 1 topic per half uur is 48 topics per dag
Kutvakantie...quote:
quote:
Dan doe je iets niet goed. De Christenen hebben niet voor niets bepaald dat de Heilige Zondag een rustdag is. En ik zou graag zien dat jij je conformeert aan de Christelijke normen en waarden, zoals die in beginsel zijn opgesteld volgens de Heer Jezus Christus.quote:
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:10 schreef Mikkie het volgende:
Vakantie enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten al die pubers naar school.
Ja, weet ik veel wanneer die vakanties van hun beginnenquote:
We gaan een boom in de fik steken voor warmte 's avondsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:13 schreef Molluck het volgende:
[..]
minder wouten? wat ben je allemaal van plan dan?
btw, ik werk ALLEEN maar op zondag
Sick. Maar gelukkig moeten er nog mensen slapen, en tentamens maken, en een sociaal leven hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:12 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Als je 24/7 door zou posten op dit tempo
In 22 dagen 1000 topics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |