quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
Shit he dat was snelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:03 schreef Mikkie het volgende:
fipo
Ik had de laatste postquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Mailbox heeft een camera volgens mij, kan meegenieten.
JOhn.
Lijkt me desondanks geen puik plan.quote:
quote:
Friet is lekkerderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Mailbox het volgende:
Havermoud is echt niet te vreten
En hij was zo mooiquote:
+1quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Mr-Z het volgende:
Ik wil best meehelpen met het organiseren, inslaan enzo(wel in eindhoven) ... maar ik beschik niet over een locatie
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef JDude het volgende:
Ik ben even SMSen
Snel typen, dan kan je pagina 6 van dit topic nog meeposten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef JDude het volgende:
Ik ben even SMSen
Je had het zeker niet gefrituurd?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Mailbox het volgende:
Havermoud is echt niet te vreten
You wishquote:
Ik beschik ook over een auto die vol kan met bier krattenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
+1
Ik ben overal voor in, maar bij mij thuis lukt niet
We pakken gewoon ergens een parkje op een mooie zonnige dag.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:04 schreef Mr-Z het volgende:
Ik wil best meehelpen met het organiseren, inslaan enzo(wel in eindhoven) ... maar ik beschik niet over een locatie
Doe je fuckbuddy de groetenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef JDude het volgende:
Ik ben even SMSen
Bij mij thuis kan wel... Ik doe alleen niet aan meets...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
+1
Áls het in eindhoven gedaan wordt is het natuurlijk wel zo makkelijk als mensen daar het regelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
+1
Groep mensen met aanhanger bier in park? Daar laten ze ons nog geen kwartier zittenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
We pakken gewoon ergens een parkje op een mooie zonnige dag.
Die zijn er geen in Eindhoven of wel? Stadhuisplein mischien, of is dat te ongezellig?
Dan ga jij toch gewoon weg als wij jouw huis gebruiken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan wel... Ik doe alleen niet aan meets...
Leuk, die lekkermaak beloftesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef whoops het volgende:
[..]
Bij mij thuis kan wel... Ik doe alleen niet aan meets...
Drink je bier op en pis in je glas/fles/blikje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef Molluck het volgende:
dilemma, ik moet heel nodig pissen, maar straks is dat topic al vol
Ik zal morgen het refresh-script even voor je posten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef star_gazer het volgende:
Kan er geen IRC-interface gemaakt worden voor dit topic? Dit is geen slowchat meer
Zo niet, wie heeft er een programma dat elke 3 seconden op F5 drukt voor je
Pis je oude bierflesjes vol.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef Molluck het volgende:
dilemma, ik moet heel nodig pissen, maar straks is dat topic al vol
Dat kan volgens mij met FFquote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef star_gazer het volgende:
Kan er geen IRC-interface gemaakt worden voor dit topic? Dit is geen slowchat meer
Zo niet, wie heeft er een programma dat elke 3 seconden op F5 drukt voor je
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:07 schreef onderjas het volgende:
[..]
Drink je bier op en pis in je glas/fles/blikje!
Twee zielen, één gedachtequote:
Regelen vind ik best..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Áls het in eindhoven gedaan wordt is het natuurlijk wel zo makkelijk als mensen daar het regelen.
dat past niet en met alleen de straal kan ik niet zo goed mikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |